Šta je novo?

Privatni prevoznici

Није компатибилан са Хигеровим јер немају пантограф преко кога могу да се пуне.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
IK-103 2016, Voith menjac u njima je perverzija, potrosnja je bila valjda veca nego kod starijih, ono nije normalno kako su leteli ti autobusi.... Valjda su 2011 Voith imali dugacku prvu, a 2016 kratku, al isli su ko nevreme. Kad smo kod Ikarbusa, 103P Vojvodina sume je idalje u top stanju, izudarani zadnji branici malo, al autobus je bombona!:love:
Osnovna razlika je u samim motorima. Zadnja serija 103-jki isto ima D20 motor, al za razliku od tih iz 2011 godine sa 270ks, ovi što još rade imaju 320ks. Naravno da odličnom ubrzanju dosta kumuje i sam VOITH. Najbolja kombinacija mehaničkom sklopa na ulicama trenutno, kao i kod M-ova. Tu je sad i IVECO, kao i još uvek MB motori OM457, al generalno polako nestaju veliki motori sa preko 10L zapremine.
Akia je kilometrima ispred bmc-a što se tiče kvaliteta, ali bmc ima bolji prostorni raspored

Edit: mislim na nove Akie
Akia je ubedljivo najveće đubre na beogradskim ulicama. Pljuvani BMC nikako nije iza Akia, već on nju preskače miljama. Samo pogledati karoserije, patos, delove enterijera. Kod Akia, i to ovih mlađih, bukvalno se sve oko vozačevog prostora uvija, podvlači, krivi i na kraju raspada. Trapovi su im bili užas na starijim serijama. Za novije ne znam, al apsolutno Akia nije pojam ni za koga. BMC je daleko ozbiljniji proizvođač od njih. Radi kamione, i to kiper šasije što je ozbiljna stvar, vojna vozila, i mnogo više tipova gradskih autobusa.
 
Није компатибилан са Хигеровим јер немају пантограф преко кога могу да се пуне.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
S obzirom da je reč o super kondenzatorima sa jedne, i baterijama sa druge strane, sumnjam da mogu imati ugrađene iste punjače u samim vozilima. Otokari su predviđeni da se pune samo za električare klasičnim utičnicama, a koliko znam i nemaju mogućnost brzog punjenja, pa bi dosta morali da stoje za svaku eventualnu dopunu.
 
Koliko vam je u Srbiji potrebno vremena i novca da se završe sve kategorije??
E pa gosn Šrilancima je potrebno apsolutno 0 minuta.

FB_IMG_1724510452753.jpg


U Srbiji je najgore biti Srbin.
 
I vremensko razdoblje pošto ne možeš položiti za D ispod nege godine starosti. Mislim da treba 4 godina od B do E ako si B položio sa 18.
Nekad nije morali ali sad....
 
@Jelancha neko je ovde pominjao da gradski prevoz ulazi u Komunalnu delatnost i da pravila za vožnju od 8 sati ne važi.
 
je***o porazavajuce.
Ja sam za C, E i D trenutno dobio odgovor da mi je potrebno ovako:
C -80.000
E -40.000
D -80-140.000 zaboravih tacan iznos
Cpc - 160-180
To je iznos koji bih trebao da spremim, naravno moram na rate jer nemam odakle, dok njima Strela sve sredi.
Koliko vam je u Srbiji potrebno vremena i novca da se završe sve kategorije??
E pa gosn Šrilancima je potrebno apsolutno 0 minuta.

Pogledajte prilog 209220

U Srbiji je najgore biti Srbin.
 
Kukuu,pa to ko za Boeinga da polazes.:oops: Uzgred,cemu sluzi taj CPC,osim za uzimanje para ?
 
To je kao neka licensa, odnosno dozvola da možeš da radiš na prevozu putnika/tereta
 
Ja sam po struci tehnicar drumskog saobracaja, i nemam pravo da preko skole uzmem CPC, odnosno sertifikat profesionalnog vozaca, a to sranje dobijaju ucenici smera vozac motornih vozila, dakle strucnog smera za saobracaj. Iskreno ni ja mu ne znam namenu. Srednju sam zavrsio pre 4 godine, i tad niko to nije spominjao.
 
