Šta je novo?

Privatni prevoznici

Neće Strela na 300 i 400, iz pouzdanih izvora znam. Sem toga, nisu poručivali nikakva vozila za to, samo za 100 i 700.
I bio si u pravu, sindikati gsp-a su potvrdili da će njima poveriti te linije. Moraće Kosmaj da dobije linije ako ne planiraju da ga zatvaraju. Takođe postoje najave na ekapiji da se Mobilitas povlaci iz gradskog prevoza u Beogradu i to otvara prostor za sve ovo. Ja sam pričao isto što i @Jelancha dok nisam video da ovo za Cng važi tek od 2027 godine i to menja priču.
 
U poslednja dva meseca se pojavljuje gomila dezinformacija, izmišljotina i gluposti iz "pouzdanih" izvora. Jedino što je sigurno 100% je da Strela preuzima poteze 100 i 700 i to je i zvanično završen posao i javno dostupna informacija. Ostalog batalite ljude jer ne znam ni sam koliko sam verzija "proverenih" informacija čuo do sad za Zemun, privatnike, poteze 300 i 400, Akia za GSP, pa onda ipak BMC-a, otkaza po GSP-u, celokupne budućnosti istog, dominacije Strele, prodaje Kosmaja i raznoraznih ostalih priča koje ljudi neprestano šire, što ovde, što po instagramu, fejsbuku itd. Tako su pojedini i za 511 širili priče o zglobnim Akiama koje su na granici, sve šatro proverene informacije, a na kraju se ispostavilo da te zglobne Akie ni ne postoje uopšte. Pa priča za ekspres liniju 605 BGH2O - Progar koju su prvi širili ljudi iz samog GSP-a, pa se na kraju ispostavilo da linija nit ide od Beograda na Vodi, nit ima veze sa naseljem Progar. U pitanju su sve polovične informacije, pretpostavke, izmišljanja, rekla kazala i dalje da ne nabrajam.
Kao što vidite, stalno se dešavaju neke promene preko noći, ništa se ne može tvrditi sa sigurnošću, a neki ne samo da već znaju ko će dobiti koju liniju, nego znaju i koje će biti zglobne, a koje solo. Sa druge strane, jedina realnost je da se ništa apsolutno ne zna sa 100% sigurnosti. Znamo da će biti promena, znamo da će biti tumbanja, ali tvrditi sa tolikom samouverenošću neke stvari mi je već van pameti. Strpite se i sačekajte! Neću imenovati nikoga, ali sam pojedine članove i generalno ljude koji prate sve ovo zapamtio po širenju "proverenog".
 
У потпуности се слажем јер и ја месецима већ причам да се сачекају резултати тендера и формирају нови конзорцијуми. Такође много се верује у долазак Акија која не испуњава услов на тендеру и слично. Једино је каоза стрелизацију 100% проверено и ништа више. И мени баба тетка па њена јетрва од снаје ради у СП Карабурма па не износим све и свашта.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Ako je tako, onda postoji realna šansa da se ovo ostvari, barem deluje realno ovo za Kosmaj i Karaburmu, za Novi Beograd i ne jer 45, 81 i 81L uzima Strela, a 94 isto sumnjam da će dobiti gsp, kad Bamiron uzima vozila bas za tu liniju.
prvi put vidim da bi nbgd preuzeo 54 takodje, to je bas teska prica iako je samo dva vozila, mada nije nemoguce - 54 jedva upada u zonu 3 zbog miljakovca i GO rakovice
 
U poslednja dva meseca se pojavljuje gomila dezinformacija, izmišljotina i gluposti iz "pouzdanih" izvora. Jedino što je sigurno 100% je da Strela preuzima poteze 100 i 700 i to je i zvanično završen posao i javno dostupna informacija. Ostalog batalite ljude jer ne znam ni sam koliko sam verzija "proverenih" informacija čuo do sad za Zemun, privatnike, poteze 300 i 400, Akia za GSP, pa onda ipak BMC-a, otkaza po GSP-u, celokupne budućnosti istog, dominacije Strele, prodaje Kosmaja i raznoraznih ostalih priča koje ljudi neprestano šire, što ovde, što po instagramu, fejsbuku itd. Tako su pojedini i za 511 širili priče o zglobnim Akiama koje su na granici, sve šatro proverene informacije, a na kraju se ispostavilo da te zglobne Akie ni ne postoje uopšte. Pa priča za ekspres liniju 605 BGH2O - Progar koju su prvi širili ljudi iz samog GSP-a, pa se na kraju ispostavilo da linija nit ide od Beograda na Vodi, nit ima veze sa naseljem Progar. U pitanju su sve polovične informacije, pretpostavke, izmišljanja, rekla kazala i dalje da ne nabrajam.
Kao što vidite, stalno se dešavaju neke promene preko noći, ništa se ne može tvrditi sa sigurnošću, a neki ne samo da već znaju ko će dobiti koju liniju, nego znaju i koje će biti zglobne, a koje solo. Sa druge strane, jedina realnost je da se ništa apsolutno ne zna sa 100% sigurnosti. Znamo da će biti promena, znamo da će biti tumbanja, ali tvrditi sa tolikom samouverenošću neke stvari mi je već van pameti. Strpite se i sačekajte! Neću imenovati nikoga, ali sam pojedine članove i generalno ljude koji prate sve ovo zapamtio po širenju "proverenog".
Jedno su klinci sa instagrama, a drugo je kad neko istrazi malo šta se dešava i priča o potencijalnim mogucnostima, ništa tu nije 100% osim poteza 100 i 700 gde je Strela mesecima ranije kupila vozila. Za zglobove vezano za gsp je jasno kao dan da dobija Bmc zbog rokova isporuke i svega ostalog, dok za solo Bmc i Akia ne ispunjavaju uslove, Higer, Man i Solaris ispunjavaju i tu je odmah Higer favorit jer oni prave identična vozila danas, kao što su pravili za nas 2019, a dimenzije vozila sa tog tendera i ovog danas su bukvalno prepisane. Ali opet ni to nije 100%, jer se ne može iskljuciti da Bmc neće izbaciti neku novu veriziju koja će se uklopiti za tender, al svakako da sačekamo još 2 nedelje da se tender završi i sve će biti jasno.
 
