Šta je novo?

Privatni prevoznici

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701238#p701238:1u6xnmm0 je napisao(la):
Daxara » Сре Јан 22, 2020 2:24 pm[/url]":1u6xnmm0]
Da nije onog zanimljivog skretanja kod Eka stvarno bih voleo da jednog dana vidim Solaris na 50, ali tu je i Trošarina i još jedan ogroman uspon ka Vidikovcu.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Скретање код Еко пупме код Скојевског насеља може да иде соларис, радили су на 37 и 89. А уз Видиковац, поред 37, иде и 59 на којој су такође радили солариси.

Осим скретања из Браће Јерковић према Вождовачком кружном путу(са десне стране је Кнез петрол, пред постављам да си на то скретање мислио), остатак трасе 50-це може соларис да иде.
 
Mislio sam na sportski centar, tj baš na to skretanje.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Ако се догоди онај можда планирани продужетак од Јерковића право ка Степи и Трошарини, то би стварно била веома лепо
 
P42218-74

ju0GXeb.jpg
 
Oni imaju i Liaze jel tako? I FAP-ove, njih vidim. Ako se ne varam oni imaju jos 2-3 godine da voze?
 
Da li neko zna zašto se raspala grupa privatnih prevoznika beobus kao i grupa privatni autoprevoznici?

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk
 
busspoter":2o0urrt4 je napisao(la):
Oni imaju i Liaze jel tako? I FAP-ove, njih vidim. Ako se ne varam oni imaju jos 2-3 godine da voze?
Da imaju radice jos godinu dana pa ce posle gazda morati kompletan vozni park da menja novijim vozilima.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702562#p702562:2frkgums je napisao(la):
nidzalik » Пон Јан 27, 2020 12:40 pm[/url]":2frkgums]Da li neko zna zašto se raspala grupa privatnih prevoznika beobus kao i grupa privatni autoprevoznici?

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

То су групе које су формиране за тендер 2005. За нови тендер 2015 сви превозници су се удружили у групу Арива.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702570#p702570:2bni5035 je napisao(la):
Fića » Pon Jan 27, 2020 1:19 pm[/url]":2bni5035]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702562#p702562:2bni5035 je napisao(la):
nidzalik » Пон Јан 27, 2020 12:40 pm[/url]":2bni5035]Da li neko zna zašto se raspala grupa privatnih prevoznika beobus kao i grupa privatni autoprevoznici?

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

То су групе које су формиране за тендер 2005. За нови тендер 2015 сви превозници су се удружили у групу Арива.

Ariva je transportna firma u vlasnistvu Dojce Ban-a.
 
Arriva je naziv grupe privatnih prevoznika pod kojim su svi privatnici izašli na prethodni tender.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Аррива је назив фирме, у којој ћу се јавно сад на форуму п**** на име фирме, јер толико бахаћења и непримереног понашања кондуктера (од када је најурена стара гарда истих), да ми се не одговори на постављено питање, да су возила пуна издувних гасова, да ја за то морам да платим карту, и још људи који раде на 68Н су максимално бахати, а најурују се и склањају поштенији и нормалнији, који знају ту линију у душу... Пешке ћу пре да идем, него да бандитима из Ариве платим, јер ионако на 68Н не поштују ред вожње ни за лек!
 
Punom parom, sledi lepše u temu svetski a naši.
 
Jedan vozač je davno govorio: nema neispravnih kočnica, samo vozača koji kasno koče.
U kabini nekadašnjeg trolejbusa 126 (devedesetih nosio reklamu za film Podzemlje) neko je bio urezao velikim slovima: "Koči na vreme!“ To mi je stalno na umu.
 
Kako nema?
Čim nema silu, fail. Razlika u sili na istoj osovini, blokiranje, raštelovani, spaljeni, trvde obloge.......
 
Naravno, nego je to bilo u stilu da i u wc moraš da kreneš na vreme. Inače....
Prilagođavanje okolnostima.
 
Ma sa kočnicama nema prilagođavanja.
Uvek neki za. EB.
 
Naravno da nema, ono je trebalo da bude šala.
Posmatram vozače godinama i poslednjih dvadestak ih delim dve grupe: vozače po zanatu i vozače po sili prilika.
Vozač po zanatu zna da vozi velike mase i da sve sklopove mora da čuva i racionalno koristi, jer zna kako oni funkcionišu i koja su im ograničenja.
Vozač po sili prilika radi taj posao jer trenutno tu može da se zaposli. Pri tome, godine starosti ne igraju ulogu. Posebno se to primećuje na savremenijim vozilima opremljenim svim sistemima za bezbednost i usporavanje i naravno, snažnim motorima.
Ni jedan vozač od zanata se neće sjuriti niz neku veliku nizbrdicu u najvišem stepenu prenosa uzdajući se u retarder i kočnice, kako to danas radi masa novih vozača autobusa i kamiona. Mnogi od njih voze kao da voze putnički auto od oko 1t, sa zaletanjima, oštrim kočenjima i ubrzanjima...
Način na koji kreću i zaustavljaju se i kako se ponašaju na nizbrdicama otkriva tu razliku između vozača i vozača.
Svi savremeni sistemi dozvoljavaju veće brzine i opušteniju vožnju, ali ne treba preterivati, jer zakone fizike još ništa ne može da pobedi.
 
Gaspar18":gwy79cbe je napisao(la):
Аррива је назив фирме, у којој ћу се јавно сад на форуму п**** на име фирме, јер толико бахаћења и непримереног понашања кондуктера (од када је најурена стара гарда истих), да ми се не одговори на постављено питање, да су возила пуна издувних гасова, да ја за то морам да платим карту, и још људи који раде на 68Н су максимално бахати, а најурују се и склањају поштенији и нормалнији, који знају ту линију у душу... Пешке ћу пре да идем, него да бандитима из Ариве платим, јер ионако на 68Н не поштују ред вожње ни за лек!

Redovno sa posla idem na 68n i ekipa konduktera je po meni dobra.Ima dva muškarca, stariji ćelavi i mlađi bucko ostalo su sve žene.U zadnjih godinu dana možda 5 žena je izmenjano.Ne vidim koji su to kondukteri najureni,predpostavljam da je većina ljudi otišlo za boljim poslom. Što se karti tiče,ne znam jer uz službenu legitimaciju idem kući.Staviću ruku na srce da su redovi vožnje tačni jer se uvek sreću oko kružnog toka do petlje za autoput.Molio bih bez pljuvaja arive jer je stvarno korektna u odnosu na 75n koji umesto da krene u 2:30 sa BKose on je već u 2:32h na opštini nbgda.
 
Ма Арива је суперишка каквих има, чик да видите ове мрче на 78 (Бамирон, Думеко, Кошава, Банбус) шта су направили од линије, нека им је одржавање по 100 пута добро, али џабе све када прескачу поласке, искључују се и крећу када им се ћефне. Никад гора 78 није била, путници напросто плачу за погоном Земун и Ластом. Од, без претеривања, једне од најбољих линија у граду до овог чемера. За најуривање. :notok:
 
Vrh