Busloverbk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 708
- Pohvaljen
- 900
to je Arriva radila čini mi se.besplatno obučavaju nove vozače
to je Arriva radila čini mi se.besplatno obučavaju nove vozače
Naravno kad pričam o Gsp-u računam na to da se razjuri stranački kadar i da nema korupcije na tenderima. Tada bi Gsp bio isplativiji od bilo kog privatnika. Pričao sam više puta o Zagrebu i to je primer kako državno preduzeće može da drži ceo grad. Sada su nakon 60 polovnih Citara i Manova raspisali nabavku sa još 60 polovnjaka koje će nabaviti za male pare, a ta vozila su u odličnom stanju i lično sam se uverio jer sam se vozio bečkim Citarima koje su kupili.Mislim da, barem što se tiče GSP-a gubiš iz vida nekoliko stvari o kojima smo pisali na temama.
Kesha se često žalio na javne nabavke u samom preduzeću, Grad se očigledno nikada nikada nije trudio da reši i poboljša proces nabavke delova. Svi privatnici su u tom segementu u dalrkoj prednosti, uđeš na nez naručiš, ugradiš i teraš dalje.
Solarisi su ok sa brojnim stanjem, sa CAF-ovima se desilo ono što se desilo, ne baš sjajna nabavka što se tiče specifikacije i loša fabrička podrška koja je ostavila GSP da se snalazi sam kako zna sa vozilima.
GSP je daleko od odličnog, ali je solidan prevoznik. Za Lastu se to npr. ne može reći.
takođe.Meni - Strelin.
Da ste vi vlast i da ispred sebe imate prevoznike koje imate, kome biste dali najviše posla?
Dao bih Gsp-u bez ikakvog razmišljanja jer je najjeftinije i time možeš imati najveću uslugu javnog prevoza.
Samo GSP. Nisu sjajni, ali jedini imaju infrastrukturu.
Ako ćemo iskreno, i Banbus, B&B Linea i Trans Jug imaju sasvim adekvatne garaže sa servisom i linijom za pranje. Verovatno imaju i neki drugi prevoznici čije garaže nisam video pa da ne lupim.Једино ГСП нема страћару Богу иза ногу у којој одржава аутобусе.