Šta je novo?

Privatni prevoznici

Da ste vi vlast i da ispred sebe imate prevoznike koje imate, kome biste dali najviše posla?

Dao bi Streli sve ako će da bude kao 860 abeceda.

Meni je dovoljno to što ne izbegavaju polaske i uzimaju normalna vozila, nek rade. Neko mora. Jednostavno su našli biznis model koji radi.

Nekome je biznis model uzmi jefitna vozila i izbegavaj polaske kako bi uštedeo na gorivu i održavanju a nekome je biznis model plati ali nemoj da ih gasiš, nek rade što više da zarade za ratu.

Sa stanovišta nekoga ko im daje posao ili nekoga ko koristi njihove usluge, koji model vam više odgovara? Meni - Strelin.
 
Dao bih Gsp-u bez ikakvog razmišljanja jer je najjeftinije i time možeš imati najveću uslugu javnog prevoza. Samo pogledaj koliko košta svaki Strelin ugovor i koliko će to opteretiti budžet grada. Pa ne uništava sns slučajno sve državne firme, nego iz razloga što preko privatnih mogu da izvlače pare iz budžeta i da ih strpaju u svoje džepove. Takođe je veliki problem kad jedan privatnik drži većinu grada jer on onda može da postavlja uslove gradu i da uruši svoju uslugu kao što sada i radi. Više ne nabavljaju samo Mercedes kao što su na 860, prešli su dobrim delom na Cobre i Otokar jer su jeftiniji, uz to im je higijena vozila 0, a vozači su im nestručni i bahati, a jasno je da nemaju ambicije da dovedu dobre i mlade vozače jer ne žele da plate Cpc nekom ko ima položeno za D kategoriju.
 
Samo GSP. Nisu sjajni, ali jedini imaju infrastrukturu. Već sam pisao da bih proterao sve privatnike iz grada, ne samo Strelu. Od 2016. otkako je krenulo masovno davanje linija privatnika, do sad su još bar dve garaže za GSP mogle da se naprave i da GSP bude jedini prevoznik. Jednostavno ne želim da me voze pilićari koji "servisiraju" vozila u dvorištu i koji nemaju parking pa se parkiraju gde stignu. Da je gradu ikada bilo u interesu, GSP je do sad mogao da bude normalno preduzeće, ali nije. Ovako duplo golo - imamo kilav GSP i gomilu pilićara privatnika.
 
Malo off-topic ali koliko je Solarisa od 200 kupljenih čitavo u GSP-u? To su oni isti Solarisi za koje su razni stručnjaci u GSP tvrdili da su loši i da nisu za Beograd pa se sad kunu u njih. Koliko CAF tramvaja je čitavo od 30 nabavljenih? GSP pogoni su leglo korupcije, nestručnosti i nerada. Pa sad kad im uzeše gomilu linija neee, mi smo profi. Da, jeste profi u odnosu na čuveni CL&C što baš i nije teško
 
Mislim da, barem što se tiče GSP-a gubiš iz vida nekoliko stvari o kojima smo pisali na temama.
Kesha se često žalio na javne nabavke u samom preduzeću, Grad se očigledno nikada nikada nije trudio da reši i poboljša proces nabavke delova. Svi privatnici su u tom segementu u dalrkoj prednosti, uđeš na nez naručiš, ugradiš i teraš dalje.

Solarisi su ok sa brojnim stanjem, sa CAF-ovima se desilo ono što se desilo, ne baš sjajna nabavka što se tiče specifikacije i loša fabrička podrška koja je ostavila GSP da se snalazi sam kako zna sa vozilima.

GSP je daleko od odličnog, ali je solidan prevoznik. Za Lastu se to npr. ne može reći.
 
Ja jedva čekam kukanje na Strelu kad vozila više ne budu nova. Nemaju gde da ih operu, a gde će da ih održavaju. Pa to ima da bude gore od GSP-a. Ma i od CLC-a. Sa 40 autobusa na 500, pa nije ovo igrica. Tek će svi nedostaci da isplivaju.
 
Mislim da, barem što se tiče GSP-a gubiš iz vida nekoliko stvari o kojima smo pisali na temama.
Kesha se često žalio na javne nabavke u samom preduzeću, Grad se očigledno nikada nikada nije trudio da reši i poboljša proces nabavke delova. Svi privatnici su u tom segementu u dalrkoj prednosti, uđeš na nez naručiš, ugradiš i teraš dalje.

Solarisi su ok sa brojnim stanjem, sa CAF-ovima se desilo ono što se desilo, ne baš sjajna nabavka što se tiče specifikacije i loša fabrička podrška koja je ostavila GSP da se snalazi sam kako zna sa vozilima.

GSP je daleko od odličnog, ali je solidan prevoznik. Za Lastu se to npr. ne može reći.
Naravno kad pričam o Gsp-u računam na to da se razjuri stranački kadar i da nema korupcije na tenderima. Tada bi Gsp bio isplativiji od bilo kog privatnika. Pričao sam više puta o Zagrebu i to je primer kako državno preduzeće može da drži ceo grad. Sada su nakon 60 polovnih Citara i Manova raspisali nabavku sa još 60 polovnjaka koje će nabaviti za male pare, a ta vozila su u odličnom stanju i lično sam se uverio jer sam se vozio bečkim Citarima koje su kupili.
 
Једино ГСП нема страћару Богу иза ногу у којој одржава аутобусе.
 
Na nekim linijama GSP je bio majka a nekim ona zla maćeha.

Na mojoj liniji je gsp oduvek bio nemaran I žalbe nikada nisu ništa odradile da bude bolje. Posebno od 2016-2019,kada je slanje Conecta 2003., bilo premija.

Zaista mi ne nedostaje.

Da se stanje promeni, a pod tim se podrazumeva odstranjivanje političkog taloga, ulaganje u kvalitetnija vozila a ne turske/kineske kršine, poštovanje polazaka i reda vožnje... Možda i bih.

Lično sam, (kao neko ko vodi računa a tome da li se poštuje red vožnje i šalju sva vozila, upotrebljava grejanje i hlađenje, održava čistoća vozila), zadovoljan prevoznik om Saga Trans koji saobraća na 305.
 
Требало би увек дати предност ГСП и оставити му поласке на свим линијама у Београду, али би можда било добро омогућити и квалитетним приватницима учешће на неким поласцима, као што је то био случај до краја 2015.
 
Једино ГСП нема страћару Богу иза ногу у којој одржава аутобусе.
Ako ćemo iskreno, i Banbus, B&B Linea i Trans Jug imaju sasvim adekvatne garaže sa servisom i linijom za pranje. Verovatno imaju i neki drugi prevoznici čije garaže nisam video pa da ne lupim.
 
Vrh