Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ovo više stvarno nije normalno.
A evo i fotografija njihove čuvene garaže u Kumodražu. Gde će ovde biti autobusi za 88, nije mi jasno, ali videćemo
D33809C5-1673-4DA3-B7DD-E5C6A7966D9D.png
868C81CB-CA56-408E-8198-4EB1B9FA8087.jpeg
5B6FD2F9-012D-43BF-99F1-C254B9C40E80.jpeg
565B8B28-1275-4717-9C56-077D91784B7D.jpeg
 
Ovo više stvarno nije normalno.
A evo i fotografija njihove čuvene garaže u Kumodražu. Gde će ovde biti autobusi za 88, nije mi jasno, ali videćemo
verovatno privremeno rešenje. Jbg. Nije da ih branim, ali makar sus se snašli. Citari će verovatno u Obrenovac, ako ima mesta. I šta će ovaj solaris tu?
 
Ovo više stvarno nije normalno.
A evo i fotografija njihove čuvene garaže u Kumodražu. Gde će ovde biti autobusi za 88, nije mi jasno, ali videćemo
Крајње неозбиљно за таквог превозника од скоро 500 возила и толиког броја линија.
 
Od svih turskih autobusa u Beogradu, Otokar se najbolje pokazao i može se reći da ima i više nego dobar odnos cene i kvaliteta. Sad, naravno da bi nam dobro legla vozila nekog od poznatijih proizvođača, ali mi uopšte nije žao kad dolaze Otokari. GSP očekuje 50 komada sa zaista ozbiljnim paketom opreme, odnosno ovo će biti prvi autobusi u voznom parku sa MOIS, BSIS, ISA, DDAW, ESS, ALC, ReIS, TPMS sistemima.

Novi Otokar firme M.T. Tours, od oktobra radi na 49:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg
 
Iz ugla putnika i jeste najbolji, ali ipak ne preterano od ostatka. Kneževićevi Otokari već imaju blago razdrndane panele, a na jednom novom Otokaru famoznog Transprodukta sam video kako sija Check engine lampica. Inače jako startan autobus i brzo razvija brzinu do blokade na 80km/h.
Voleo bih da je došao i neki Isuzu ove godine pa da vidim da li tu ima napretka ili nazadovanja.
 
Iz ugla putnika i jeste najbolji, ali ipak ne preterano od ostatka. Kneževićevi Otokari već imaju blago razdrndane panele, a na jednom novom Otokaru famoznog Transprodukta sam video kako sija Check engine lampica. Inače jako startan autobus i brzo razvija brzinu do blokade na 80km/h.
Voleo bih da je došao i neki Isuzu ove godine pa da vidim da li tu ima napretka ili nazadovanja.
Isto sam video kako na novom Otokaru Tp-a gori check engine lampica. Po pitanje završne obrade su stvarno najbolji, ali ovako imaju dosta problema i na više Tj Otokara nešto stalno pišti i to baš iritantno. Takođe me jako nervira što je u njima nenormalno zagušljivo i svaki put kad uđem mi stvara neku mučninu i glavobolju.
 
Ja sam video da na pojedinima unutra sve super ali spolja ekran ne radi ili radi ali fale slova i lupa i trese
 
Što se Kneževićevih tiče, ne čudi me da su razdrndani kad vidim kako oni stranci voze. Pre neki dan uleće u krivinu na mostu kao manijak, par ljudi je komentarisalo da ćemo završiti u Savi...
Slažem se da nisu idealni, zato i rekoh da bih pre da vidimo nekog ozbiljnijeg proizvođača. Ipak, oseti se razlika između Otokara i recimo, poslednje serije Conecta, Cobre, BMC-a, Akie i sl.

EDIT: Za displej sam zaboravio da kažem, naši Otokari, kao i 90% drugih novih autobusa u BG-u, dolaze sa Polaris turskim displejima niskog kvaliteta. Na svim tim modelima su ponuđene i bolje marke, npr. LAWO, koji se koristi svuda po Evropi. Isto važi i za zagušljivost - prevoznik bira kakve prozore će da naruči. Naravno, kod nas se uvek bira najjeftinija moguća varijanta.
 
iskreno razmišljam sutradan, kad nakupim godine i iskustvo, kojeg već imam više od pola DJP, GSP i ostalih, da se kandidujem za neku od funkcija ili u DJP ili u GSP. više od toga teško bez politike, ali ovde bi bar bilo nekog uticaja sa nije strane. I kupovalo bi se nešto normalno.
 
iskreno razmišljam sutradan, kad nakupim godine i iskustvo, kojeg već imam više od pola DJP, GSP i ostalih, da se kandidujem za neku od funkcija ili u DJP ili u GSP. više od toga teško bez politike, ali ovde bi bar bilo nekog uticaja sa nije strane. I kupovalo bi se nešto normalno.
И ја бих радо, али не желим да улазим ни у једну странку поготово у владајућу јер једноставно мораш бити члан партије за било коју битнији позицију. Много је нестручних кадрова у СЈП, нажалост.
 
Vrh