verovatno privremeno rešenje. Jbg. Nije da ih branim, ali makar sus se snašli. Citari će verovatno u Obrenovac, ako ima mesta. I šta će ovaj solaris tu?Ovo više stvarno nije normalno.
A evo i fotografija njihove čuvene garaže u Kumodražu. Gde će ovde biti autobusi za 88, nije mi jasno, ali videćemo
Neće u Obrenovac jer niko nije lud da ide u Obrenovac i dovozi autobuse za linije 52 i 88. To jedino rade crnci koji u Obrenovcu imaju stanove.verovatno privremeno rešenje. Jbg. Nije da ih branim, ali makar sus se snašli. Citari će verovatno u Obrenovac, ako ima mesta. I šta će ovaj solaris tu?
Крајње неозбиљно за таквог превозника од скоро 500 возила и толиког броја линија.Ovo više stvarno nije normalno.
A evo i fotografija njihove čuvene garaže u Kumodražu. Gde će ovde biti autobusi za 88, nije mi jasno, ali videćemo
Nijedan pogon. Taj film se nece prikazivatiKoji pogon ide prvi na doboš zemun ili
Kakva smo drzava nebi me cudiloNijedan pogon. Taj film se nece prikazivati
Isto sam video kako na novom Otokaru Tp-a gori check engine lampica. Po pitanje završne obrade su stvarno najbolji, ali ovako imaju dosta problema i na više Tj Otokara nešto stalno pišti i to baš iritantno. Takođe me jako nervira što je u njima nenormalno zagušljivo i svaki put kad uđem mi stvara neku mučninu i glavobolju.Iz ugla putnika i jeste najbolji, ali ipak ne preterano od ostatka. Kneževićevi Otokari već imaju blago razdrndane panele, a na jednom novom Otokaru famoznog Transprodukta sam video kako sija Check engine lampica. Inače jako startan autobus i brzo razvija brzinu do blokade na 80km/h.
Voleo bih da je došao i neki Isuzu ove godine pa da vidim da li tu ima napretka ili nazadovanja.
И ја бих радо, али не желим да улазим ни у једну странку поготово у владајућу јер једноставно мораш бити члан партије за било коју битнији позицију. Много је нестручних кадрова у СЈП, нажалост.iskreno razmišljam sutradan, kad nakupim godine i iskustvo, kojeg već imam više od pola DJP, GSP i ostalih, da se kandidujem za neku od funkcija ili u DJP ili u GSP. više od toga teško bez politike, ali ovde bi bar bilo nekog uticaja sa nije strane. I kupovalo bi se nešto normalno.
Одговор? Ико?Него, која је укупна цифра коју град даје годишње на субвенције приватним превозницима и колико даје ГСП-у?
Interesantno da Trans Jug na potez 300 šalje najbolja vozila koja ima, odnosno samo nove Otokare i po koju Cobru, a na 30 neki krš.Danas pored gMAZ-a i novi(ji) Otokar s plastičnim sedištima na 30. Oni s tapaciranim "Lastinim" sedištima (identičnim kod njenih zglobova) su izgleda najstariji sa 46/55. Raspali su se. Pravi Otokrševi. A ovaj iako solidan za Turčina, ne cvili kod vozača ništa manje od 16-godišnjeg varšavskog zgloba. Verovatno razvaljen vožnjom po loše održavanim putevima.
Osim toga, kako je gore komentarisano, enterijer nije čišćen bar nekoliko nedelja. Očito je reč o tzv. "poteznim", ne o gradskim vozilima. Višedecenijska kosmajska tradicija ne vođenja računa o higijeni svega tamo upućenog nesumnjivo je nastavljena, pa se tako danas i privatna diskriminacija (poteza i gradskih linija sa zajedničkim voznim parkom) više plaća.
Sad kad im je poklonio pola GSP, umesto da ih kažnjava Šapić se sakrio u mišju rupu.