Šta je novo?

Privatni prevoznici

Kad su tako sposobni i imaju kadar mogli bi da operu nekad autobuse i spolja i unutra, pojedina vozila unutra su strava i užas.
Trenutno u Obrenovcu enterijer peru stranci (ugl. žene), vozači se jedva sporazumevaju sa njima a noću je kolaps pred garažom toliki da na ulici čekaju red za pranje i Ad blue (iako parkiraju buseve na druga mesta), plus vozači žure na lokale. Nemaju kada da postignu jer neuporedivo brže im se guraju inije nego što to mogu da isprate sa infrastrukturom (treba vremena i sredstava dok se podigne neka normalna autobaza).
 
Izgleda da Clc group ima dva otokara na cng. Jedan je plav (viđen juče na 94), i onaj crveni (danas na 91).
 
Uveliko spremaju autobaze - postojeća Obrenovačka (dodali su dodatne četku) ali je tamo opet haos, priprema se teren za potez "100" i izgleda ceo "700" na Zrenjaninskom putu kod skretanja za Kovilovo (gde je trenutno kružni tok kada se krene ka Frikomu) i treća je nedavno otvorena bar za parking - zapuštena garaža pred kraj Kumodraške. A tamo od sutra odlaze zglobovi sa 52, 88, 307 je već koristi i još nekoliko vozila sa drugih poteza. A tu očigledno planiraju i elektrobuse da garažiraju, ipak imaju industrijsku struju za razliku od Ćurdića na Zvezdari (kog su pri tom i izakali dok je instalirao agregat za dopunu elektrobusa).
Već se 2-3 zgloba sa 52 parkiraju na tom placu već duže vreme. Ima i jedan minibus sa 34 sigurno, a ostalo je par vozila sa 307.
 
Nikada toliko nisu bila promovisana vozila privatnih prevoznika kao danas. Ok, to radi Direkcija koja je nadležna za ceo javni prevoz, al za mene lično koji sam dosta upućen u tematiku, ovo je toliko ogavno da nemam reči. Eliminacija bilo kakvog načina raspoznavanja vozila, u smislu čija su, jes to običan narod ne zanima, al zna se tačno šta se prvenstveno time prikriva, najveće je Šapićevo dostignuće do sada. Sigurno se to ne radi da bi sve bilo vizuelno lepše, kao to i ovako ljude ne interesuje. Na kraju, zašto obaveza uklanjanja oznaka, neka bude na izboru prevoznika. Krije se firma od preko 5000 zaposlenih osnovana još 1892. godine. Niko nam još do sad nije uzeo identitet. Ne smemo ni na displejima ispisati GSP Beograd, kao da više ne postojimo, mislim na nova vozila. Ugušiće nas u tišini što kaže jedan moj kolega. O toliko sažvakanoj nabavci vozila tek, zašto mi nismo mogli dobiti Citaro. Ne mrzim nikoga, al Strela mi je neverovatno mrska. Gurali su se ranije razni, al nikad ovako, i to u rekordnom roku. GSP po svemu izgleda sve jadnije iz godinu u godinu. Danas nekim poslom otišao na kratko do pogona Zemun. Nisam bio jedno tri godine sigurno. Tuga na šta ono liči, od garaže, samog prostora, preko inventara, Kosmaj u poređenju kao kula West65. Ikarbusi, pogotovo iz 2013 jezivi, otužno i bedno. Znam da to ne mora biti tako. Grad je i ranije možda trebao da lepo ugasi GSP, a ne da ga ovako ponižava. Tolike paretine se guraju u sve i svašta, a Grad ne može da počisti i sredi sopstvena komunalna preduzeća, a GSP mu najveće, prava slika i prilika našeg društva, a najviše grada Beograda i njegove politike, odnosno nemara, korupcije, politizacije itd. Nije to odlika samo ovih naprednjaka, nije to od juče tako.
 
Ovde na slici je i Solaris 70190. Očigledno da postoji opcija da vozači za poteza 600 ostave autobus u Kumodražu jer im je Obrenovac predaleko.
Данас је на 307 упао 70216, по гаражном бих рекао да је са потеза 600. Тако да врло могуће да тај плац користе и возачи са потеза 600.
 
