Šta je novo?

Privatni prevoznici

Лепо делује Исузу, то са дисплејем звучи кул и футуристички, једва чекам да погледам уживо. До тад, Неозверка 8)
Neobus Citta SLF by Somi303, on Flickr
 
Posto uvek imam privilegije, da osetim voznju novim vozilima na 94, vozio sam se u novom lepotanu na 94, i za ovim par dana sumirao sam utiske
1. Enterijer kao stvoren za jace gradske i prigradske trocifrene linije
2. Odlicna izolacija motornog prostora, na mobilan buka motora je zanemarljiva pozadi kao u Kobri
3. Sedista su udobna do zla boga, dupe mi se jedva odlepilo sto sam morao da ustanem
4. Glavna zamerka je to, sto je klasican turski autobus, i uvek cuveno pitanje, koliko para, toliko muzike...
5. Da li je bolji od klasicnih turskih autobusa, to ne bih znao reci, po dizajnu mozda ne, jer tu je Otokar ispred, ali po kvalitetu zavrsne obrade, ovaj Isuzu moze da se svrsta maltene iza Kobri, Solarisa, Konekta Kosmaja, Konekta koji su tu vec u Bamironu i MAN Japanaca... BMC i Kinez da se uce na ovom primeru, jer ako zanemarimo displej koji je kod prvih vrata, sta zameriti tom autobusu?
Uostalom na 94 sirok spektar autobusa, jer Megabusa vise nema :D
 
P42219-78 8)

hdnjK9e.jpg
 
Са оном ћубом позади прави тенк... Турци измислили дизајн за ову ругобу...
 
Смешно је то што ЛиАЗ одавно производи редизајнирани модел, али нама је очигледно нереално да дамо више пара за аутобус који стварно можда и изгледа као нов:
http://fotobus.msk.ru/photo/1682199/?gid=122
 
Лиаз ако једино не штеди, то је чврстоћа каросерије, ови што су поцрвенели су ок, али пре ремонта они немају видљиве проблем што Икарбус мучи, чак и Лиаз 5256 модернизовании нема ону грбу што имају све серије Икарбуса 103... Јача каросерија и завршна обрада (Лиаз ту далеко предњачи) су прави залог за дуготрајност возила, ту су Лиаз и Маз којег појединци пљују испред ИК112Н и Ик103...
 
Samo enterijer da se sredi u Liazu i skroz pristojan bus po meni. Jedino sto me mnogo baš nervira je prostor oko prvih vrata gde čovek nema za šta da se uhvati sem vrata. Više puta mi se desilo da vozač prikoči i zna da bude zeznuto. Što se ostatka enterijera tiče, da se nekako reši platforma gde su sedišta, da ona budu malo lepše završne obrade i platforma sama da bude sa ivicama a ne zaobljena kao sad. Mada sve je to stvar ukusa, ja pričam za sebe. Ni boja te plastike mi se ne svidja, ona krem..
 
Сними 41601 и 41613 на 94 су од Тамнаве ту, мада ни 41620 није далеко пред трећа врата види се да је грба начета голим оком, а није ни 5.година на улици... И цела та серија из 2015 има проблеме, очигледно нерешиве, само их сними, на 94 барем неки од њих, јако велика брука и срамота!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=711571#p711571:4tucbthc je napisao(la):
busspoter » Уто Феб 25, 2020 1:25 am[/url]":4tucbthc]Samo enterijer da se sredi u Liazu i skroz pristojan bus po meni. Jedino sto me mnogo baš nervira je prostor oko prvih vrata gde čovek nema za šta da se uhvati sem vrata. Više puta mi se desilo da vozač prikoči i zna da bude zeznuto. Što se ostatka enterijera tiče, da se nekako reši platforma gde su sedišta, da ona budu malo lepše završne obrade i platforma sama da bude sa ivicama a ne zaobljena kao sad. Mada sve je to stvar ukusa, ja pričam za sebe. Ni boja te plastike mi se ne svidja, ona krem..

Мени је много критичнија ситуација код задњих врата са она два седишта и огромним простором мотора. А што се тиче предњих врата, у Русији (њихово главно тржиште) је тамо забрањено (и врло често и немогуће) стајати.
 
Мени су ти ЛиАЗ-и све само не добри и лепи аутобуси. Право су оличење кича и шунда када је реч о дизајну, имају неки одвратан шмек седамдесетих, спартански су опремљени. А тек да знате како се осећају одвратно изнутра, конкретно ови Тамнавини, чији сам до релативно скоро чест гост био на 33... Икарбус је мала маца за оно. А убедљиво најсмешнија ствар коју сам запазио код Тамнавиних је то да су им шипке црвене, а спојнице жуте, као од ЛЕГО коцкица да су га правили. :lool: :bash: Камо среће да имамо паметније превознике који су спремни да улажу у флоту на адекватан начин и имају поуздана и квалитетна возила, да купују проверене марке (Мерцедес, МАН, ВДЛ, Сканија, Волво...), а не константно да бацају паре на бесне туристике за иностранство, иако би ту реално и неки Отокар одлично обавио посао. Арива ме је својевремено посебно разочарала оним МАЗ-овима 203, после четири године експлоатације на нашим џомбама су показали колико су ,,квалитетни", не само код њих, него и код свих других превозника. Ако се некоме ипак купује МАЗ, ено изашла им је 303-јка, па нека мало одреше кесу за квалитетнији производ. 203-јке и ЛиАЗ-и 5292 су стварно срамота наших улица, изузетно неквалитетна возила су у питању.
 
