Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.691
- Pohvaljen
- 3.773
Електричне не возе странци они возе искључиво Мазове.
Zna da zezna i pravi se pametan a ne zna engleski!! Ne kaže se card nego ticket Glupander!Onda je ušao neki naš lik, na stanici u Ljutice Bogdana, sa namerom da ga zeza u fazonu, can i buy a card? I Kada mu je vozač odgovorio no no, ovaj kao no card? I smejao se... Eto kakav smo narod.
Не верујем да је био странац, е - отокар возе само наши колико знам. Али свакако има и добрих странаца, немам ништа против њих али би било боље да има више Срба у градском превозу. Све похвале за ТранспродуктMeni je juče vozač na 59. mislim da je bio E-Otokar, stranac, stao i sačekao me, iako sam bio na kraju stepenica kod Franša, pohvale za njega.
Zahvalio sam se ali mi nije ništa odgovorio.
Onda je ušao neki naš lik, na stanici u Ljutice Bogdana, sa namerom da ga zeza u fazonu, can i buy a card? I Kada mu je vozač odgovorio no no, ovaj kao no card? I smejao se... Eto kakav smo narod.
Најправедније би било да се тендер подели на три групе превозника (добри, средњи, лоши) и онда свака линија добија три превозника (1 из прве категорије, па из друге, па из треће) (говорим за приватнике). Тако је на 59 нпр. Транспродукт - добар/ Транс југ - осредњи и Банбус лошији. Искрено глупо је да неко добије Думеко и Сагу а неко ЦиЛц а неко Банбус. Ово је моје мишљење вероватно се не слажу сви са мном.Мени као лаику изгледа да се створио одређен анимозитет између линија које држи гсп и приватници оптужују једни друге стално мада ми се чини да више критикују линије које држе приватници. Можда је било боље време пре јп парнерства када су наизменично ишли гсп и приватници на истим линијама бар на потезу 300 и на 50 је било тако сећам се. Тад нама путницима није било битно ко држи линију него каква је услуга и кад ће стићи бас овако је лако пљувати по некој линији кад знаш ко је држи. Желео бих да чујем ваше мишљење о томе
Nisu oni krivi što je nekoj koristoljubivoj životinji palo na pamet da pravi ršum u cilju proširenja administrativne teritorije, sticanja bogatstva iskorišćavanjem potčinjenog življa osvojenih zemalja.Joj odvratni su i oni i njihovi autobusi i jezik, još kad pročitam ovo Sırbistan, stvarno jesmo Srbistan, žali bože naših junaka sto su ginuli da oteraju Turke pre 150 godina, prevrću se u grobu sad kad smo opet njihova kolonija
Lekonovi i Mobilitasovi vozači takođe odlični, vidi se da su profesionalci, dok su Strelini najgori i ne znam gde ih nalaze. @Petlovo brdo 5659 apsolutno se slažem sa tim da bi trebalo tako deliti linije i da je ovo sad loše, nekom će da se smrkne, a nekom svane, bukvalno ruski rulet ko će dobiti dobrog prevoznika, a ko lošeg.Не верујем да је био странац, е - отокар возе само наши колико знам. Али свакако има и добрих странаца, немам ништа против њих али би било боље да има више Срба у градском превозу. Све похвале за Транспродукт
Мислим да је добро ово што странци возе јер људи из тог дела света имају већу границу трпљења. Навикнути су на саобраћајне гужве и све то и љуте путнике возаче аутомобила… Ови наши брзо пукну плану кад је гужва или тако нешто а постаје све неподношљивије у Београду због гужвиMeni je juče vozač na 59. mislim da je bio E-Otokar, stranac, stao i sačekao me, iako sam bio na kraju stepenica kod Franša, pohvale za njega.
Zahvalio sam se ali mi nije ništa odgovorio.
Onda je ušao neki naš lik, na stanici u Ljutice Bogdana, sa namerom da ga zeza u fazonu, can i buy a card? I Kada mu je vozač odgovorio no no, ovaj kao no card? I smejao se... Eto kakav smo narod.
