Šta je novo?

Privatni prevoznici

@Pajslupula

Baš nam je lepo počela godina. Ko zna kako li će da se završi. Linija je uz 57 postala privatni otpad, samo drugog prevoznika.

@Vinča307

U bre, zar da ih drugi vadi. Boli ih k za liniju definitivno.

Ako tako nastave bolje da je ukinu, produže 22 i uvedu GSP zglob sa istom oznakom (30) od Dunavske ili 25. Maja do Medaka 3 trasom 31/29. To bi bio značajan pomak, čak bi 22-kom poboljšali poprečnu vezu.
 
Baš nam je lepo počela godina. Ko zna kako li će da se završi. Linija je uz 57 postala privatni otpad, samo drugog prevoznika.
Evo na šta smo mi spali nažalost i u čemu moramo da se vozimo... škripi, lupa, trese, smrdi na naftu, grejemo se na izduvne gasove koje baca unutra a displej jedva ukodirali posle 10 prijava... najave stanica, misaona imenica...padne li najmanji sneg, ne ide. I još na svu muku, razredili polaske. Linija 57 je uništena kompletno.
20250101_143108.jpg
 
Cim padne vlast sve ce biti kao pre trebace vremena ali vratice se gsp u normalno stanje
 
Dobro moja ispravka ceo gradski prevoz nek voze i crnci u gspu samo da se vrate trocifrene linije kao i sve druge otete
 
Crnci u GSP-u ne mogu da voze. Mi radimo u okvirima Zakona o radu i važećeg Kolektivnog ugovora. Bez prijave prebivališta ili barem boravišta do dve godine na teritoriji grada Beograda, bez državljanstva, odnosno bez lične karte, u GSP-u, kao i u ostalim državnim firmama nije moguće zasnovati radni odnos. Doduše, deo koji se tiče adrese na teritoriji grada Beograda ne važi za svaku firmu.
 
Dobro ne moraju crnci da voze ali da se vrate sve nepravedno oduzete linije zato sto zaista nije normalno da privatnici drze 2 do 3 puta vise linija od gspa
 
Ne dao bog da vrate sve linije GSP. Pa to bi bilo vraćanje i svih problema, budući da je upravo to i bio uzrok tolikog viška solo. Dobar deo tih linija neuslovan je za zglob (preoštri radijusi, uske ulice, krivine, raznorazne prepreke, nikakva ili u najboljem slučaju improvizovana okretišta, premala patronaža i generalno smešant takt).

Ovako ako bi pokrivao samo grad mogao bi da opravda promenu strukture voznog parka, samim tim i ulaganja u infrastrukturu u cilju fokusa na kapacitet koridorske mreže tramvajskog i primarnog autobuskog/trolejbuskog podsistema.

Sa druge strane i potezi i grad bi najbolje prošli ako bi GSP pokrio najvažnije osovine gde zglob može da manevriše (101, 302, 405, 511, 601, 706, čak i eksprese poput 302E i 461), a privatnici neuslovne linije poput 307 na potezima, a slabe po gradu tipa 32, 36, 44, 54, 600.

Nego, kad već pomenu 600 sa Citarom, kad će više da preuzmu tu 88 s zglobnim?
 
@dača309
Што ти је стало да потез 300 одржава Гсп?
Zato sto dok je na smederevcu bio gsp sve je bilo bolje mnogo nisu pojedine linije isle u vozicu vozaci nisu gnjecili nogom putnike na zadnjim vratima nisu kretali sa otvorenim vratima a ljudi jos izlaze nisu kao gsp lepo odrzavali zadnje polaske nego pravac garaza
 
Neke linije u gradu zaista ne zasluzuju gsp poput 36,38,38L,44,25,87,87A ali red bi bio da na neke linije trocifrene stave zglobove na primer i da gsp vozi na tim linijama naravno 101,110,302,303,601,610,611,706,711,73,72,53,52,88,89 te sve linije zglob
 
Pa već "živimo" eksperiment sa davanjem mikro linijama privatnicima poput 30 & 57 i ne ide baš nešto.
Neće svet propasti ako GSP drži 38L.
 
Nek vrate 30 i 57 stvarno su privatnici losi na linijama a 38 i 38l stalno se voze prazni nije mi jasna njihova poenta
 
Nesto se suska da u streli fali vozaca za 88, iako su stigli novi autobusi, pa vrbuju nas laznim informacijama preko poruka da je sat 900 din za 52 i 88, garaza-terminus i obrnuto 400 din, sat sihte 400 din, 6 dana nedeljno se radi (u stvari radi se sa 1 slobodnim danom mesecno sa smenom od 10 sati i 700 dinara je sat za sve linije). Oni misle da smo mi sisali vesla i da cemo sad da se primimo na njihovu laz i da pojurimo ka njima, a od toga nema nista. Prica se da mozda ni u februaru nece moci da preuzmu liniju, jer vise crnaca odlazi nego sto dolazi. Ipak su se mnogo zaigrali u losoj proceni, mada me vise nista ne dotice u vezi tih prevaranata koji u telefonskom pozivu kazu jedno, na razgovoru uzivo kazu drugo, a kad sednes za volan kazu trece.
 
Ma nema sumnje da fali vozača čim ne preuzimaju uskoro a vozila im stižu. Sad možda i ne lažu, nego su shvatili da im neko neće preći iz Gsp-a za 700 dinara, pa su podigli na 900.
Opet ako nisu sposobni da uzmu ni ove linije, odakle onda to da će uzeti i sve trolejbuske linije uz još neke linije sledeće godine jer Gsp gubi preko 250 zglobova naredne godine, a stiže samo 100 i biće u dobrom manjku vozila.
 
Vrh