Šta je novo?

Privatni prevoznici

Da ste vi vlast i da ispred sebe imate prevoznike koje imate, kome biste dali najviše posla?

Dao bi Streli sve ako će da bude kao 860 abeceda.

Meni je dovoljno to što ne izbegavaju polaske i uzimaju normalna vozila, nek rade. Neko mora. Jednostavno su našli biznis model koji radi.

Nekome je biznis model uzmi jefitna vozila i izbegavaj polaske kako bi uštedeo na gorivu i održavanju a nekome je biznis model plati ali nemoj da ih gasiš, nek rade što više da zarade za ratu.

Sa stanovišta nekoga ko im daje posao ili nekoga ko koristi njihove usluge, koji model vam više odgovara? Meni - Strelin.
 
Dao bih Gsp-u bez ikakvog razmišljanja jer je najjeftinije i time možeš imati najveću uslugu javnog prevoza. Samo pogledaj koliko košta svaki Strelin ugovor i koliko će to opteretiti budžet grada. Pa ne uništava sns slučajno sve državne firme, nego iz razloga što preko privatnih mogu da izvlače pare iz budžeta i da ih strpaju u svoje džepove. Takođe je veliki problem kad jedan privatnik drži većinu grada jer on onda može da postavlja uslove gradu i da uruši svoju uslugu kao što sada i radi. Više ne nabavljaju samo Mercedes kao što su na 860, prešli su dobrim delom na Cobre i Otokar jer su jeftiniji, uz to im je higijena vozila 0, a vozači su im nestručni i bahati, a jasno je da nemaju ambicije da dovedu dobre i mlade vozače jer ne žele da plate Cpc nekom ko ima položeno za D kategoriju.
 
Samo GSP. Nisu sjajni, ali jedini imaju infrastrukturu. Već sam pisao da bih proterao sve privatnike iz grada, ne samo Strelu. Od 2016. otkako je krenulo masovno davanje linija privatnika, do sad su još bar dve garaže za GSP mogle da se naprave i da GSP bude jedini prevoznik. Jednostavno ne želim da me voze pilićari koji "servisiraju" vozila u dvorištu i koji nemaju parking pa se parkiraju gde stignu. Da je gradu ikada bilo u interesu, GSP je do sad mogao da bude normalno preduzeće, ali nije. Ovako duplo golo - imamo kilav GSP i gomilu pilićara privatnika.
 
Malo off-topic ali koliko je Solarisa od 200 kupljenih čitavo u GSP-u? To su oni isti Solarisi za koje su razni stručnjaci u GSP tvrdili da su loši i da nisu za Beograd pa se sad kunu u njih. Koliko CAF tramvaja je čitavo od 30 nabavljenih? GSP pogoni su leglo korupcije, nestručnosti i nerada. Pa sad kad im uzeše gomilu linija neee, mi smo profi. Da, jeste profi u odnosu na čuveni CL&C što baš i nije teško
 
Mislim da, barem što se tiče GSP-a gubiš iz vida nekoliko stvari o kojima smo pisali na temama.
Kesha se često žalio na javne nabavke u samom preduzeću, Grad se očigledno nikada nikada nije trudio da reši i poboljša proces nabavke delova. Svi privatnici su u tom segementu u dalrkoj prednosti, uđeš na nez naručiš, ugradiš i teraš dalje.

Solarisi su ok sa brojnim stanjem, sa CAF-ovima se desilo ono što se desilo, ne baš sjajna nabavka što se tiče specifikacije i loša fabrička podrška koja je ostavila GSP da se snalazi sam kako zna sa vozilima.

GSP je daleko od odličnog, ali je solidan prevoznik. Za Lastu se to npr. ne može reći.
 
Ja jedva čekam kukanje na Strelu kad vozila više ne budu nova. Nemaju gde da ih operu, a gde će da ih održavaju. Pa to ima da bude gore od GSP-a. Ma i od CLC-a. Sa 40 autobusa na 500, pa nije ovo igrica. Tek će svi nedostaci da isplivaju.
 
Mislim da, barem što se tiče GSP-a gubiš iz vida nekoliko stvari o kojima smo pisali na temama.
Kesha se često žalio na javne nabavke u samom preduzeću, Grad se očigledno nikada nikada nije trudio da reši i poboljša proces nabavke delova. Svi privatnici su u tom segementu u dalrkoj prednosti, uđeš na nez naručiš, ugradiš i teraš dalje.

Solarisi su ok sa brojnim stanjem, sa CAF-ovima se desilo ono što se desilo, ne baš sjajna nabavka što se tiče specifikacije i loša fabrička podrška koja je ostavila GSP da se snalazi sam kako zna sa vozilima.

GSP je daleko od odličnog, ali je solidan prevoznik. Za Lastu se to npr. ne može reći.
Naravno kad pričam o Gsp-u računam na to da se razjuri stranački kadar i da nema korupcije na tenderima. Tada bi Gsp bio isplativiji od bilo kog privatnika. Pričao sam više puta o Zagrebu i to je primer kako državno preduzeće može da drži ceo grad. Sada su nakon 60 polovnih Citara i Manova raspisali nabavku sa još 60 polovnjaka koje će nabaviti za male pare, a ta vozila su u odličnom stanju i lično sam se uverio jer sam se vozio bečkim Citarima koje su kupili.
 