Misliš da prevoznici treba da busu pametniji?
I te kako su pametni.
U gradu je bitna starost autobusa i njegova e norma. I oni to poštuju. Prevoz im je pkaćen isto, bez obzira na cenu vozila. To su velike pare i siguran posao i svakovse trudi da sa što manje uloženog dobije što više.
U turističkom saobraćaju je jako važan i firmirani brend. On autobusu nabavlja posao. Tamo će uvek pre raditi desetakbgodina stara setra nego novi taj otokar.
E, sad što neki ovde dečački zaljubljeno gledaju autobuse i maštaju kako bi bilo da se umesto nekih turski, ruskih ili kineskih voze setrama, neoplanima i manovima. Pa, dečaci dragi, ni u najbogatijim zemljama i gradovima ne vozr samo takvi autobusi. A imamo slučajeve da se neki koji su kupili te brendove nisu dobro prošli. Setite se Rijeke i mercedesa pre koju godinu
 
E, sad što neki ovde dečački zaljubljeno gledaju autobuse i maštaju kako bi bilo da se umesto nekih turski, ruskih ili kineskih voze setrama, neoplanima i manovima. Pa, dečaci dragi, ni u najbogatijim zemljama i gradovima ne vozr samo takvi autobusi.
Да не возе свуда ни у најбогатијим земљама, не возе, око тога могу да се сложим. Али ако већ немају пара за те Мечке и МАН-ове које сам споменуо, зашто не узети један прилично јефтин и квалитетан Отокар Кент Ц, уместо једног МАЗ-а 203 који се никако не може назвати савременим и квалитетним аутобусом? Овај мој коментар се понајвише односио на Ариву (мада сам навео и неке друге превознике, као конкретан пример послужила је Тамнава). Арива се не може подвести као обичан приватник (Немачке железнице су им власник), послује у маси европских земаља и, сходно томе, бар од ње сам очекивао квалитетнија возила. Мада, МАЗ је новим моделом 303 (надам се ускоро и зглобној 316-ици) очигледно, као што сам неколико пута рекао, решио да се ратосиља епитета крша који га је буквално до јуче пратио (можда чак и да покрене извоз дубље у Европу), што је вредно сваке похвале.
 
Tržište. Ne traži mu se bolje, odrađuje posao, a donosi pare. Znači, za radni vek mu je ostala razlika u ceni, taman da ništa nije zaradio. A zaradio je prilično.
Autobus je mašina kojoj je zadatak da pravi pare. Ona to radi tako što prevozi ljude. E, sad to što mi u tome vidimo nešto više, naš je problem. Biznis i emocije ne idu zajedno.
Ne znam sad cene, ali svojevremeno se liaz kupavao za 80-100k, fap približno... Pa ko je lud da da još 100k za autobus sa kojim svakako na sledećem tenderu neće moći da konkuriše, koji neće imati kome da proda... Voziš, uzmeš dušu, a u međuvremenu, lepo zaradiš. Kapitalizam, jbg.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=711588#p711588:19ud5dxh je napisao(la):
Рипањац 405 » Уто Феб 25, 2020 7:08 am[/url]":19ud5dxh] А убедљиво најсмешнија ствар коју сам запазио код Тамнавиних је то да су им шипке црвене, а спојнице жуте, као од ЛЕГО коцкица да су га правили. :lool: :bash: @

И то је исто московски моменат, тамо су жути рукодржачи, па им је одједном остао вишак када је Москва одлучила да не купује гомилу аутобуса од њих него од друге Путинове фирме
 
:wink: Одлична слика, тај би требало да је скоро ремонтован, возио сам се јесенас њиме управо на 26, у првој половини је добио нови подолит који је најсличнији оном у Темзама, са оним као белим каменчићима. 8) Сушт доказ да уз адекватну негу и један толико пљувани ИК-103 може да буде фантазија од буса, колико год поједини мислили супротно.
 
Свакако има клозетске ретровизоре.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Рипањац 405":2jste6m3 je napisao(la):
:wink: Одлична слика, тај би требало да је скоро ремонтован, возио сам се јесенас њиме управо на 26, у првој половини је добио нови подолит који је најсличнији оном у Темзама, са оним као белим каменчићима. 8) Сушт доказ да уз адекватну негу и један толико пљувани ИК-103 може да буде фантазија од буса, колико год поједини мислили супротно.
Po meni je ovaj ik 103 odličan, znatno bolji i od Le i od M serije u svakom pogledu.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
ИК103 је нешто најгоре што је икад возило Београдом. Бучни, грбави и кварљиви аутобуси од самог почетка.
 
Po koncepciji IK-103 jeste zastareo autobus ali generalno nisu losi.Da je bilo srece da je Ikarbus razvio neki
IK-103 le to bi bio pun pogodak,ovako imamo LE na mercedesovoj sasiji kome su treca vrata smanjene sirine najveci problem u velikim guzvama.
 
Промашај Икарбуса је што су одбацили солидан Ик-106.
 
Vrh