Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ako se ovaj tender ugleda na prethodni, bojim se da će sve biti solo sem 56 i 88, koje će teško ostati kompletno zglobne.
 
Kad smo već kod toga gde šta može da prođe, iznenadio sam se kad je troosovinski Lion's Couch lagano skrenuo kod nekadašnjeg restorana Jery, sada Cafe Dedinje, a iz pravca Dragiše Mišovića, pa odmah dole levo kroz Lisičiji potok sve do samog Starog Košutnjaka, odnosno Kanarevog brda, kako god. Nisam znao da autobus od najmanje 14 metara lagano tuda prolazi, pa mi odmah pade na pamet da bi neka linija tom trasom dosta mogla da skrati put ka rakovičkim naseljima. E sad, koliko je to trasa baš za svakodnevno saobraćanje neke frekventne linije, veliko je pitanje.
Лично сам видео неколико пута Транспродуктов нископодни соло Фап на 49, док је ишла до Пере Велимировића. Не могу да се тачно сетим да ли је ишла из правца Белог двора или Ортопедске болнице.

И ако би икада пустили аутобуску линију, лично мислим да баш треба туда да пролази фреквентнија линија, јер људи који иду ка граду би је масовно користили. Правац ка Бањици би био само за оне који иду даље ка Трошарини (траса 50). Има ту кандидата, 59 пре свега, као и 42, 47, 48 и 94 (свакако, нашле би се алтернативе за њихове трасе). Опет, ту би вероватно превазишао капацитете за соло аутобус. Каква је заправо разлика између соло троосовинског и зглобног аутобуса?

Конкретно, линије 47 и 48 се од Франша до Канаревог брда мање-више, не празне. Само код Паунове буде већа размена путника.

"Kako se navodi, reč je o linijama ka Grockoj, Zvezdari i Voždovcu sa početnim brojm 300 i 400, kao i linijama 30, 52, 53, 56, 56L, 57, 64, 66, 70, 88 i 89."

Nestalo je poteza, pa mora sada da se pređe i na gradske linije, apetitima nikad kraja. 😂😂😂
Ове линије би заправо могао да одржава приватник са соло возилима, али како са 56 и 88? Само на те две линије саобраћају типа 45-50 возила, а по броју путника (поготово 88) да не говорим.
 
52 nikako nije za solo. 53 i 89 su bolji sa BMC nego s Higerima, kad već ne daju zglob. 30 i ostali mogu solo.
 
Dosta zglobova stoji u mašinoprometu za privatnike, čak štaviše im je ponestalo mesta unutar samog placa pa ih parkiraju i van, viđam ovih dana zglobove sa žutim tablicama pored placa.
 
И ако до тога дође, неће свуда 100% злоб. Мало приватника може да одржава зглобове у својим страћарама од гаража.
 

"Kako se navodi, reč je o linijama ka Grockoj, Zvezdari i Voždovcu sa početnim brojm 300 i 400, kao i linijama 30, 52, 53, 56, 56L, 57, 64, 66, 70, 88 i 89."

Nestalo je poteza, pa mora sada da se pređe i na gradske linije, apetitima nikad kraja. 😂😂😂
Ovo je privatizacija GSP-a. Bukvalno je za godinu dana prepolovljen GSP. U pitanju su 84 linije, od kojih su neke već bile kod privatnika

linije 1.jpg
.

linije 2.jpg
 

Prilozi

  • linije 2.jpg
    linije 2.jpg
    70,7 KB · Pregleda: 100
  • linije 1.jpg
    linije 1.jpg
    58,4 KB · Pregleda: 100
Nadam se da će ubaciti Solarise i da će pre svega Karaburma da je uzme.
 
Ako gube 52, 53 i 89, očekujem da NBG uzme 58, 68 i 71. Nisam ispratio šta je sa 81 i 81L i ko će onda 45?
 
Ако на 56 буде радио BMC одох ја на 23.

ЕДИТ: На којој је исто BMC али бар неће возити Вишну из Коломба као Формулу 1.
 
Dosta zglobova stoji u mašinoprometu za privatnike, čak štaviše im je ponestalo mesta unutar samog placa pa ih parkiraju i van, viđam ovih dana zglobove sa žutim tablicama pored placa.
Pretpostavljam da je u pitanju BMC?
Ako ništa više, privatnici će sada makar smeti da šalju zglobne na svoje linije.
 
Na strani 63 stoji predviđen kapacitet linija, tu možete videti šta je zglobno a šta solo.
 
Миљаковац је опет награбусио. Бар је за утеху да 37 преузима Гсп, у нади да неће саобраћати 20 Хигера.
 
Значи једина линија 300 која остаје је 313,али пошто ту линију ради Ласта,значи да се убраја у приградску.
 
Vrh