Na nekim linijama GSP je bio majka a nekim ona zla maćeha.

Na mojoj liniji je gsp oduvek bio nemaran I žalbe nikada nisu ništa odradile da bude bolje. Posebno od 2016-2019,kada je slanje Conecta 2003., bilo premija.

Zaista mi ne nedostaje.

Da se stanje promeni, a pod tim se podrazumeva odstranjivanje političkog taloga, ulaganje u kvalitetnija vozila a ne turske/kineske kršine, poštovanje polazaka i reda vožnje... Možda i bih.

Lično sam, (kao neko ko vodi računa a tome da li se poštuje red vožnje i šalju sva vozila, upotrebljava grejanje i hlađenje, održava čistoća vozila), zadovoljan prevoznik om Saga Trans koji saobraća na 305.
 
Требало би увек дати предност ГСП и оставити му поласке на свим линијама у Београду, али би можда било добро омогућити и квалитетним приватницима учешће на неким поласцима, као што је то био случај до краја 2015.
 
Једино ГСП нема страћару Богу иза ногу у којој одржава аутобусе.
Ako ćemo iskreno, i Banbus, B&B Linea i Trans Jug imaju sasvim adekvatne garaže sa servisom i linijom za pranje. Verovatno imaju i neki drugi prevoznici čije garaže nisam video pa da ne lupim.
 
Sinoc, pocetna stanica 51 - Beograd na Vodi.
Stoji crnac u stanici vise od 10 min sa zatvorenim vratima, ne pusta nikog unutra i neometano pusi.
Kada se konacno udostojio da otvori vrata, to je bilo gore nego da smo usli u pepeljaru, Prosto gusi i stipa za oci.
Jedna od najgorih okretnica za čekanje bilo koje linije,ama skoro svaki vozač i 51 i 511 i 860 ne otvaraju vrata već stanu tamo nekih 5m dalje od stanice i tako tu stoje u mraku sa zatvorenim vratima onda lepo stoje tako minut do polaska neki lepo okrenu krug sa sve displejem i uopšte ne stanu na početnu 511/51a i 3A vec samo tako lagano prodju pogotovo onaj vozač mana to je bezobrazluk šta rade ili ako otvore vrata minut pre polaska stoje tamo i moras da prelazis i molis ih da uđeš... dok sa 46,601,91,92,551/3 to nije slučaj.
 
Iako se trenutno kritikuje vožnja Šrilančana, ja želim da pohvalim njih sa 52ke. Skroz usredsređeni na vožnju, obe ruke na volanu, koriste retarder za razliku od nekih i izbegavaju rupe. Nikakav telefon okolo, ništa da ih "ometa". Čak i redovno pomeraju putnike kako bi redovno mogli da vide retrovizor, ali istovremeno koriste i kamere.
U decembru je bio sudar između dve 52ke u Zmijici na Ceraku (solo Cobra i zglob Conecto), gde je brže bolje optužen Šrilančanin iako je naš vozač sa prikolicom uleteo njemu u traku.
Baš su super kad naš vozac sa sve zglobom u pozeskoj kod dz pokušava da obidje i solaris i higer i tramvaj😐,sa druge trake na semaforu naravno oni ga ne puste on pokušava idalje pa stane na stanicu skroz ispred njih stvarno jadno i bezobrazno...dok šrilančanin iza samo lepo prošiša i ako je bilo ljudi koji su hteli da izadju a mozda i uđu,ali njega bas briga...on je video da je kolega tu stao i misli nema potrebe nek izadju na sledećoj sa gspom se to nikada nije dešavalo a kamoli videti dve 52 za redom...Tako da za njih sa 52 konkretno nemam nista lepo za reći
 
Malo off-topic ali koliko je Solarisa od 200 kupljenih čitavo u GSP-u? To su oni isti Solarisi za koje su razni stručnjaci u GSP tvrdili da su loši i da nisu za Beograd pa se sad kunu u njih. Koliko CAF tramvaja je čitavo od 30 nabavljenih? GSP pogoni su leglo korupcije, nestručnosti i nerada. Pa sad kad im uzeše gomilu linija neee, mi smo profi. Da, jeste profi u odnosu na čuveni CL&C što baš i nije teško
Za solarise ne znam tačno ali bar 25 njih i više je u ovlascenom sdt servisu sa težim kvarovima.Sto se tiče španaca(caf)trenutno na linije 7,9,12,13,14 izlazi oko 7-8 njih maksimalno što se moze i proveriti u špicu,
(toliko njih je i ispravno pa daju po 1-2 na svaku liniju vikendom radi 5 njih pa i manje...
Ostalih 20 stoji u kvaru dok su 3 sa teškim kvarovima bez delova koji su skidani za ostale.Tuga,čemer i jad šta reći... :fijasko:
 
