Busloverbk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 904
- Pohvaljen
- 1.163
to je Arriva radila čini mi se.besplatno obučavaju nove vozače
to je Arriva radila čini mi se.besplatno obučavaju nove vozače
Naravno kad pričam o Gsp-u računam na to da se razjuri stranački kadar i da nema korupcije na tenderima. Tada bi Gsp bio isplativiji od bilo kog privatnika. Pričao sam više puta o Zagrebu i to je primer kako državno preduzeće može da drži ceo grad. Sada su nakon 60 polovnih Citara i Manova raspisali nabavku sa još 60 polovnjaka koje će nabaviti za male pare, a ta vozila su u odličnom stanju i lično sam se uverio jer sam se vozio bečkim Citarima koje su kupili.Mislim da, barem što se tiče GSP-a gubiš iz vida nekoliko stvari o kojima smo pisali na temama.
Kesha se često žalio na javne nabavke u samom preduzeću, Grad se očigledno nikada nikada nije trudio da reši i poboljša proces nabavke delova. Svi privatnici su u tom segementu u dalrkoj prednosti, uđeš na nez naručiš, ugradiš i teraš dalje.
Solarisi su ok sa brojnim stanjem, sa CAF-ovima se desilo ono što se desilo, ne baš sjajna nabavka što se tiče specifikacije i loša fabrička podrška koja je ostavila GSP da se snalazi sam kako zna sa vozilima.
GSP je daleko od odličnog, ali je solidan prevoznik. Za Lastu se to npr. ne može reći.
takođe.Meni - Strelin.
Da ste vi vlast i da ispred sebe imate prevoznike koje imate, kome biste dali najviše posla?
Dao bih Gsp-u bez ikakvog razmišljanja jer je najjeftinije i time možeš imati najveću uslugu javnog prevoza.
Samo GSP. Nisu sjajni, ali jedini imaju infrastrukturu.
Ako ćemo iskreno, i Banbus, B&B Linea i Trans Jug imaju sasvim adekvatne garaže sa servisom i linijom za pranje. Verovatno imaju i neki drugi prevoznici čije garaže nisam video pa da ne lupim.Једино ГСП нема страћару Богу иза ногу у којој одржава аутобусе.
Jedna od najgorih okretnica za čekanje bilo koje linije,ama skoro svaki vozač i 51 i 511 i 860 ne otvaraju vrata već stanu tamo nekih 5m dalje od stanice i tako tu stoje u mraku sa zatvorenim vratima onda lepo stoje tako minut do polaska neki lepo okrenu krug sa sve displejem i uopšte ne stanu na početnu 511/51a i 3A vec samo tako lagano prodju pogotovo onaj vozač mana to je bezobrazluk šta rade ili ako otvore vrata minut pre polaska stoje tamo i moras da prelazis i molis ih da uđeš... dok sa 46,601,91,92,551/3 to nije slučaj.Sinoc, pocetna stanica 51 - Beograd na Vodi.
Stoji crnac u stanici vise od 10 min sa zatvorenim vratima, ne pusta nikog unutra i neometano pusi.
Kada se konacno udostojio da otvori vrata, to je bilo gore nego da smo usli u pepeljaru, Prosto gusi i stipa za oci.
Baš su super kad naš vozac sa sve zglobom u pozeskoj kod dz pokušava da obidje i solaris i higer i tramvajIako se trenutno kritikuje vožnja Šrilančana, ja želim da pohvalim njih sa 52ke. Skroz usredsređeni na vožnju, obe ruke na volanu, koriste retarder za razliku od nekih i izbegavaju rupe. Nikakav telefon okolo, ništa da ih "ometa". Čak i redovno pomeraju putnike kako bi redovno mogli da vide retrovizor, ali istovremeno koriste i kamere.
U decembru je bio sudar između dve 52ke u Zmijici na Ceraku (solo Cobra i zglob Conecto), gde je brže bolje optužen Šrilančanin iako je naš vozač sa prikolicom uleteo njemu u traku.
Za solarise ne znam tačno ali bar 25 njih i više je u ovlascenom sdt servisu sa težim kvarovima.Sto se tiče španaca(caf)trenutno na linije 7,9,12,13,14 izlazi oko 7-8 njih maksimalno što se moze i proveriti u špicu,Malo off-topic ali koliko je Solarisa od 200 kupljenih čitavo u GSP-u? To su oni isti Solarisi za koje su razni stručnjaci u GSP tvrdili da su loši i da nisu za Beograd pa se sad kunu u njih. Koliko CAF tramvaja je čitavo od 30 nabavljenih? GSP pogoni su leglo korupcije, nestručnosti i nerada. Pa sad kad im uzeše gomilu linija neee, mi smo profi. Da, jeste profi u odnosu na čuveni CL&C što baš i nije teško
Uveliko spremaju autobaze - postojeća Obrenovačka (dodali su dodatne četku) ali je tamo opet haos, priprema se teren za potez "100" i izgleda ceo "700" na Zrenjaninskom putu kod skretanja za Kovilovo (gde je trenutno kružni tok kada se krene ka Frikomu) i treća je nedavno otvorena bar za parking - zapuštena garaža pred kraj Kumodraške. A tamo od sutra odlaze zglobovi sa 52, 88, 307 je već koristi i još nekoliko vozila sa drugih poteza. A tu očigledno planiraju i elektrobuse da garažiraju, ipak imaju industrijsku struju za razliku od Ćurdića na Zvezdari (kog su pri tom i izakali dok je instalirao agregat za dopunu elektrobusa).Ja jedva čekam kukanje na Strelu kad vozila više ne budu nova. Nemaju gde da ih operu, a gde će da ih održavaju. Pa to ima da bude gore od GSP-a. Ma i od CLC-a. Sa 40 autobusa na 500, pa nije ovo igrica. Tek će svi nedostaci da isplivaju.
Kad su tako sposobni i imaju kadar mogli bi da operu nekad autobuse i spolja i unutra, pojedina vozila unutra su strava i užas.Uveliko spremaju autobaze - postojeća Obrenovačka (dodali su dodatne četku) ali je tamo opet haos, priprema se teren za potez "100" i izgleda ceo "700" na Zrenjaninskom putu kod skretanja za Kovilovo (gde je trenutno kružni tok kada se krene ka Frikomu) i treća je nedavno otvorena bar za parking - zapuštena garaža pred kraj Kumodraške. A tamo od sutra odlaze zglobovi sa 52, 88, 307 je već koristi i još nekoliko vozila sa drugih poteza. A tu očigledno planiraju i elektrobuse da garažiraju, ipak imaju industrijsku struju za razliku od Ćurdića na Zvezdari (kog su pri tom i izakali dok je instalirao agregat za dopunu elektrobusa).
I još jedna stvar - doveli su dosta stručnih ljudi sa dobrm iskustvom što iz GSP-a i Laste, koji očigledno znaju posao kada uspevaju da održe ovoliko vozila u radu i imaju visoku realzaciju polazaka, a koja su trenutno razbacana po celom gradu. Od dispečera, šefova saobraćaja, a i majstora i deo vozača je došao sa njima iz istih tih firmi i ovih nedavno ugašenih.
Nije da branim Strelu (niti tamo radim), već sam upoznat sa situacijom. I ovakvi trenutno mislim da imaju bolju organizaciju saobraćaja i veću realizaciju polazaka od GSP-a pored toliko godina poslovanja. Čak bih voleo kada bismo mogli da vidimo izveštaj o realizaciji obima posla tokom prethodnih meseci. I neverovatna stvar posto nema kadrovskih viškova, kojekakvih sindikalaca i nepotizma.