Ozvaničen je ovim putem početak za 1. jul na potezu 700:
Screenshot_20240611_230324_Facebook.jpg
 
Verujem sa beneficiranim stažom, bonusima, zdravstvenim, penzionim, toplin obrokom, zasigurno da se i zvanično vodi plati itd... 😂😂😂

Najlakše je plaćati po satu preko ruke, robovlasnički sistem.
 
Poštovanje svima, kao stanovnik Batajnice zanima me šta nam donosi preuzimanje od strane privatnika? Da li nam to donosi redovnije polaske, poštovanje reda vožnje, pristojne autobuse ili će biti još gore nego sada?
Takođe, da li preuzimaju sve linije koje se tiču Batajnice (potpuno ili u nekom delu) 706, 706e, 73, 700, 702 i 703?

Zanima me kakvi su benefiti prelaska nazad na privatnog prevoznika, prosto iz razloga jer je davnih dana u periodu od 2010. do neke 2014/2015. godine linija 706 i linija 73 bila potpuno privatna, autobusi su išli otprilike na nekih 7-8 minuta u špicu (73 sigurno, 706 na 10min), retko kada ispadali iz reda vožnje. Vozila su bila Liaz i Gilerijuz Kobra, čista i u većini slučajeva klimatizovana, naročito Kobre a i sedišta su bila tapacirana.

Nakon toga dolazi do preuzimanja od strane GSP-a, raspašoj i raspad stanje, gde se svaki polazak maltene gleda u pasulj da li će ga biti, gde kao obični smrtnik koji bi došao na ili se vratio sa posla ne znate da li će prevoz uopšte doći, a ako dođe dal će crći usput jedno ili više vozila na istoj liniji, što zadnjih godina nije bila retka situacija.

Pa eto, ako ima voljnih i upućenijih članova foruma da podeli svoja očekivanja ili iskustva sa pomenutim privatnim prevoznikom.
 
Poštovanje svima, kao stanovnik Batajnice zanima me šta nam donosi preuzimanje od strane privatnika? Da li nam to donosi redovnije polaske, poštovanje reda vožnje, pristojne autobuse ili će biti još gore nego sada?
Takođe, da li preuzimaju sve linije koje se tiču Batajnice (potpuno ili u nekom delu) 706, 706e, 73, 700, 702 i 703?

Zanima me kakvi su benefiti prelaska nazad na privatnog prevoznika, prosto iz razloga jer je davnih dana u periodu od 2010. do neke 2014/2015. godine linija 706 i linija 73 bila potpuno privatna, autobusi su išli otprilike na nekih 7-8 minuta u špicu (73 sigurno, 706 na 10min), retko kada ispadali iz reda vožnje. Vozila su bila Liaz i Gilerijuz Kobra, čista i u većini slučajeva klimatizovana, naročito Kobre a i sedišta su bila tapacirana.

Nakon toga dolazi do preuzimanja od strane GSP-a, raspašoj i raspad stanje, gde se svaki polazak maltene gleda u pasulj da li će ga biti, gde kao obični smrtnik koji bi došao na ili se vratio sa posla ne znate da li će prevoz uopšte doći, a ako dođe dal će crći usput jedno ili više vozila na istoj liniji, što zadnjih godina nije bila retka situacija.

Pa eto, ako ima voljnih i upućenijih članova foruma da podeli svoja očekivanja ili iskustva sa pomenutim privatnim prevoznikom.
Ono što je sigurno da dolaze ganc nova vozila sa klimom/grejanjem. Potez 600 se preporodio sa Strelom. Ali nažalost na potezu 700 ostaje isti broj vozila kao i sada. U svakom slučaju biće bolji i pouzdaniji prevoz.
 
