@Vinča307
Pričao sam i pre zašto jedan dobar deo vozača GSP-a mora da radi i šesti dan. Ako ti smena ne prelazi 7h plus nešto preko sa sve ugrađenom pauzom od pola sata, ti sa pet radnih dana u nedelji nemaš za fond. To što priča Gangula da ni jedan vozač neće raditi šesti dan, može slobodno mačku o rep da se okači. Čovek ne zna toliko stvari vezano za javni prevoz, a očekivati od njega da shvati satnice, fond časova itd., apsolutno je nemoguća misija. Prosek plata vozača u GSP-u je blizu 1000 evra, što znači da ima onih koji imaju preko toga. Biće tu uvek onih sa prekovremenim radom, al i bez njega teško da iko silazi ispod 110000, jer imaju ugrađene stimilacije. Od sledeće godine biće zasigurno još veća i to ne baš za sitan iznos. Čitajući šta sve ovde ljudi pišu, ostajem pri stavu da su vozači GSP-a, a shodno radu, mnogo bolje plaćeni u odnosu i na tu Strelu. A čuvene floskule kako ne smeju da isključe autobus, ako zaista nije ispravan, postaju već degutantne. Ko to i na koji način može da im zabrani. Sami su sebi, čast izuzecima, dozvoljavali da voze lomove, čijem raspadu su, opet, i sami dosta doprinosili. Nema toga teraju me. Jel ne valja, pogotovo nešto krucijalno, za garažu i ćao, i nema šanse da bi u GSP-u nastradao zbog toga. Al se mora shvatiti da svuda ima svega i svačega, pa tako i nepotrebnih isključenja, pa i namernih kvarova, kao što je nekada na pojedinim Japancima u osam dana dva do tri puta lomljenja ručica migavca. Hoće to kad se daje levom nogom, mislim butinom/kolenom. Nesavesnih ima na sve strane. Korektni i pošteni se obično i najmanje čuju, nažalost.