Nikada toliko nisu bila promovisana vozila privatnih prevoznika kao danas. Ok, to radi Direkcija koja je nadležna za ceo javni prevoz, al za mene lično koji sam dosta upućen u tematiku, ovo je toliko ogavno da nemam reči. Eliminacija bilo kakvog načina raspoznavanja vozila, u smislu čija su, jes to običan narod ne zanima, al zna se tačno šta se prvenstveno time prikriva, najveće je Šapićevo dostignuće do sada. Sigurno se to ne radi da bi sve bilo vizuelno lepše, kao to i ovako ljude ne interesuje. Na kraju, zašto obaveza uklanjanja oznaka, neka bude na izboru prevoznika. Krije se firma od preko 5000 zaposlenih osnovana još 1892. godine. Niko nam još do sad nije uzeo identitet. Ne smemo ni na displejima ispisati GSP Beograd, kao da više ne postojimo, mislim na nova vozila. Ugušiće nas u tišini što kaže jedan moj kolega. O toliko sažvakanoj nabavci vozila tek, zašto mi nismo mogli dobiti Citaro. Ne mrzim nikoga, al Strela mi je neverovatno mrska. Gurali su se ranije razni, al nikad ovako, i to u rekordnom roku. GSP po svemu izgleda sve jadnije iz godinu u godinu. Danas nekim poslom otišao na kratko do pogona Zemun. Nisam bio jedno tri godine sigurno. Tuga na šta ono liči, od garaže, samog prostora, preko inventara, Kosmaj u poređenju kao kula West65. Ikarbusi, pogotovo iz 2013 jezivi, otužno i bedno. Znam da to ne mora biti tako. Grad je i ranije možda trebao da lepo ugasi GSP, a ne da ga ovako ponižava. Tolike paretine se guraju u sve i svašta, a Grad ne može da počisti i sredi sopstvena komunalna preduzeća, a GSP mu najveće, prava slika i prilika našeg društva, a najviše grada Beograda i njegove politike, odnosno nemara, korupcije, politizacije itd. Nije to odlika samo ovih naprednjaka, nije to od juče tako.
Cek cek,jel ne sme da se isticu oznake ili jednostavno prevoznik nije u obavezi ?
 
Nikada toliko nisu bila promovisana vozila privatnih prevoznika kao danas. Ok, to radi Direkcija koja je nadležna za ceo javni prevoz, al za mene lično koji sam dosta upućen u tematiku, ovo je toliko ogavno da nemam reči. Eliminacija bilo kakvog načina raspoznavanja vozila, u smislu čija su, jes to običan narod ne zanima, al zna se tačno šta se prvenstveno time prikriva, najveće je Šapićevo dostignuće do sada. Sigurno se to ne radi da bi sve bilo vizuelno lepše, kao to i ovako ljude ne interesuje. Na kraju, zašto obaveza uklanjanja oznaka, neka bude na izboru prevoznika. Krije se firma od preko 5000 zaposlenih osnovana još 1892. godine. Niko nam još do sad nije uzeo identitet. Ne smemo ni na displejima ispisati GSP Beograd, kao da više ne postojimo, mislim na nova vozila. Ugušiće nas u tišini što kaže jedan moj kolega. O toliko sažvakanoj nabavci vozila tek, zašto mi nismo mogli dobiti Citaro. Ne mrzim nikoga, al Strela mi je neverovatno mrska. Gurali su se ranije razni, al nikad ovako, i to u rekordnom roku. GSP po svemu izgleda sve jadnije iz godinu u godinu. Danas nekim poslom otišao na kratko do pogona Zemun. Nisam bio jedno tri godine sigurno. Tuga na šta ono liči, od garaže, samog prostora, preko inventara, Kosmaj u poređenju kao kula West65. Ikarbusi, pogotovo iz 2013 jezivi, otužno i bedno. Znam da to ne mora biti tako. Grad je i ranije možda trebao da lepo ugasi GSP, a ne da ga ovako ponižava. Tolike paretine se guraju u sve i svašta, a Grad ne može da počisti i sredi sopstvena komunalna preduzeća, a GSP mu najveće, prava slika i prilika našeg društva, a najviše grada Beograda i njegove politike, odnosno nemara, korupcije, politizacije itd. Nije to odlika samo ovih naprednjaka, nije to od juče tako.
Ja mislim da ništa nije menjano od zakona i da je ovo što rade protivzakonito. Ima lepo član, ne znam ga napamet, o tome kako treba da se obeležavaju vozila u javnom prevozu. Ovi bednici krše i to u nizu zakona koje krše.
 
Cek cek,jel ne sme da se isticu oznake ili jednostavno prevoznik nije u obavezi ?
U praksi ne sme. Imali smo primere prvih plavih GSP-ovih Sprinter-a koji su bili redovno obeleženi. Nakon par dana svi tragovi GSP-a su nestali i zamenjeni su nemanjićkim grbom i garažnim u samom ćošku.
 
Ja mislim da ništa nije menjano od zakona i da je ovo što rade protivzakonito. Ima lepo član, ne znam ga napamet, o tome kako treba da se obeležavaju vozila u javnom prevozu. Ovi bednici krše i to u nizu zakona koje krše.
Džaba to šta piše u Zakonu, nisam ni gledao to iskreno. Šta im narede iz vrha Grada to rade. Verovatno da Zakonom nije zabranjeno da istakneš ime firme na vozilu, al nalog iz Grada je uvek u prioritetu.
 