Nije dovoljno smanjivanje za D na 21. Iskreno nek smanje D 18 kao i u Nemačkoj pa ko stvarno želi da se bavi tim poslom neće moći da kažu da nije obučen kad će proći sve potrebne obuke. Ugl za D 18, nek država subvencionise CPC i radi ćemo rado. Dobili bi neku brojku vozača ako bi se još smanjila granica.
 
Da ali pouzdanost tih vozača bi bila upitna, sa 18 godina ti nemaš ni dovoljno iskustva sa kolima, a odmah bi na bus. Drugo je ako završiš školu za to.
 
Da ali pouzdanost tih vozača bi bila upitna, sa 18 godina ti nemaš ni dovoljno iskustva sa kolima, a odmah bi na bus. Drugo je ako završiš školu za to.
Ako voliš taj posao i želiš da ga radiš nema tu pitanja oko pouzdanosti. Drugo je automobil a drugo je autobus. Savladeće se gabariti oba vozila uz obuku svakako. I ne treba sumnjati u mlade vozače, verujem da bi imali dobar potencijal kad bi nam se ukazala prilika.
 
Mladi vozači su vozili buseve oduvek, to su sad izmislili da treba nekoliko godina na B kategoriji što je indirektno kumovalo nestašici vozača. Bukvalno možeš da položis za B i 5 godina ne dotakneš volan, ti si onda kao "spreman za D". Takođe tu su i bezobrazne cene po kategoriji.


Kod mene u zavičaju je bilo sasvim normalno da svi polažemo odmah za C sa 18 godina, B se dobijala po automatizmu. Čak su i mnoge devojke polagale za C.
Posle obuke za C vožnja automobila bude kao igračka.
B i C kategorija 2006.godine kompletno sa taksom za izdavanje vozačke dozvole koštala je 19800 dinara, dok je B bila čini mi se 11000. Na par čekova isplatili sve.
 
Mladi vozači su vozili buseve oduvek, to su sad izmislili da treba nekoliko godina na B kategoriji što je indirektno kumovalo nestašici vozača. Bukvalno možeš da položis za B i 5 godina ne dotakneš volan, ti si onda kao "spreman za D". Takođe tu su i bezobrazne cene po kategoriji.


Kod mene u zavičaju je bilo sasvim normalno da svi polažemo odmah za C sa 18 godina, B se dobijala po automatizmu. Čak su i mnoge devojke polagale za C.
Posle obuke za C vožnja automobila bude kao igračka.
B i C kategorija 2006.godine kompletno sa taksom za izdavanje vozačke dozvole koštala je 19800 dinara, dok je B bila čini mi se 11000. Na par čekova isplatili sve.
Tolika je tada bila prosečna plata. Danas samo za B kategoriju treba jedna plata.
Ceo taj sistem je unazađen potpuno i sve se svelo na besmisla pravila i što više para. Sputavanje mladih vozača nikakvoj bezbednosti nije doprinelo.
 
Iskreno, spustiti granicu za D na 18 kao sto je za C spustena.. Ljudi slični su gabariti na autobusu i kamionu, a i rad sa ljudima mislim stvarno to ne treba mnogo da se uvežbava..
 
Tolika je tada bila prosečna plata. Danas samo za B kategoriju treba jedna plata.
Ceo taj sistem je unazađen potpuno i sve se svelo na besmisla pravila i što više para. Sputavanje mladih vozača nikakvoj bezbednosti nije doprinelo.
Prebacivanje obuke vožnje sa starog na novi sistem je u startu podiglo cenu 2 ili 3 puta, tako da nije samo do prosečne plate. Sama usluga je mnogo skuplja.

Jedinu prednost koju vidim je što su znatno bolja vozila na kojima se obučava, mada i tu sam video stvarčice koje mi se ne sviđaju. Danas možeš da obučavaš na autu sa sto nekih smart sistema a da posle sedneš u auto niže klase koji to nema. Baš sam skoro slušao jadanje mladog vozača koji je položio na autu 2024 godište a otac mu kupio Punta dvojku. Kaže "punto nema ništa ko na obuci ".