Радо би ми избацили Лдм, Банета, Црвлета али како кад се увлаче да извините у дупе свим битним факторима у држави.Не треба делити приватнике на лоше и добре и мирити се са тим да су ,,лоши” и стављати их свуда него треба избацити лоше приватнике ако немају жељу да се поправе. Другачије би било да се ти ,,лоши” приватници не придржавају реда вожње или када им испадне неко возило некада не пошаљу замену, да је стање нормално то би се сматрало лошим приватником, али недовољно лошим да се избаци из градског саобраћаја. Него ти ,,лоши приватници” изостављају поласке свакодневно, одржавање им је мисаона именица, аутобуси су прљави и споља и унутра, возила су таква да у нормалним градовима не би смела да изађу на улицу камо ли да возе стотине путника дневно.
Ја имам супротно мишљење али добро поштујем другачије мишљење. Од свих приватних линија у граду једино сам имао проблем што се тиче 20-ице пар изостављених полазака остало све било топ кад чекам на почетној крећу у секунду бар моја искуства. Док са гсп тотално другачија ситуација бахатост осионост возача не смеш ништа да питаш неће да упале климу и тако то… А имају сад возачи добре услове колико сам чуо добре су им плате Шапа даје солидарну помоћ неколико пута годишње видео сам да фирма неким возачима плаћа летовање мсм да им радно време не прелази 7 сати а где су позајмице безкаматне каса узајамне помоћи и слично… уместо да возе и да певају они се још и љуте кад их нешто питаш не понашају се као да превозе људе већ стоку у великој већини част изузецима има их ал мало. А да заборавио сам то што кад се поквари нека ситница у басу одма за гаражу да не би радилиMeni je samo bitno da na linijama koje koristim bude GSP.
Ovo su činjenice vezano za potez 300, uveče kreću i po 10 minuta ranije sa okretnice kad im je poslednji krug u smeni, a da ne pričam kako su pre povećanja turaže često namerno vozili sporo da bi kasnili i sekli krugove, bukvalno mile 20kmh. Takođe se desavalo da stignu na vreme na okretnicu, a onda na istoj bleje 15-20 minuta da bi imali kašnjenje i onda odu prazni i seku krug.Ја имам супротно мишљење али добро поштујем другачије мишљење. Од свих приватних линија у граду једино сам имао проблем што се тиче 20-ице пар изостављених полазака остало све било топ кад чекам на почетној крећу у секунду бар моја искуства. Док са гсп тотално другачија ситуација бахатост осионост возача не смеш ништа да питаш неће да упале климу и тако то… А имају сад возачи добре услове колико сам чуо добре су им плате Шапа даје солидарну помоћ неколико пута годишње видео сам да фирма неким возачима плаћа летовање мсм да им радно време не прелази 7 сати а где су позајмице безкаматне каса узајамне помоћи и слично… уместо да возе и да певају они се још и љуте кад их нешто питаш не понашају се као да превозе људе већ стоку у великој већини част изузецима има их ал мало. А да заборавио сам то што кад се поквари нека ситница у басу одма за гаражу да не би радили
Погодио си у центар са овим што си рекао свака част. Ја касним на посао зато што њему треба 40 мин од почетне у Винчи до устаничке(једном су ставили неког другог возача који је стигао за 20 мин)вози ко по јајима и то онај што иде око 6 ујутро кад нема гужве а на семафору у винчи блеји зелено он уместо да прође чека да истрепери и упали се црвено и то сам видео 2-3 пута катастрофаOvo su činjenice vezano za potez 300, uveče kreću i po 10 minuta ranije sa okretnice kad im je poslednji krug u smeni, a da ne pričam kako su pre povećanja turaže često namerno vozili sporo da bi kasnili i sekli krugove, bukvalno mile 20kmh. Takođe se desavalo da stignu na vreme na okretnicu, a onda na istoj bleje 15-20 minuta da bi imali kašnjenje i onda odu prazni i seku krug.
