Лично сам видео неколико пута Транспродуктов нископодни соло Фап на 49, док је ишла до Пере Велимировића. Не могу да се тачно сетим да ли је ишла из правца Белог двора или Ортопедске болнице.Kad smo već kod toga gde šta može da prođe, iznenadio sam se kad je troosovinski Lion's Couch lagano skrenuo kod nekadašnjeg restorana Jery, sada Cafe Dedinje, a iz pravca Dragiše Mišovića, pa odmah dole levo kroz Lisičiji potok sve do samog Starog Košutnjaka, odnosno Kanarevog brda, kako god. Nisam znao da autobus od najmanje 14 metara lagano tuda prolazi, pa mi odmah pade na pamet da bi neka linija tom trasom dosta mogla da skrati put ka rakovičkim naseljima. E sad, koliko je to trasa baš za svakodnevno saobraćanje neke frekventne linije, veliko je pitanje.
Ове линије би заправо могао да одржава приватник са соло возилима, али како са 56 и 88? Само на те две линије саобраћају типа 45-50 возила, а по броју путника (поготово 88) да не говорим.Sindikati GSP: Grad će oduzeti 33 linije i ustupiti ih privatnicima
Sindikati GSP Centar, Sloga i Pravda istakli su da je na dnevnom redu sednice Privremenog organa Beograda oduzimanje 33 linije.n1info.rs
"Kako se navodi, reč je o linijama ka Grockoj, Zvezdari i Voždovcu sa početnim brojm 300 i 400, kao i linijama 30, 52, 53, 56, 56L, 57, 64, 66, 70, 88 i 89."
Nestalo je poteza, pa mora sada da se pređe i na gradske linije, apetitima nikad kraja.
Ovo je privatizacija GSP-a. Bukvalno je za godinu dana prepolovljen GSP. U pitanju su 84 linije, od kojih su neke već bile kod privatnikaSindikati GSP: Grad će oduzeti 33 linije i ustupiti ih privatnicima
Sindikati GSP Centar, Sloga i Pravda istakli su da je na dnevnom redu sednice Privremenog organa Beograda oduzimanje 33 linije.n1info.rs
"Kako se navodi, reč je o linijama ka Grockoj, Zvezdari i Voždovcu sa početnim brojm 300 i 400, kao i linijama 30, 52, 53, 56, 56L, 57, 64, 66, 70, 88 i 89."
Nestalo je poteza, pa mora sada da se pređe i na gradske linije, apetitima nikad kraja.
kao i linijama 30, 52, 53, 56, 56L, 57, 64, 66, 70, 88 i 89."
I po tome zvanično znamo da se u GSP vraćaju 24, 25, 26, 32, 35, 37, 58, 68, 71, 74, 78, 84. 56 i 88 ostaju zglobne, a 52 će biti 8 solo 6 zglobova.Ovo je privatizacija GSP-a. Bukvalno je za godinu dana prepolovljen GSP. U pitanju su 84 linije, od kojih su neke već bile kod privatnika
Pogledajte prilog 202409.
Pogledajte prilog 202412
ma na kraju će gspova vozila da konfiskuju i daju streli a gsp da ugase.Ovo je privatizacija GSP-a. Bukvalno je za godinu dana prepolovljen GSP. U pitanju su 84 linije, od kojih su neke već bile kod privatnika
Није ништа званично док не видимо уживо. Поготово ово за 52.I po tome zvanično znamo da se u GSP vraćaju 24, 25, 26, 32, 35, 37, 58, 68, 71, 74, 78, 84. 56 i 88 ostaju zglobne, a 52 će biti 8 solo 6 zglobova.
Pretpostavljam da je u pitanju BMC?Dosta zglobova stoji u mašinoprometu za privatnike, čak štaviše im je ponestalo mesta unutar samog placa pa ih parkiraju i van, viđam ovih dana zglobove sa žutim tablicama pored placa.
Tako je, BMC je u pitanju, a izgleda da ništa drugo nisu poručivali od zglobova, tako da će biti veselo.Pretpostavljam da je u pitanju BMC?
Ako ništa više, privatnici će sada makar smeti da šalju zglobne na svoje linije.
Где овај документ може да се види у целости?
52, 56, 88 i 511 zglob, sve ostalo solo (možda sam neku propustio).Na strani 63 stoji predviđen kapacitet linija, tu možete videti šta je zglobno a šta solo.
На страни 73.Na strani 63 stoji predviđen kapacitet linija, tu možete videti šta je zglobno a šta solo.