Ja sam uz obuku na Zastavi prošao i kurs automehanike jer kamion nije bio baš najispravniji, a slično je bilo i sa ekipom na Yugu i Golfu kecu.
Za D je bio Sanos S-7 a za E se iznajmljovao 1620 šleper iz FAP transporta. Žao mi je što tada nisam položio za sve kategorije jer sa C na E i D je bilo neka sitnica za prekvalifikaciju.
 
Da li se možda zna kada se očekuje zvanična primopredaja linija između GSP i privatnih prevoznika? Znam da se konkurs završava sutra i da piše u dokumentu od 1 Septembra, ali malo je nerealno da će sve istumbati za 7 dana... sa druge strane, nezvanično sam čuo iz SP Kosmaj da je od 16.09. primopredaja. Da li neko ima možda neku info da li je to tačno?
 
Mladi vozači su vozili buseve oduvek, to su sad izmislili da treba nekoliko godina na B kategoriji što je indirektno kumovalo nestašici vozača. Bukvalno možeš da položis za B i 5 godina ne dotakneš volan, ti si onda kao "spreman za D". Takođe tu su i bezobrazne cene po kategoriji.


Kod mene u zavičaju je bilo sasvim normalno da svi polažemo odmah za C sa 18 godina, B se dobijala po automatizmu. Čak su i mnoge devojke polagale za C.
Posle obuke za C vožnja automobila bude kao igračka.
B i C kategorija 2006.godine kompletno sa taksom za izdavanje vozačke dozvole koštala je 19800 dinara, dok je B bila čini mi se 11000. Na par čekova isplatili sve.
I tada je bilo minimum za D navrsena 21 god zivota i 2 ili 3 godine iskustva na vozilu C kategorije i za to si morao da imas neki dokaz. Ja sam polagao 2002/03 odmah za C.
Za E si imao samo prakticni deo da polazes koliko se secam. Novi sistem obuke je samo masina za uzimanje para,sto ti kazes,jedino sto je bolje su vozila ostalo je (n)
Misljenja sam da za prevoz putnika(pogotovo u gradskom saobracaju) ipak treba neko iskustvo.
 
Mladi vozači su vozili buseve oduvek, to su sad izmislili da treba nekoliko godina na B kategoriji što je indirektno kumovalo nestašici vozača. Bukvalno možeš da položis za B i 5 godina ne dotakneš volan, ti si onda kao "spreman za D". Takođe tu su i bezobrazne cene po kategoriji.


Kod mene u zavičaju je bilo sasvim normalno da svi polažemo odmah za C sa 18 godina, B se dobijala po automatizmu. Čak su i mnoge devojke polagale za C.
Posle obuke za C vožnja automobila bude kao igračka.
B i C kategorija 2006.godine kompletno sa taksom za izdavanje vozačke dozvole koštala je 19800 dinara, dok je B bila čini mi se 11000. Na par čekova isplatili sve.
Uveden je novi zakon gde je sa 24 spuštena granica 21 godinu i ukinut je uslov za minimum 2 godine C kategorije, sada može odmah sa B na D.
@Boris92
Pomeren je datum za podnosenje ponuda i on je sada 5.9. tako da je moguće da će malo odložiti primopredaju, vrv jer čekaju Streline zglobove i solaće, tako da je moguće da sve bude i 1.10.
 
I tada je bilo minimum za D navrsena 21 god zivota i 2 ili 3 godine iskustva na vozilu C kategorije i za to si morao da imas neki dokaz. Ja sam polagao 2002/03 odmah za C.
Za E si imao samo prakticni deo da polazes koliko se secam. Novi sistem obuke je samo masina za uzimanje para,sto ti kazes,jedino sto je bolje su vozila ostalo je (n)
Misljenja sam da za prevoz putnika(pogotovo u gradskom saobracaju) ipak treba neko iskustvo.
Uopšte se ne sećam tog momenta da je bila ikakva starosna granica ni za šta
 
Vrh