Šta je novo?

Privatni prevoznici

Kad su tako sposobni i imaju kadar mogli bi da operu nekad autobuse i spolja i unutra, pojedina vozila unutra su strava i užas.
Trenutno u Obrenovcu enterijer peru stranci (ugl. žene), vozači se jedva sporazumevaju sa njima a noću je kolaps pred garažom toliki da na ulici čekaju red za pranje i Ad blue (iako parkiraju buseve na druga mesta), plus vozači žure na lokale. Nemaju kada da postignu jer neuporedivo brže im se guraju inije nego što to mogu da isprate sa infrastrukturom (treba vremena i sredstava dok se podigne neka normalna autobaza).
 
Izgleda da Clc group ima dva otokara na cng. Jedan je plav (viđen juče na 94), i onaj crveni (danas na 91).
 
Uveliko spremaju autobaze - postojeća Obrenovačka (dodali su dodatne četku) ali je tamo opet haos, priprema se teren za potez "100" i izgleda ceo "700" na Zrenjaninskom putu kod skretanja za Kovilovo (gde je trenutno kružni tok kada se krene ka Frikomu) i treća je nedavno otvorena bar za parking - zapuštena garaža pred kraj Kumodraške. A tamo od sutra odlaze zglobovi sa 52, 88, 307 je već koristi i još nekoliko vozila sa drugih poteza. A tu očigledno planiraju i elektrobuse da garažiraju, ipak imaju industrijsku struju za razliku od Ćurdića na Zvezdari (kog su pri tom i izakali dok je instalirao agregat za dopunu elektrobusa).
Već se 2-3 zgloba sa 52 parkiraju na tom placu već duže vreme. Ima i jedan minibus sa 34 sigurno, a ostalo je par vozila sa 307.
 
Već se 2-3 zgloba sa 52 parkiraju na tom placu već duže vreme. Ima i jedan minibus sa 34 sigurno, a ostalo je par vozila sa 307.
Ovde na slici je i Solaris 70190. Očigledno da postoji opcija da vozači za poteza 600 ostave autobus u Kumodražu jer im je Obrenovac predaleko.
 
Vrh