Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ja sam čuo da je potez 600 bio 800 dinara satnica i sa tim je moguće, ali sa 700 nema šanse da se dođe do 200 hiljada. Uzmite pa slobodno racunajte, ja sam do 150 hiljada došao tako što sam računao da vozač radi 8 sati na liniji po 6 dana u nedelji, uz to da svaki dan provede sat vremena na putu do garaže i nazad i za to se placa beše 400 dinara po satu i sa tim sa dolazi do te računice.
 
Nije bio 800, od početka je 700.
Screenshot_20240612_212926_Calculator.jpg
Mnogi vozači rade dodatno, na primer odvezu neki bus do Krnješevaca na servis ili odatle dovezu neki novi i lagano prebace 200 hiljada. Čak viđam jednog vozača koji svaki dan po ceo dan vozi i to menja linije, ujutru bude na primer na 605, a popodne ga vidiš na 610 i tako svaki dan, čak i vikendom, mogu zamisliti koliko taj sebi strpa u džep.
 
@Vinča307
Pričao sam i pre zašto jedan dobar deo vozača GSP-a mora da radi i šesti dan. Ako ti smena ne prelazi 7h plus nešto preko sa sve ugrađenom pauzom od pola sata, ti sa pet radnih dana u nedelji nemaš za fond. To što priča Gangula da ni jedan vozač neće raditi šesti dan, može slobodno mačku o rep da se okači. Čovek ne zna toliko stvari vezano za javni prevoz, a očekivati od njega da shvati satnice, fond časova itd., apsolutno je nemoguća misija. Prosek plata vozača u GSP-u je blizu 1000 evra, što znači da ima onih koji imaju preko toga. Biće tu uvek onih sa prekovremenim radom, al i bez njega teško da iko silazi ispod 110000, jer imaju ugrađene stimilacije. Od sledeće godine biće zasigurno još veća i to ne baš za sitan iznos. Čitajući šta sve ovde ljudi pišu, ostajem pri stavu da su vozači GSP-a, a shodno radu, mnogo bolje plaćeni u odnosu i na tu Strelu. A čuvene floskule kako ne smeju da isključe autobus, ako zaista nije ispravan, postaju već degutantne. Ko to i na koji način može da im zabrani. Sami su sebi, čast izuzecima, dozvoljavali da voze lomove, čijem raspadu su, opet, i sami dosta doprinosili. Nema toga teraju me. Jel ne valja, pogotovo nešto krucijalno, za garažu i ćao, i nema šanse da bi u GSP-u nastradao zbog toga. Al se mora shvatiti da svuda ima svega i svačega, pa tako i nepotrebnih isključenja, pa i namernih kvarova, kao što je nekada na pojedinim Japancima u osam dana dva do tri puta lomljenja ručica migavca. Hoće to kad se daje levom nogom, mislim butinom/kolenom. Nesavesnih ima na sve strane. Korektni i pošteni se obično i najmanje čuju, nažalost.
 
To je tužno, da je sve normalno, vozači bi imali beneficirano radno vreme od 6 sati vožnje i pola sata do garaže. Taj posao je izuzetno stresan i odgovoran i barem u gsp-u bi trebalo da bude tako, a ovako mi nema prevelike razlike u odnosu na privatnike, kad moraš da radiš 6 dana nedeljno, jer to nije život, nego robija i onda bolje robijati bar za neku ozbiljniju lovu.
 
A kako bi ti rešio fond sati? Pa ne možeš svima dati okruglo osam sati kad ne rade svi isto. Sve što vozač preveze u GSP-u apsolutno je plaćeno i pokriveno, uključujući odlaske i izlaske iz garaže. Sve to ulazi u satnicu. Prosto je nemoguće namontirati sve smene na čistu osmicu. Zato ima onih i sa smenom 8:30h sa 30 minuta uračunate pauze. A bilo je smena i od 6:30h sa isto tom uračunatom pauzom. Nije pravedno ni to uzeti pa zaokružiti. Neko će debelo biti u plusu, a neko u finom minusu.
 
Dodeljen je ugovor Streli za 100 i 700, a ono što je zanimljivo jeste da sve drži Strela Obrenovac sem dva zglobna polaska na 707 koje će držati Strela Ub. Strela Ub od zglobova ima samo 70069 (koji je rezerva, ne izlazi redovno u saobraćaj), 70125 i 70126. Ova dvojica će najverovatnije biti na 707.
Screenshot_20240614_115550_Drive.jpg
Screenshot_20240614_115604_Drive.jpg
 
SDT Group kao nosilac posla pobedio na tenderu za 7 vozila za prevoz invalida, 3 midibusa i 10 kombija. Uz SDT u zajedničkoj ponudi učestvuju čačasnki Rayan, Buses and coaches (generalni uvoznik Otokara za Srbiju) i Otokar kao fabrika.

EDIT: Ako može da se prebaci u temu o autobusima jer je vezano za GSP, a ne za privatne prevoznike. Skroz sam promašio temu.
 
Poslednja izmena:
lijaz na linijama 45 i 81 i 81 l i 84 su najgori krsevi ikad i doslovno se raspadaju
 
Opušteno, za jesen će ih na 45, 81 i 81L zameniti novi Mercedesi Conecto i Cobre, a za 84 postoje dobre šanse da uzme GSP sa Higerima, vredi sačekati.
 
49 je bila minibus linija sve vreme rada na relaciji Letnja pozornica Topčider - Lisičji potok - Pere Velimirovića.
 
I to je radio onaj kockasti miniminibus zuto plave boje, vozio ga moj komsa cesto dok nije otisao u penziju. Busic je leteo kad mu se doda gas. To nam je bila premija za vracanje iz skole, kad naidje, a isla je retko
 
Vrh