Ne znam šta tačno znači to nadire ka Mercedesu, al ajde. Ne mogu baš ni privatnike da razumem, iako u poslednjih par godina i ne kupuju toliko loša vozila, al opet toliki šareniš baš nije ni logičan ni normalan. Po dva vozila od Mercedesa, jedno od MAZ-a, dva od Isuzu-a, al da je Bamiron jedini. Kako im ne smeta to da se ganjaju sa toliko različitih vozila, a da pritom imaju desetak vozila u inventaru. Pritom, kad si redovan kupac kod nekog od uvoznika, valjda s vremenom stičeš i neke benefite, mada se, opet, ne radi od većim kontigentima vozila, sem kad je Arriva u pitanju.
Elem, pored OTOKAR-a, Anadolu Isuzu je definitvno najozbiljniji proizvođač među silnim Turcima. Temza je trenutno na prekretnici, i pitanje je dal će uopšte i opstati, a i mislim da poslednjih godina i nisu toliko napredovali u odnosu na domaću konkurenciju. Cityport bi trebao biti solidan autobus, al to će na kraju samo eksploatacija pokazati. U svakom slučaju, prošla je era masovne nabavke MAZ-a 203 od pre par godina, što je svakako pozitivno, a evo sad će imati priliku da po prvi put kupe novu 303-jku, koju bih, iskreno, voleo da vidim na beogradskim ulicama. Deluje mnogo ozbiljnije od svog prethodnika, koji se sklapa skoro 15 godina, pa mu je vala i odavno došlo vreme za zamenu.
Beograd je možda i grad sa najraznovrsnijim voznim parkom u svetu po pitanju gradskih autobusa GSP-a i privatnih prevoznika. Mogli bi komotno organizovati manifestaciju Bus world na otvorenom i to poprilično egzotičnu
GSP i ne može mnogo da bira šta će za njega biti nabavljeno, jer činjenica je da to bez mešanja politike i viših interesa ne može, al evo i privatnici nisu ništa bolji po tom pitanju, koji ipak rade isključivo za svoj interes.