Poslednja izmena:
Ja jedva čekam kukanje na Strelu kad vozila više ne budu nova. Nemaju gde da ih operu, a gde će da ih održavaju. Pa to ima da bude gore od GSP-a. Ma i od CLC-a. Sa 40 autobusa na 500, pa nije ovo igrica. Tek će svi nedostaci da isplivaju.
Uveliko spremaju autobaze - postojeća Obrenovačka (dodali su dodatne četku) ali je tamo opet haos, priprema se teren za potez "100" i izgleda ceo "700" na Zrenjaninskom putu kod skretanja za Kovilovo (gde je trenutno kružni tok kada se krene ka Frikomu) i treća je nedavno otvorena bar za parking - zapuštena garaža pred kraj Kumodraške. A tamo od sutra odlaze zglobovi sa 52, 88, 307 je već koristi i još nekoliko vozila sa drugih poteza. A tu očigledno planiraju i elektrobuse da garažiraju, ipak imaju industrijsku struju za razliku od Ćurdića na Zvezdari (kog su pri tom i izakali dok je instalirao agregat za dopunu elektrobusa).

I još jedna stvar - doveli su dosta stručnih ljudi sa dobrm iskustvom što iz GSP-a i Laste, koji očigledno znaju posao kada uspevaju da održe ovoliko vozila u radu i imaju visoku realzaciju polazaka, a koja su trenutno razbacana po celom gradu. Od dispečera, šefova saobraćaja, a i majstora i deo vozača je došao sa njima iz istih tih firmi i ovih nedavno ugašenih.
Nije da branim Strelu (niti tamo radim), već sam upoznat sa situacijom. I ovakvi trenutno mislim da imaju bolju organizaciju saobraćaja i veću realizaciju polazaka od GSP-a pored toliko godina poslovanja. Čak bih voleo kada bismo mogli da vidimo izveštaj o realizaciji obima posla tokom prethodnih meseci. I neverovatna stvar posto nema kadrovskih viškova, kojekakvih sindikalaca i nepotizma.
 
Beobus ne može ni reklamu napraviti kako treba, progutano a. 😃
1000049551.jpg
 
Uveliko spremaju autobaze - postojeća Obrenovačka (dodali su dodatne četku) ali je tamo opet haos, priprema se teren za potez "100" i izgleda ceo "700" na Zrenjaninskom putu kod skretanja za Kovilovo (gde je trenutno kružni tok kada se krene ka Frikomu) i treća je nedavno otvorena bar za parking - zapuštena garaža pred kraj Kumodraške. A tamo od sutra odlaze zglobovi sa 52, 88, 307 je već koristi i još nekoliko vozila sa drugih poteza. A tu očigledno planiraju i elektrobuse da garažiraju, ipak imaju industrijsku struju za razliku od Ćurdića na Zvezdari (kog su pri tom i izakali dok je instalirao agregat za dopunu elektrobusa).

I još jedna stvar - doveli su dosta stručnih ljudi sa dobrm iskustvom što iz GSP-a i Laste, koji očigledno znaju posao kada uspevaju da održe ovoliko vozila u radu i imaju visoku realzaciju polazaka, a koja su trenutno razbacana po celom gradu. Od dispečera, šefova saobraćaja, a i majstora i deo vozača je došao sa njima iz istih tih firmi i ovih nedavno ugašenih.
Nije da branim Strelu (niti tamo radim), već sam upoznat sa situacijom. I ovakvi trenutno mislim da imaju bolju organizaciju saobraćaja i veću realizaciju polazaka od GSP-a pored toliko godina poslovanja. Čak bih voleo kada bismo mogli da vidimo izveštaj o realizaciji obima posla tokom prethodnih meseci. I neverovatna stvar posto nema kadrovskih viškova, kojekakvih sindikalaca i nepotizma.
Kad su tako sposobni i imaju kadar mogli bi da operu nekad autobuse i spolja i unutra, pojedina vozila unutra su strava i užas.
 
Pa istina je to što priča, baš pre neki dan sam slušao jednog bivšeg Kosmajca koji sad vozi u Streli na 307 i on kaže da im je postrojenje u Obrenovcu ogromno i da je Kosmaj za njih smešan. Ali osim Obrenovca oni nemaju ozbiljnu garažu i još 2-3 garaže su tek u izgradnji. Bio sam u Kumodražu i ono nije ni blizu nekog kraja, bukvalno je bio samo posut šljunak gde može da stane jedno 20 solo autobusa i minibusa. Prethodne dve nedelje nisam bio na poslu u Kumodražu, tako da ću se u ponedeljak prošetati i videti da li su nešto dodatno uradili i da li će moći da parkiraju zglobove tu, jer sad nema mesta za tako nešto. Uz taj šljunak imaju nekoliko montažnih kućica koje su postavljene, verovatno su za portire i vozače i to je to.
E90E110F-5665-4CF8-955F-597D6EE1D408.jpeg
3E27E15C-215C-467B-B09B-82D19A77A713.jpeg
B29A26AF-EC4F-4E69-B8CC-7492E4274D6E.jpeg
0737CB1E-314B-4705-928E-A768301D266D.jpeg
 
Vrh