Šta je novo?

Privatni prevoznici

Za nas izgleda nema buseva koji su nama namenjeni, sve neki lageri je**te...Kad uzmes sa lagera ona nije ni prilagodjen uslovima kupca nego se kupac prilagodjava ponudjenom. Sve nam je takvo, to i jeste problem. Vise se ni ne gleda, sad je daj sta das.
 
Deluje mi da je tabla ista kao na Higerima? Sediste ne znam cije je, vozacevo.
 
Jeste, tabla je kao na Higerima. Čini mi se da je proizvođač Actia.
 
I ja mislim da sam video da pise Acita na Higerima. Nije mi nista specijalno ovaj Isuzu na oko, jos ima i displej ovde odmah iznad prvih vrata. Skroz je atipican za nas..
 
Inače pratim tu tursku industriju autobusa i skoro sam razmišljao da nam od tih "prihvatljivijih" turskih kreacija fali samo Citiport, kad eto i njega. Zanimljivo mi je da gazda Bamirona naručuje po 2 autobusa. Prošla isporuka je bila 2 Conecta, sad 2 Citiport-a... Inače trebalo bi da su dobili oznake P42025 i P42026, pošto su im noviji Conecti P42023 i P42024.
 
Аутобус шлепа аутобус, Зелени венац пре неки дан.
 

Prilozi

  • Screenshot_20200209_004458.jpg
    Screenshot_20200209_004458.jpg
    322,8 KB · Pregleda: 2.176
Ја сам мислио да уговормо сви приватни превозници као једна групација морају да имају вучно возило. Знам да Престо има један ФАП паркиран на њиховом паркингу испод Коњарника код аутопута.
 
Ултра су ружни ови Исузуи, кабина као у Акијама, ова седишта као да је Јоца Слепац дизајнирао... Укратко, типично турско возило. Зашто су одустали од Конектоса? :( Олако су одустали од нечега што ваља и прешли на ове рикше. Који ли је мотор у њима?
 
Cummins 300 коња.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Izgeda zanimljivo, moram jednom da se vozim sa njim i sa mečkom jer nisam imao prilike da se vozim sa njim, čim čekam 94 naiđe Cobra...

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Бамирон је решио да избаци све Мегабусеве, Маз 203 им ће остати на 78, а оба Исузуа као и све ново иде на 94... И овај нови ми је налетео, да је бољи од Отокара у старту јесте, јер више надире ка Мерцедесу, бука не постоји... Али за мој укус, навалити на 94 код Веље Бамирона, хвала богу па не узимају Икарбус!
 
Ne znam šta tačno znači to nadire ka Mercedesu, al ajde. Ne mogu baš ni privatnike da razumem, iako u poslednjih par godina i ne kupuju toliko loša vozila, al opet toliki šareniš baš nije ni logičan ni normalan. Po dva vozila od Mercedesa, jedno od MAZ-a, dva od Isuzu-a, al da je Bamiron jedini. Kako im ne smeta to da se ganjaju sa toliko različitih vozila, a da pritom imaju desetak vozila u inventaru. Pritom, kad si redovan kupac kod nekog od uvoznika, valjda s vremenom stičeš i neke benefite, mada se, opet, ne radi od većim kontigentima vozila, sem kad je Arriva u pitanju.

Elem, pored OTOKAR-a, Anadolu Isuzu je definitvno najozbiljniji proizvođač među silnim Turcima. Temza je trenutno na prekretnici, i pitanje je dal će uopšte i opstati, a i mislim da poslednjih godina i nisu toliko napredovali u odnosu na domaću konkurenciju. Cityport bi trebao biti solidan autobus, al to će na kraju samo eksploatacija pokazati. U svakom slučaju, prošla je era masovne nabavke MAZ-a 203 od pre par godina, što je svakako pozitivno, a evo sad će imati priliku da po prvi put kupe novu 303-jku, koju bih, iskreno, voleo da vidim na beogradskim ulicama. Deluje mnogo ozbiljnije od svog prethodnika, koji se sklapa skoro 15 godina, pa mu je vala i odavno došlo vreme za zamenu.

