Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.623
- Pohvaljen
- 3.623
Није компатибилан са Хигеровим јер немају пантограф преко кога могу да се пуне.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Osnovna razlika je u samim motorima. Zadnja serija 103-jki isto ima D20 motor, al za razliku od tih iz 2011 godine sa 270ks, ovi što još rade imaju 320ks. Naravno da odličnom ubrzanju dosta kumuje i sam VOITH. Najbolja kombinacija mehaničkom sklopa na ulicama trenutno, kao i kod M-ova. Tu je sad i IVECO, kao i još uvek MB motori OM457, al generalno polako nestaju veliki motori sa preko 10L zapremine.IK-103 2016, Voith menjac u njima je perverzija, potrosnja je bila valjda veca nego kod starijih, ono nije normalno kako su leteli ti autobusi.... Valjda su 2011 Voith imali dugacku prvu, a 2016 kratku, al isli su ko nevreme. Kad smo kod Ikarbusa, 103P Vojvodina sume je idalje u top stanju, izudarani zadnji branici malo, al autobus je bombona!
Akia je ubedljivo najveće đubre na beogradskim ulicama. Pljuvani BMC nikako nije iza Akia, već on nju preskače miljama. Samo pogledati karoserije, patos, delove enterijera. Kod Akia, i to ovih mlađih, bukvalno se sve oko vozačevog prostora uvija, podvlači, krivi i na kraju raspada. Trapovi su im bili užas na starijim serijama. Za novije ne znam, al apsolutno Akia nije pojam ni za koga. BMC je daleko ozbiljniji proizvođač od njih. Radi kamione, i to kiper šasije što je ozbiljna stvar, vojna vozila, i mnogo više tipova gradskih autobusa.Akia je kilometrima ispred bmc-a što se tiče kvaliteta, ali bmc ima bolji prostorni raspored
Edit: mislim na nove Akie
S obzirom da je reč o super kondenzatorima sa jedne, i baterijama sa druge strane, sumnjam da mogu imati ugrađene iste punjače u samim vozilima. Otokari su predviđeni da se pune samo za električare klasičnim utičnicama, a koliko znam i nemaju mogućnost brzog punjenja, pa bi dosta morali da stoje za svaku eventualnu dopunu.Није компатибилан са Хигеровим јер немају пантограф преко кога могу да се пуне.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Nama je potrebno jedno 2500 evra, a čak možda i 3000 kad se sabere D kategorija i Cpc sertifikat.Koliko vam je u Srbiji potrebno vremena i novca da se završe sve kategorije??
E pa gosn Šrilancima je potrebno apsolutno 0 minuta.
Pogledajte prilog 209220
U Srbiji je najgore biti Srbin.
@Jelancha neko je ovde pominjao da gradski prevoz ulazi u Komunalnu delatnost i da pravila za vožnju od 8 sati ne važi.
Koliko vam je u Srbiji potrebno vremena i novca da se završe sve kategorije??
E pa gosn Šrilancima je potrebno apsolutno 0 minuta.
Pogledajte prilog 209220
U Srbiji je najgore biti Srbin.
Ti njima lovu,oni tebi maglu.U sustini sviranje qurcu,za sta vec imas dozvolu.To je kao neka licensa, odnosno dozvola da možeš da radiš na prevozu putnika/tereta
Ako voliš taj posao i želiš da ga radiš nema tu pitanja oko pouzdanosti. Drugo je automobil a drugo je autobus. Savladeće se gabariti oba vozila uz obuku svakako. I ne treba sumnjati u mlade vozače, verujem da bi imali dobar potencijal kad bi nam se ukazala prilika.Da ali pouzdanost tih vozača bi bila upitna, sa 18 godina ti nemaš ni dovoljno iskustva sa kolima, a odmah bi na bus. Drugo je ako završiš školu za to.
Tolika je tada bila prosečna plata. Danas samo za B kategoriju treba jedna plata.Mladi vozači su vozili buseve oduvek, to su sad izmislili da treba nekoliko godina na B kategoriji što je indirektno kumovalo nestašici vozača. Bukvalno možeš da položis za B i 5 godina ne dotakneš volan, ti si onda kao "spreman za D". Takođe tu su i bezobrazne cene po kategoriji.
Kod mene u zavičaju je bilo sasvim normalno da svi polažemo odmah za C sa 18 godina, B se dobijala po automatizmu. Čak su i mnoge devojke polagale za C.
Posle obuke za C vožnja automobila bude kao igračka.
B i C kategorija 2006.godine kompletno sa taksom za izdavanje vozačke dozvole koštala je 19800 dinara, dok je B bila čini mi se 11000. Na par čekova isplatili sve.
Prebacivanje obuke vožnje sa starog na novi sistem je u startu podiglo cenu 2 ili 3 puta, tako da nije samo do prosečne plate. Sama usluga je mnogo skuplja.Tolika je tada bila prosečna plata. Danas samo za B kategoriju treba jedna plata.
Ceo taj sistem je unazađen potpuno i sve se svelo na besmisla pravila i što više para. Sputavanje mladih vozača nikakvoj bezbednosti nije doprinelo.
I tada je bilo minimum za D navrsena 21 god zivota i 2 ili 3 godine iskustva na vozilu C kategorije i za to si morao da imas neki dokaz. Ja sam polagao 2002/03 odmah za C.Mladi vozači su vozili buseve oduvek, to su sad izmislili da treba nekoliko godina na B kategoriji što je indirektno kumovalo nestašici vozača. Bukvalno možeš da položis za B i 5 godina ne dotakneš volan, ti si onda kao "spreman za D". Takođe tu su i bezobrazne cene po kategoriji.
Kod mene u zavičaju je bilo sasvim normalno da svi polažemo odmah za C sa 18 godina, B se dobijala po automatizmu. Čak su i mnoge devojke polagale za C.
Posle obuke za C vožnja automobila bude kao igračka.
B i C kategorija 2006.godine kompletno sa taksom za izdavanje vozačke dozvole koštala je 19800 dinara, dok je B bila čini mi se 11000. Na par čekova isplatili sve.
Uveden je novi zakon gde je sa 24 spuštena granica 21 godinu i ukinut je uslov za minimum 2 godine C kategorije, sada može odmah sa B na D.Mladi vozači su vozili buseve oduvek, to su sad izmislili da treba nekoliko godina na B kategoriji što je indirektno kumovalo nestašici vozača. Bukvalno možeš da položis za B i 5 godina ne dotakneš volan, ti si onda kao "spreman za D". Takođe tu su i bezobrazne cene po kategoriji.
Kod mene u zavičaju je bilo sasvim normalno da svi polažemo odmah za C sa 18 godina, B se dobijala po automatizmu. Čak su i mnoge devojke polagale za C.
Posle obuke za C vožnja automobila bude kao igračka.
B i C kategorija 2006.godine kompletno sa taksom za izdavanje vozačke dozvole koštala je 19800 dinara, dok je B bila čini mi se 11000. Na par čekova isplatili sve.
Uopšte se ne sećam tog momenta da je bila ikakva starosna granica ni za štaI tada je bilo minimum za D navrsena 21 god zivota i 2 ili 3 godine iskustva na vozilu C kategorije i za to si morao da imas neki dokaz. Ja sam polagao 2002/03 odmah za C.
Za E si imao samo prakticni deo da polazes koliko se secam. Novi sistem obuke je samo masina za uzimanje para,sto ti kazes,jedino sto je bolje su vozila ostalo je
Misljenja sam da za prevoz putnika(pogotovo u gradskom saobracaju) ipak treba neko iskustvo.