Član 6

Autobus kojim se obavlja prevoz u drumskom saobraćaju, osim autobusa kojim se obavlja gradski i prigradski prevoz putnika, mora da ima na bočnim stranama ispisano poslovno ime prevoznika, a može da ima i njegov znak koji uživa zaštitu u skladu sa zakonom kojim se uređuju žigovi.
 
Nikada toliko nisu bila promovisana vozila privatnih prevoznika kao danas. Ok, to radi Direkcija koja je nadležna za ceo javni prevoz, al za mene lično koji sam dosta upućen u tematiku, ovo je toliko ogavno da nemam reči. Eliminacija bilo kakvog načina raspoznavanja vozila, u smislu čija su, jes to običan narod ne zanima, al zna se tačno šta se prvenstveno time prikriva, najveće je Šapićevo dostignuće do sada. Sigurno se to ne radi da bi sve bilo vizuelno lepše, kao to i ovako ljude ne interesuje. Na kraju, zašto obaveza uklanjanja oznaka, neka bude na izboru prevoznika. Krije se firma od preko 5000 zaposlenih osnovana još 1892. godine. Niko nam još do sad nije uzeo identitet. Ne smemo ni na displejima ispisati GSP Beograd, kao da više ne postojimo, mislim na nova vozila. Ugušiće nas u tišini što kaže jedan moj kolega. O toliko sažvakanoj nabavci vozila tek, zašto mi nismo mogli dobiti Citaro. Ne mrzim nikoga, al Strela mi je neverovatno mrska. Gurali su se ranije razni, al nikad ovako, i to u rekordnom roku. GSP po svemu izgleda sve jadnije iz godinu u godinu. Danas nekim poslom otišao na kratko do pogona Zemun. Nisam bio jedno tri godine sigurno. Tuga na šta ono liči, od garaže, samog prostora, preko inventara, Kosmaj u poređenju kao kula West65. Ikarbusi, pogotovo iz 2013 jezivi, otužno i bedno. Znam da to ne mora biti tako. Grad je i ranije možda trebao da lepo ugasi GSP, a ne da ga ovako ponižava. Tolike paretine se guraju u sve i svašta, a Grad ne može da počisti i sredi sopstvena komunalna preduzeća, a GSP mu najveće, prava slika i prilika našeg društva, a najviše grada Beograda i njegove politike, odnosno nemara, korupcije, politizacije itd. Nije to odlika samo ovih naprednjaka, nije to od juče tako.
O tome ja ovde pričam kad kažu da je Strela najbolja i da ima najbolji vozni park. To sve stoji, ali pod kojim okolnostima je došlo do toga? Hajde da malo odemo van Srbije i da vidimo kako funkcionišu firme gradskog prevoza, a zašto to kod nas nije moguće?
 
Pa istina je to što priča, baš pre neki dan sam slušao jednog bivšeg Kosmajca koji sad vozi u Streli na 307 i on kaže da im je postrojenje u Obrenovcu ogromno i da je Kosmaj za njih smešan. Ali osim Obrenovca oni nemaju ozbiljnu garažu i još 2-3 garaže su tek u izgradnji. Bio sam u Kumodražu i ono nije ni blizu nekog kraja, bukvalno je bio samo posut šljunak gde može da stane jedno 20 solo autobusa i minibusa. Prethodne dve nedelje nisam bio na poslu u Kumodražu, tako da ću se u ponedeljak prošetati i videti da li su nešto dodatno uradili i da li će moći da parkiraju zglobove tu, jer sad nema mesta za tako nešto. Uz taj šljunak imaju nekoliko montažnih kućica koje su postavljene, verovatno su za portire i vozače i to je to.
Pogledajte prilog 227779Pogledajte prilog 227780Pogledajte prilog 227781Pogledajte prilog 227782
Jel asfalt tolko skup i za njih😂
 
čekam 88 na sajmu, i staje clc maz na 94. (vanlinijski prevoz) 😂. ne lezi vraže, smer za resnik, hvala bogu mi otvorio vrata da siđem 😁

otkud 94 staje na sajmu?
 
1000028725.jpg

A u drugom smeru:
1000028727.jpg

1000028729.jpg

I jedan dodatak iz jednog Isuza sa iste ove linije:
1000028475.jpg
 
GSP ne sme, pošto smo morali da skinemo i sa Sprintera na 24-rci, a za privatnike ne znam, samo vidim da i oni ne obeležavaju svoja vozila sem direkcijskog broja. Važi za plavce naravno.
Najgluplje je po meni što nemaju garažni od napred nego samo nazad a to za ne isticanje imena kompanije mi je jezivo samo da bi se sakrio broj datih linija takođe dodavanje П9 ispred gspovih garažnih se nikada do sada nije desilo jezivo šta oni rade i dokle su spremnti tako su i na sprinterima sa 24 prelepili iz 7174 u П97174...
 
Vrh