Beograd je možda i grad sa najraznovrsnijim voznim parkom u svetu po pitanju gradskih autobusa GSP-a i privatnih prevoznika. Mogli bi komotno organizovati manifestaciju Bus world na otvorenom i to poprilično egzotičnu :D GSP i ne može mnogo da bira šta će za njega biti nabavljeno, jer činjenica je da to bez mešanja politike i viših interesa ne može, al evo i privatnici nisu ništa bolji po tom pitanju, koji ipak rade isključivo za svoj interes.
 
Da vidimo, u zadnjih par godina u Beogradu smo u gradskom prevozu mogli da vidimo vozila marki: MAN, Mercedes, Ikarbus, Solaris, Volvo, LIAZ, MAZ, Neobus, Akia, Otokar, Isuzu, BMC, Higer, FAP, Temsa, Karosa... Vi me dopunite na dalje.

Bog te mazo, ni manje pretonice ni većeg šarenila u voznom parku. :roll:
Oće to sa buvljačkim ''daj šta daš'' mentalitetom.


Kad malo bolje razmislim, to lepo oslikava našu spoljnu politiku i uopšte, društvo i političku scenu. :D Ni manje države (tržišta), ni više podela. :D
 
Fali ti guleryuz Cobra

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Pa mislim Bender da si u principu pobrojao sve što se trenutno kotrlja našim ulicama :) Jedino čega trenutno još mogu da se setim jeste prisustvo još jednog "Turčina" kod Lui travela, al ne mogu da se setim imena fabrike koja je to srednjepodno čudo sastavila. Otosan ili tako nešto. Znaće neko sigurno.
 
Pa mislim Bender da si u principu pobrojao sve što se trenutno kotrlja našim ulicama :) Jedino čega trenutno još mogu da se setim jeste prisustvo još jednog "Turčina" kod Lui travela, al ne mogu da se setim imena fabrike koja je to srednjepodno čudo sastavila. Otosan ili tako nešto. Znaće neko sigurno.
Исото је у питању. :wink: Ено га на 79 свакодневно. Засигурно једна од највећих шклопоција у историји нашег јавног превоза.
 
Hvala Ripanjac :) Ja sam se samo jednom njim prozvao i mogu reći da ni moj utisak nije bio ništa bolji.

Zar onaj jedan Jelcz još uvek vozi? Megabus jeste izostavljen, al je pomenut Volvo, pa iako nije reč o originalu može da prođe i Megabus uz Volvo kao brend, jer generalno originalnih Volvo-a i nismo imali, sem onih nekoliko koje je Lasta vozila do pre par godina, a koji su kao polovni doveženi iz Švajcarske. SOR imamo samo u prigradu, a prisutan je samo preko prigradskih i međugradskih modela C12 i LH10,5 i valjda LH12. U prigradu smo imali i autobuse sa mehanikom SCANIA-e čini mi se. Beše onaj grčki Elvo ili je možda na Volvo-ovoj šasiji? Bilo je par komada. Mislim da jedan još radi, ali ne u Beogradu. Imali smo i danskog karoseristu Abenra na Volvo šasiji, a bilo je i par midibusa marke Bogdan u Lasti. Kad se doda još i prigrad, teško da nas je nešto od belosvetskih proizvođača autobusa mimoišlo.
 
Беше био и неки новији Санос код неког приватника али чини ми се да више није у саобраћају?
 
Imali smo više Sanosa S213 kod privatnika. Mislim da su bili proizvedeni 2004. Isti motor kao kod naših Solarisa, i to još uparen sa ručnim šestostepenim menjačem kratkih prenosnih odnosa. Išli su kao blesavi, ali su imali velikih problema sa konstrukcijom. Video sam ih i dobrano ukošene, pa veliki broj njih i nije tako dugo radio. To je jedna od mana laganih autobusa da dosta snage. Lako se urnišu, a još i kad u startu nije odrađen kako treba. Sećam se da sam pričao da vozačima. Kako mi rekoše onda, 9.5t prazan što je stvarno mala masa.
 
Vrh