Šta je novo?

Privatni prevoznici

@Alex_BG
То нису званичне најаве већ новински чланци, и то са телеграф.рс, а писала их је очигледно особа која је некад била активна на форуму (не знам да ли је и даље, макар не под некадашњих именом). Пише да је извор телеграф.рс, а заправо врло вероватно овај форум.
Могу ја да отворим портал па да пишем чланке о јавном превозу на основу информација са форума, али то није званична информација.
Званичне најаве су кад то уради Град Београд или Секретаријат за јавни превоз.
Истина је да су наведене линије обухваћене јавном набавком, али у уговорима не постоји тачан датум размене линија, а то је оно о чему смо писали.
Novinski članci su se pojavili nakon zvaničnih najava. Ja sa telegrafa svakako nisam dobio info niti sam bilo šta vezano za predaju tamo čitao. Period predaje i razmene linija je trajao od 01.09. do 31.10.
Ne postoji tačan datum razmene linija, ali nekoliko dana uoči razmene, pogoni/prevoznici dobijaju zvanična obaveštenja koja budu istaknuta i obavezno se naglasi da se vozači jave rasporedu. Za 57 nijedan pogon GSP-a nije dobio obaveštenje da preuzimaju liniju 57, a ovde se još pre mesec dana širila priča kako tu liniju preuzima GSP od 01.11. usled lošeg funkcionisanja Transprodukta. Takođe se i za 52 i 88 svako malo širi priča kako tad i tad preuzima Strela, a u realnosti niko blage veze nema kad će im stići vozila koja su im potrebna za te dve linije.
Poenta je da neću verovati dok zvanično ne vidim obaveštenje ili dok se GSP zvanično tu ne pojavi. Do tad su mi to samo rekla kazala, jer i 01.12. može da se desi da će da bude ipak od 01.01. i tako u nedogled.
 
Prvo 86, sad ovo. Zašto moraju da prave random nepotrebne linije umesto da zapravo slušaju narod i uvedu nešto što je zapravo korisno? Na primer linija kroz Gornjogradsku trasom linije 15 dok su bili radovi. Ili NBG-Kumodraž.
Ako se dobro sećam, odgovor DJP vezan za 86 je da je to neka greška bila valjda.
85L ima smisla ako će se 85 skraćivati. Ranije je bilo predloga da se 85 prepolovi na dve linije. Ovako, uz 85, 103, 105L i 112 nema mnogo smisla. Jedino ako bi ta 85L išla do Koteža pošto je to jedino veće naselje s leve obale koje nije dobilo liniju do Zemuna.
 
85 i 85L kao odvojene linije (gde se sadašnja 85 polovi) uopšte nema logike (ima onoliko koliko i sadašnja 22 i 22L). Bolje onda da je označe sa 90. A ako je samo pomoćni lokal (gde se 85 ne dira) mogu i umesto nje da produže 103/105L. Što se 86 tiče meni su na DM iz sekretarijata odgovorili da je ona "konceptualno rešenje za povezivanje Zemuna sa BAS-om". Moja teorija je da je planirana da ide ispod novog podvožnjaka.
 
85Л је ваљда варијанта скраћивања у време шпица као што има 95Л Блок 45 - Панчевачки мост?
 
Čemu gomilanje u pohorskoj? Sa druge strane, otkud linije sa L oznakama da postaju nešto aktuelno. Takodje, 105L je već prešla iz lokalnog okvira, dovoljno za prenumeraciju.
 
Kako čemu, pa kako misliš da naprave konvoj.
 
Sa druge strane, otkud linije sa L oznakama da postaju nešto aktuelno.
Odnedavno su uveli kraćenje kad autobus ispadne iz reda vožnje, to su radili već ranije sa tramvajima i trolejbusima ali tek sad i sa GSP autobusima (mislim da privatnici ne rade). Linija može da se skrati bilo gde gde autobus fizički može da okrene. Ja sam lično primetio već 6 verzija 78L, jedna od njih okreće na Savskom trgu.
 
Odnedavno su uveli kraćenje kad autobus ispadne iz reda vožnje, to su radili već ranije sa tramvajima i trolejbusima ali tek sad i sa GSP autobusima (mislim da privatnici ne rade). Linija može da se skrati bilo gde gde autobus fizički može da okrene. Ja sam lično primetio već 6 verzija 78L, jedna od njih okreće na Savskom trgu.
Мени је данас наишао Соларис 95Л Панчевачки мост - Блок 45, то су само краћења у току шпица, нису редовне линије.
 
Te L linije su uklapanje u red vožnje, da ne krate bez putnika. Skroz ok praksa. Skoro sam video 17L. Ne verujem da će 85L biti redovna linija.
 
85 i 85L kao odvojene linije (gde se sadašnja 85 polovi) uopšte nema logike (ima onoliko koliko i sadašnja 22 i 22L). Bolje onda da je označe sa 90. A ako je samo pomoćni lokal (gde se 85 ne dira) mogu i umesto nje da produže 103/105L. Što se 86 tiče meni su na DM iz sekretarijata odgovorili da je ona "konceptualno rešenje za povezivanje Zemuna sa BAS-om". Moja teorija je da je planirana da ide ispod novog podvožnjaka.
Da redovna 85 i ovako ide retko a i ispada često iz turaže koja je bas knapirana uvek su u kasnjenju pa krate i onda cekas po 40 minuta tako da nije dobra ideja
 
Te L linije su uklapanje u red vožnje, da ne krate bez putnika. Skroz ok praksa. Skoro sam video 17L. Ne verujem da će 85L biti redovna linija.
Danas sam video 23L čak mislim da je pisalo na papiru studenski trg-banovo brdo) (nisam najbolje video ali je pisao neki trg-banovo brdo
 
Vrh