Ко је добар и вредан и хоће лепо да ради и заради возиће код приватника јер може да има већу сатницу. У гсп су они који отаљавају посао. Ја не знам ако ти на линији имаш неколико неостварених полазака дневно као што се дешава на потезу 300 о чему се ту ради. Једном се деси нормално и квар или позли возачу неки приватни проблем све је то људски и разумљиво али сваки дан да се дешава то мени мирише на лажна боловањаИ сви ти љубазни и добри возачи су прешли код приватника.
U Curdicu na 35 nisam video da E bus vozi nas vozac iskljucivo stranac.Електричне не возе странци они возе искључиво Мазове.
Šta reći sem državna firma i onda se čudimo zašto iste propadaju. U državnim firmama je problem što rukovodstvo, kog ima previše i mnogi ne rade ništa, što i sama radna snaga gde su ljudi učaureni, imaju prijem za stalno i niko im ne može ništa. Dok kod privatnika nema toliko administracije, a gazda neće da ti ćuti na takve stvari jer njemu profit zavisi od tebe i isti će gledati da te iskoristi što više. Samo se ne bih baš složio da je satnica veća nego u gsp-u, bar u odnosu na Strelu je satnica ista, a čak možda i veća kad sve preracunaš.Погодио си у центар са овим што си рекао свака част. Ја касним на посао зато што њему треба 40 мин од почетне у Винчи до устаничке(једном су ставили неког другог возача који је стигао за 20 мин)вози ко по јајима и то онај што иде око 6 ујутро кад нема гужве а на семафору у винчи блеји зелено он уместо да прође чека да истрепери и упали се црвено и то сам видео 2-3 пута катастрофа
То зависи од фирме. У Транспродукту преко 80 посто возача су Срби.U Curdicu na 35 nisam video da E bus vozi nas vozac iskljucivo stranac.
Šta reći sem državna firma i onda se čudimo zašto iste propadaju. U državnim firmama je problem što rukovodstvo, kog ima previše i mnogi ne rade ništa, što i sama radna snaga gde su ljudi učaureni, imaju prijem za stalno i niko im ne može ništa. Dok kod privatnika nema toliko administracije, a gazda neće da ti ćuti na takve stvari jer njemu profit zavisi od tebe i isti će gledati da te iskoristi što više. Samo se ne bih baš složio da je satnica veća nego u gsp-u, bar u odnosu na Strelu je satnica ista, a čak možda i veća kad sve preracunaš.
Пост се односио на Транспордукт.U Curdicu na 35 nisam video da E bus vozi nas vozac iskljucivo stranac.
Мислио сам да могу да остваре већи број сати. А да не помињемо механичаре који лапају гориво и продајуŠta reći sem državna firma i onda se čudimo zašto iste propadaju. U državnim firmama je problem što rukovodstvo, kog ima previše i mnogi ne rade ništa, što i sama radna snaga gde su ljudi učaureni, imaju prijem za stalno i niko im ne može ništa. Dok kod privatnika nema toliko administracije, a gazda neće da ti ćuti na takve stvari jer njemu profit zavisi od tebe i isti će gledati da te iskoristi što više. Samo se ne bih baš složio da je satnica veća nego u gsp-u, bar u odnosu na Strelu je satnica ista, a čak možda i veća kad sve preracunaš.
Гсп пропада све више и више али за то су само криви његови власници.Мислио сам да могу да остваре већи број сати. А да не помињемо механичаре који лапају гориво и продају
može, neka vrti i po 16 sati svaki dan, ali da se ti i tvoji istomišljenici vozite u posebnim autobusima i na posebnoj putnoj mreži, kako svi zajedno ne biste ugrožavali živote nas kojima svraka još nije popila mozak. nažalost, već se svi zajedno vozimo u istom univerzumu u kom vozači privatnika vitlaju dok ne izdahnu za volanom, ali zagovarati to kao jedan ovako lep i pohvalan primer je... pa, zadržimo se na tome da nemam adekvatnu reč koja bi to opisala. iako zapravo imam.Ко је добар и вредан и хоће лепо да ради и заради возиће код приватника јер може да има већу сатницу.