Šta je novo?

Privatni prevoznici

Pa, sa gradskim u Beogradu i uskoro u Subotici, busevima na aerodromu, malo starijim za vanlinijski (prevoz radnika) i turizam prevoznik Trans-Jug u brojnom stanju posedovati nešto manje autobusa od Strele (preko 350 koliko sam razumeo). Plus što im Šrilančani i čiste autobuse, slično i u Streli. Očgledno koliko se rapidno šire nemaju dovoljno razvijenu infrastrukturu koja može da prati toliki broj autobusa. Eto Strela nema gde ni da parkira toliki gro autobusa, pred garažom uveče je kolaps da ni dve četke ne budu dovoljne.
Dodaj i Pantransport tu slobodno.
 
Interesantno da Trans Jug na potez 300 šalje najbolja vozila koja ima, odnosno samo nove Otokare i po koju Cobru, a na 30 neki krš.
Nisam uopšte video nijednog starijeg Otokara na potezu 300 otkad su preuzeli te linije, a kamoli MAZ-a.
Вероватно желе да се докажу на потезу 300 за разлику од стреле.
 
Interesantno da Trans Jug na potez 300 šalje najbolja vozila koja ima, odnosno samo nove Otokare i po koju Cobru, a na 30 neki krš.
Nisam uopšte video nijednog starijeg Otokara na potezu 300 otkad su preuzeli te linije, a kamoli MAZ-a.
Ko zna odakle je, al deluje prilično nov. Nije baš sjajan, iz to je i prljav. Sreću u nesreći čine plastična svetlosiva sedišta, koja iako sterilišu enterijer bar ne dižu prašinu, ne osećaju se na nju i nisu iscepana. Kudikamo je bolji od ostalih vozila, pogotovo od nove Kobre koja pucketa na sve strane.
 
Interesantno da Trans Jug na potez 300 šalje najbolja vozila koja ima, odnosno samo nove Otokare i po koju Cobru, a na 30 neki krš.
Nisam uopšte video nijednog starijeg Otokara na potezu 300 otkad su preuzeli te linije, a kamoli MAZ-a.
Iz prostog razloga - novija vozila forsiraju na polascima sa većom kilometražom i posledično dužim vremenom rada, zbog veće jedinične cene po km za mlađi bus.

Da, imaju udela i u Pantransportu. Mislim da i dalje voze i po Kraljevu one radnike fabrike Leonija (kupovali su svašta od autobusa za zapada, kao na kilo).
 
Iz prostog razloga - novija vozila forsiraju na polascima sa većom kilometražom i posledično dužim vremenom rada, zbog veće jedinične cene po km za mlađi bus.

Da, imaju udela i u Pantransportu. Mislim da i dalje voze i po Kraljevu one radnike fabrike Leonija (kupovali su svašta od autobusa za zapada, kao na kilo).
Која је логика пустити нов аутобус на потез 300 који има ужасан Смедеревски пут зарад километраже?
 
Pa, nisu kupljeni da ih gledaju, već da zarađuju, a očekivati je da nekad nešto i urade na tom trapu (kao vid održavanja). Kako ovi poneki uvozni vozači voze dobro je i da su na točkovima. Ionako kada ispucaju taj eksploatacioni period (grad je odredio 10 godina) gradski bus je maltene bezvredan. Posle mogu za male pare da se nabave (par hiljada evra pogotovo kada je veći lot), niko ih neće jer im je teško naći posao.
 
Штета што се и стрела не води том логиком него шаље најгора возила на 307.
 
Ima Strela dovoljno opcija da pegla kilometražu. Recimo više joj se isplati da stavi nov na 112. Pare samo kaplju, voze ceo dan skoro prazni, autobusi očuvani i ne lome ih po Smederevcu.
 
Која је логика пустити нов аутобус на потез 300 који има ужасан Смедеревски пут зарад километраже?
Po celom gradu je uzasan put, nije samo na Smederevcu. Vozio sam se trasom 112 gde idu Iveci i tamo je put katastrofa. A tek da ne govorim koja tamo s***a od ljudi živi i svaki dan baca semenke i ostalo đubre po autobusu.
Kod mene na 307 nijedan jedini autobus nije išaran, niti je ijedan tapacir isečen od kad vozila rade na liniji ( ne računamo 70211 kojeg su išarali u Dobanovcima dok je radio potez 600).
Na Smederevcu su popucale cevi, voda se sliva po putu i zato su Strelini autobusi onako blatnjavi, a tamo u Kumodražu imaju samo dve četke i očigledno ne postižu da redovno peru sva vozila.
 
Пре бих рекао да их не перу никад, а не да не постижу. Конкретно онај плави 70457 је пуштен 25-ог децембра на 307, тај бус до дана данашњег није опран ни споља, а ни изнутра. Била је нека прича да возила са 307 једном недељно иду за Обреновац како би се опрала. Можда је тако било у почетку, али сад су возила сваки Божији дан прљава све више и више.
 
Mogli bi zaista da puste na 307 nekog mercedesa na 309 nekog bmc ili bilo koje drugo vozilo a i mogli bi da peru autobuse nekad
 
Novi Strelini zglobni Citari
CREDITS: ЂОЛЕ_394 sa Discorda
IMG_20250108_223921_895.jpg
IMG_20250108_223924_336.jpg
IMG_20250108_223928_301.jpg
IMG_20250108_224015_804.jpg
IMG_20250108_224017_684.jpg
IMG_20250108_224020_914.jpg
 
Super, stvarno ih je lepo videti kod nas, i opet skoro pa nepostojanje otvorivih prozora, odnosno ukupno šest na kip koliko vidim. Veselo ako se klima ne pokaže sjajnom kao na solaćima, ma uopšte kad je toplo bez prirodne ventilacije, jer realno nije klima baš uvek neophodna. Biće fore da se pokažu u najboljem svetlu, i naravno higijena ostaje kao potencijalni problem.
 
Ajde sto ih ne volim zato sto su strelini, to je posebna prica...ali ne volim ih sto kabina vozaca nije adekvatna. Gde je pregradno staklo na vratima kabine, razdelna sipka na prvim vratima da vozac moze da ima preglednost kad skrece desno itd? I najveca glupost je sto nema taster za sva vrata i vrata pojedinacno, kao na vozilima GSP, nego vrata na senzor i putnik sam otvara vrata i cekas "dva dana" da se vrata zatvore...Niskopodni Konekto je generalno dobar, vozio sam ih u Arrivi, a oni su imali fizicki odvojenu kabinu kao na trolama i preglednost je vrh.
 
Нисам то ја. Може и без прозивки.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Vrh