Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ja lično ne bih, Saga šljaka na 305 perfektno 🙌

Neka se malo odmorimo od GSP nemara, koji je bio opšte prisutan na #300.
Takođe, ja sam sa Strelom zadovoljan, samo još kad bi vozači počeli da pale grejanje iz kalorifera, jer je ujutru ledara u busevima. Desi se da ispadnu iz reda jer je turaža premala, ali opet čekam autobuse manje nego kad je bio Gsp.
 
Takođe, ja sam sa Strelom zadovoljan, samo još kad bi vozači počeli da pale grejanje iz kalorifera, jer je ujutru ledara u busevima. Desi se da ispadnu iz reda jer je turaža premala, ali opet čekam autobuse manje nego kad je bio Gsp.
Туража им је у шпицу чини ми се 42 минута док је гсп-у била 45? Нисам 100% сигуран.
 
Sa pauzom za vozača je 41 minut, a Gsp je imao 45, uzmeš u obzir to i da je Gsp tu imao iskusne vozače koji voze dugo i znaju liniju, pa još stižu i brže nego Strelini vozači. Sa 36 + 5 pauza je nemoguće da budeš u vremenu, osim ako ne juriš da se uklopiš i ne praviš pauze.
 
Hoce li se nekad trocifrene linije vratiti gspu

Tehnički, izvodljivo je, ali prvi preduslov je da ode SNS.

Kada ode SNS, treba u centralnim delovima Beograda raditi na zameni autobuskog saobraćaja na šinski (Metro (al onaj sa normalnim i racionalnim trasama), Gradske železnice, tramvaji).
Time bi prestala potreba za mnogim autobuskim linijama, odnosno smanjila bi se potreba za autobusima i vozačima, gde bi dosta linija nestalo, a mnoge bi postale čisto "fiderske".
Sa time bi nastao višak vozača, a sa kupovinom pravilnih i tačno konfigurisanih vozila za prigrad mogla bi da se zaokruži ta slika valjano.
Naravno i uz striktnu kontrolu GSP-a.

Sve u svemu moguće je, ali ne sa ovom vlašću koja na JGP gleda kao na stvar gde oni i njihova bratija mogu da se bogate.
Ovoliko novih autobuskih antiobiotik linija nije nikako dobro, i svrstava Beograd u rang trećerarednih gradova.
Madrid sa 3 miliona stanovnika operiše sa tek 211 autobuskih linija, Beograd je gotovo na istoj brojci, poražavajuće!
 
Tehnički, izvodljivo je, ali prvi preduslov je da ode SNS.

Kada ode SNS, treba u centralnim delovima Beograda raditi na zameni autobuskog saobraćaja na šinski (Metro (al onaj sa normalnim i racionalnim trasama), Gradske železnice, tramvaji).
Time bi prestala potreba za mnogim autobuskim linijama, odnosno smanjila bi se potreba za autobusima i vozačima, gde bi dosta linija nestalo, a mnoge bi postale čisto "fiderske".
Sa time bi nastao višak vozača, a sa kupovinom pravilnih i tačno konfigurisanih vozila za prigrad mogla bi da se zaokruži ta slika valjano.
Naravno i uz striktnu kontrolu GSP-a.

Sve u svemu moguće je, ali ne sa ovom vlašću koja na JGP gleda kao na stvar gde oni i njihova bratija mogu da se bogate.
Ovoliko novih autobuskih antiobiotik linija nije nikako dobro, i svrstava Beograd u rang trećerarednih gradova.
Madrid sa 3 miliona stanovnika operiše sa tek 211 autobuskih linija, Beograd je gotovo na istoj brojci, poražavajuće!
I na kraju opet fali linija ili su jako lose povezane sa gradom
 
Da li će stići u nemanjićkoj plavoj i da li će imati 3 ili 4 vrata?
 
Tehnički, izvodljivo je, ali prvi preduslov je da ode SNS.

Kada ode SNS, treba u centralnim delovima Beograda raditi na zameni autobuskog saobraćaja na šinski (Metro (al onaj sa normalnim i racionalnim trasama), Gradske železnice, tramvaji).
Time bi prestala potreba za mnogim autobuskim linijama, odnosno smanjila bi se potreba za autobusima i vozačima, gde bi dosta linija nestalo, a mnoge bi postale čisto "fiderske".
Sa time bi nastao višak vozača, a sa kupovinom pravilnih i tačno konfigurisanih vozila za prigrad mogla bi da se zaokruži ta slika valjano.
Naravno i uz striktnu kontrolu GSP-a.

Sve u svemu moguće je, ali ne sa ovom vlašću koja na JGP gleda kao na stvar gde oni i njihova bratija mogu da se bogate.
Ovoliko novih autobuskih antiobiotik linija nije nikako dobro, i svrstava Beograd u rang trećerarednih gradova.
Madrid sa 3 miliona stanovnika operiše sa tek 211 autobuskih linija, Beograd je gotovo na istoj brojci, poražavajuće!
Tako je, prvo je potrebno da se Gsp reformiše i da se najuri sav stranački kadar koji uzima plate nizašta i onda će biti više para za vozila i sve ostalo. Uz to je potrebno ovo što si naveo i da više ne bude malverzacija na tenderima. Ovakav kakav je, samo nek je što dalje Gsp od poteza 300.
 
Tako je, prvo je potrebno da se Gsp reformiše i da se najuri sav stranački kadar koji uzima plate nizašta i onda će biti više para za vozila i sve ostalo. Uz to je potrebno ovo što si naveo i da više ne bude malverzacija na tenderima. Ovakav kakav je, samo nek je što dalje Gsp od poteza 300.
Meni nedostaje bas ja sam se vozio potezom 300 bas zbog gspa
 
Meni nedostaje bas ja sam se vozio potezom 300 bas zbog gspa
Bas me briga za tvoju nostalgiju za gsp-om, meni uopšte ne fale, naročito ne raspali Higeri i istrošene Ikarbus Mečke. Jedino što mi nedostaje su stari Conecto, al oni svakako više ne mogu da rade zbog starosnih granica.
 
Nisu bas tolika odlicni jutarnji polasci nisu vidljivi na aplikacij i ne postuju red prevoza.
 
Madrid sa 3 miliona stanovnika operiše sa tek 211 autobuskih linija, Beograd je gotovo na istoj brojci, poražavajuće!
Lako je Madridu da ima tako malo buseva sa svojih skoro 20 linija metroa. Sofija je skoro iste veličine kao BG i mislim da ima više nego duplo manje autobuskih linija od njega, iz istih razloga kao i Madrid.
 
20 minuta čekanja na hladnoći i onda vozić na 53... stvarno ne razumem što se ne skrate i ne rasporede...
Screenshot_20241106_184940.jpg
 
Vrh