601 funkcioniše dobro i ostvaraju se polasci, tako da ne očekujem neke vece probleme na 88.Džabe nam i zglobni ako idu u konvoju tako da mešano može ali da ih bude više i da naravno voze u normalnim intervalima.
601 funkcioniše dobro i ostvaraju se polasci, tako da ne očekujem neke vece probleme na 88.Džabe nam i zglobni ako idu u konvoju tako da mešano može ali da ih bude više i da naravno voze u normalnim intervalima.
Ja lično ne bih, Saga šljaka na 305 perfektnoHoce li se nekad trocifrene linije vratiti gspu
Takođe, ja sam sa Strelom zadovoljan, samo još kad bi vozači počeli da pale grejanje iz kalorifera, jer je ujutru ledara u busevima. Desi se da ispadnu iz reda jer je turaža premala, ali opet čekam autobuse manje nego kad je bio Gsp.Ja lično ne bih, Saga šljaka na 305 perfektno
Neka se malo odmorimo od GSP nemara, koji je bio opšte prisutan na #300.
Туража им је у шпицу чини ми се 42 минута док је гсп-у била 45? Нисам 100% сигуран.Takođe, ja sam sa Strelom zadovoljan, samo još kad bi vozači počeli da pale grejanje iz kalorifera, jer je ujutru ledara u busevima. Desi se da ispadnu iz reda jer je turaža premala, ali opet čekam autobuse manje nego kad je bio Gsp.
Dobro saga je vrhunski prevoznik i to stoji al transjug i strela su stvarnoJa lično ne bih, Saga šljaka na 305 perfektno
Neka se malo odmorimo od GSP nemara, koji je bio opšte prisutan na #300.
Hoce li se nekad trocifrene linije vratiti gspu
I na kraju opet fali linija ili su jako lose povezane sa gradomTehnički, izvodljivo je, ali prvi preduslov je da ode SNS.
Kada ode SNS, treba u centralnim delovima Beograda raditi na zameni autobuskog saobraćaja na šinski (Metro (al onaj sa normalnim i racionalnim trasama), Gradske železnice, tramvaji).
Time bi prestala potreba za mnogim autobuskim linijama, odnosno smanjila bi se potreba za autobusima i vozačima, gde bi dosta linija nestalo, a mnoge bi postale čisto "fiderske".
Sa time bi nastao višak vozača, a sa kupovinom pravilnih i tačno konfigurisanih vozila za prigrad mogla bi da se zaokruži ta slika valjano.
Naravno i uz striktnu kontrolu GSP-a.
Sve u svemu moguće je, ali ne sa ovom vlašću koja na JGP gleda kao na stvar gde oni i njihova bratija mogu da se bogate.
Ovoliko novih autobuskih antiobiotik linija nije nikako dobro, i svrstava Beograd u rang trećerarednih gradova.
Madrid sa 3 miliona stanovnika operiše sa tek 211 autobuskih linija, Beograd je gotovo na istoj brojci, poražavajuće!
Tako je, prvo je potrebno da se Gsp reformiše i da se najuri sav stranački kadar koji uzima plate nizašta i onda će biti više para za vozila i sve ostalo. Uz to je potrebno ovo što si naveo i da više ne bude malverzacija na tenderima. Ovakav kakav je, samo nek je što dalje Gsp od poteza 300.Tehnički, izvodljivo je, ali prvi preduslov je da ode SNS.
Kada ode SNS, treba u centralnim delovima Beograda raditi na zameni autobuskog saobraćaja na šinski (Metro (al onaj sa normalnim i racionalnim trasama), Gradske železnice, tramvaji).
Time bi prestala potreba za mnogim autobuskim linijama, odnosno smanjila bi se potreba za autobusima i vozačima, gde bi dosta linija nestalo, a mnoge bi postale čisto "fiderske".
Sa time bi nastao višak vozača, a sa kupovinom pravilnih i tačno konfigurisanih vozila za prigrad mogla bi da se zaokruži ta slika valjano.
Naravno i uz striktnu kontrolu GSP-a.
Sve u svemu moguće je, ali ne sa ovom vlašću koja na JGP gleda kao na stvar gde oni i njihova bratija mogu da se bogate.
Ovoliko novih autobuskih antiobiotik linija nije nikako dobro, i svrstava Beograd u rang trećerarednih gradova.
Madrid sa 3 miliona stanovnika operiše sa tek 211 autobuskih linija, Beograd je gotovo na istoj brojci, poražavajuće!
Meni nedostaje bas ja sam se vozio potezom 300 bas zbog gspaTako je, prvo je potrebno da se Gsp reformiše i da se najuri sav stranački kadar koji uzima plate nizašta i onda će biti više para za vozila i sve ostalo. Uz to je potrebno ovo što si naveo i da više ne bude malverzacija na tenderima. Ovakav kakav je, samo nek je što dalje Gsp od poteza 300.
Bas me briga za tvoju nostalgiju za gsp-om, meni uopšte ne fale, naročito ne raspali Higeri i istrošene Ikarbus Mečke. Jedino što mi nedostaje su stari Conecto, al oni svakako više ne mogu da rade zbog starosnih granica.Meni nedostaje bas ja sam se vozio potezom 300 bas zbog gspa
52 kažu ide do 15og.
534 одлично ради сад ЦЛЦ група, возила видљива у апликацији и раде по реду вожње. Шаљу нове Акије и соло БМЦ на ЦНГ погон.Sta bi sa linijom 534,551 ,57 sta se desava
Lako je Madridu da ima tako malo buseva sa svojih skoro 20 linija metroa. Sofija je skoro iste veličine kao BG i mislim da ima više nego duplo manje autobuskih linija od njega, iz istih razloga kao i Madrid.Madrid sa 3 miliona stanovnika operiše sa tek 211 autobuskih linija, Beograd je gotovo na istoj brojci, poražavajuće!
Bice haos 52 je od 12 do 16 uvek prepuna do kraja z.venca a i obrnuto samo neki misle da tu treba samo solo sto se naravno nece dogoditi52 će biti mešano solo/zglob, a 88 potpuno zglobna.
88 trenutno ima dosta solo, tako da će biti bolja situacija po tom pitanju.
Bilo je mnogo bolje dok je radio gsp znalo se ksd busevi idu i najcesce su isle 23,53 istovremeno20 minuta čekanja na hladnoći i onda vozić na 53... stvarno ne razumem što se ne skrate i ne rasporede...