SRBO
Advanced
Неће се Невесињска ширити него ваљда Мутапова (наставак Катанићеве)
Има места у Максима, ту се ширење и планира
Има места у Максима, ту се ширење и планира
E al upravo taj deo je problem, jer mislim da ovde ne mogu da stanu četiri trake a da trotoari ne budu bukvalno za jednu osobu. Bojim se da će MG od Čuburskog parka do Kalenića moći da bude maksimum 2+1. Ali i to se da nadomestiti ovim izmenama koje sam nacrtao. Jer bi se time em dodala jedna traka MG na toj deonici, em bi se ubrzao protok na raskrsnici kod Čuburskog parka, em bi još posle MG prodisao od Č. parka na dole. Tako da malo po malo po malo i mislim da bi se sve dosta ubrzalo u tom reonu Kalenić - Čuburski.Ali sa obzirom da Maksima G. moze da bude 2+2 u delu gde sam oznacio crvenom bojom
Неће се Невесињска ширити него ваљда Мутапова (наставак Катанићеве)
Има места у Максима, ту се ширење и планира
Sada sam merio, ima 17m. cetiri trake po 3m. Ostane 2,5m za pesake sa obe strane. Deluje da je izvodljivo 2+2 kroz celu MG, skroz do autoputa. I onda posle autoputa se uliva u Peka Dapcevica. Tako je po planu, a kada ce biti, ko zna.E al upravo taj deo je problem, jer mislim da ovde ne mogu da stanu četiri trake a da trotoari ne budu bukvalno za jednu osobu. Bojim se da će MG od Čuburskog parka do Kalenića moći da bude maksimum 2+1. Ali i to se da nadomestiti ovim izmenama koje sam nacrtao. Jer bi se time em dodala jedna traka MG na toj deonici, em bi se ubrzao protok na raskrsnici kod Čuburskog parka, em bi još posle MG prodisao od Č. parka na dole. Tako da malo po malo po malo i mislim da bi se sve dosta ubrzalo u tom reonu Kalenić - Čuburski.
Trake za 50 km/h mogu da budu i 2,75 m.Sada sam merio, ima 17m. cetiri trake po 3m. Ostane 2,5m za pesake sa obe strane. Deluje da je izvodljivo 2+2 kroz celu MG, skroz do autoputa. I onda posle autoputa se uliva u Peka Dapcevica. Tako je po planu, a kada ce biti, ko zna.
Pogledajte prilog 143439
Mislim da je previše tih ''2+2'' ulica... Ne treba nam još jedna Vojislava ilića u sred čubure.. Možda treba razmišljati na temu jednosmernih ulica? Makenzijeva bi npr glatko mogla da bude jednosmerna ka gradu a Krunska suprotan smer...pa Mileševskom do Krsta a Cara Nikolaja ka centru...@Bender Rodriguez
Mislio sam da su planirali ovo. Ali sa obzirom da Maksima G. moze da bude 2+2 u delu gde sam oznacio crvenom bojom, Nevesinjska je nepotrebna. Tako da ce se iz Trnske odmah
skretati u M. Gorkog 2+2.
Pogledajte prilog 143429
Ma nema potrebe provlačiti gradski prevoz kroz sred Lekinog brda (kroz Grčića Milenka pogotovo..) jer je u Ustaničkoj već izuzetno dobro povezano sa više gradskih i prigradskih linija..Imamo, ali kao privremeno rešenje. Odavno je predviđeno da se to širi, e sad drugi je problem što privremeno u Srbiji zna da postane trajno.
Inače ovih dana ću da okačim mapu sa svim mogućim i neophodnom proširenjima ulica na Vračaru na 2+1 ili 2+2 i tu će se videti i šta je moguće, i šta je urgentno i šta bi sve moglo da se dobije time. Čak i Kruševačka na jednoj deonici mislim da može da postane 2+1, jer na strani ka Dušanovcu novije zgrade jesu malo uvučene. Nego me iznenadilo da neko dopusti ovako isturen kontejner na vrhu brda, ovaj gore na slici kod okretnice.
Jako je štetno i jadno što je Kruševačka tu gore tako tesna, kao i Grčića Milenka do pumpe. Jer da nisu, mogla bi jednog dana da se uspostavi trolejbuska mreža od Žičke, preko Grčića Milenka, pa do okretnice u Kruševačkoj pa onda još ka jugu, do Dušanovca i zatim ka Braće Jerković. Naravno, uz određene eksproprijacije i druge troškove. Ali ovako sa novoizgrađenim kontejnerima na 4 metra od sredine postojećih kolovoza, nema šanse da se ikada obezbedi dovoljna protočnost za trolejbusku vezu Crveni krst - Braće Jerković...