Poštovanje svima, kao stanovnik Batajnice zanima me šta nam donosi preuzimanje od strane privatnika? Da li nam to donosi redovnije polaske, poštovanje reda vožnje, pristojne autobuse ili će biti još gore nego sada?
Takođe, da li preuzimaju sve linije koje se tiču Batajnice (potpuno ili u nekom delu) 706, 706e, 73, 700, 702 i 703?

Zanima me kakvi su benefiti prelaska nazad na privatnog prevoznika, prosto iz razloga jer je davnih dana u periodu od 2010. do neke 2014/2015. godine linija 706 i linija 73 bila potpuno privatna, autobusi su išli otprilike na nekih 7-8 minuta u špicu (73 sigurno, 706 na 10min), retko kada ispadali iz reda vožnje. Vozila su bila Liaz i Gilerijuz Kobra, čista i u većini slučajeva klimatizovana, naročito Kobre a i sedišta su bila tapacirana.

Nakon toga dolazi do preuzimanja od strane GSP-a, raspašoj i raspad stanje, gde se svaki polazak maltene gleda u pasulj da li će ga biti, gde kao obični smrtnik koji bi došao na ili se vratio sa posla ne znate da li će prevoz uopšte doći, a ako dođe dal će crći usput jedno ili više vozila na istoj liniji, što zadnjih godina nije bila retka situacija.

Pa eto, ako ima voljnih i upućenijih članova foruma da podeli svoja očekivanja ili iskustva sa pomenutim privatnim prevoznikom.
Sve linije 700 uključujući i 73 idu privatniku, kreću sa većinom potpuno novih vozila, znači napokon ćete imati klimu u autobusima, 73 i 706 će ići malko češće ali će se ubaciti po koji solo autobus (idalje će biti većinski zglobne). U principu u odnosu na trenutno stanje na tim linijama ovo će svakako biti napredak. 73 će tek posle preuzeti (vrlo verovatno u septembru), a sve linije 700 će od 1. jula.
 
Sve linije 700 uključujući i 73 idu privatniku, kreću sa većinom potpuno novih vozila, znači napokon ćete imati klimu u autobusima, 73 i 706 će ići malko češće ali će se ubaciti po koji solo autobus (idalje će biti većinski zglobne). U principu u odnosu na trenutno stanje na tim linijama ovo će svakako biti napredak. 73 će tek posle preuzeti (vrlo verovatno u septembru), a sve linije 700 će od 1. jula.
ja mislim da će i 73 sad da preuzmu.
 
ja mislim da će i 73 sad da preuzmu.
Neće, po tenderskoj dokumentaciji postoje tri datuma za preuzimanje linija.



Jedan važi za potez 100



Drugi za potez 700



Treći za dvocifrene linije, 612 i 613

Svakako najkasnije tri meseca od zaključenja ugovora trebaju preuzeti sve, što će doći negde oko oktobra.
 
Može da se izvuče 150 hiljada što uopšte nije loše, još voziš na lakšim linijama sa novim vozilima. Strela je dobra priča za nekog ko je mladji, da radi tu neko vreme i stiče iskustvo, a onda da pali na zapad. Svakako dugorocno raditi po 6 dana nikako. Ovim će vozači gsp-a sada raditi iskljucivo 5 dana, ali će osetiti realnu platu i kad vide 80 hiljada, a u Streli se uzima 150 hiljada, mnogi će tamo pohrliti.
 
Poštovanje svima, kao stanovnik Batajnice zanima me šta nam donosi preuzimanje od strane privatnika? Da li nam to donosi redovnije polaske, poštovanje reda vožnje, pristojne autobuse ili će biti još gore nego sada?
Takođe, da li preuzimaju sve linije koje se tiču Batajnice (potpuno ili u nekom delu) 706, 706e, 73, 700, 702 i 703?

Zanima me kakvi su benefiti prelaska nazad na privatnog prevoznika, prosto iz razloga jer je davnih dana u periodu od 2010. do neke 2014/2015. godine linija 706 i linija 73 bila potpuno privatna, autobusi su išli otprilike na nekih 7-8 minuta u špicu (73 sigurno, 706 na 10min), retko kada ispadali iz reda vožnje. Vozila su bila Liaz i Gilerijuz Kobra, čista i u većini slučajeva klimatizovana, naročito Kobre a i sedišta su bila tapacirana.

Nakon toga dolazi do preuzimanja od strane GSP-a, raspašoj i raspad stanje, gde se svaki polazak maltene gleda u pasulj da li će ga biti, gde kao obični smrtnik koji bi došao na ili se vratio sa posla ne znate da li će prevoz uopšte doći, a ako dođe dal će crći usput jedno ili više vozila na istoj liniji, što zadnjih godina nije bila retka situacija.

Pa eto, ako ima voljnih i upućenijih članova foruma da podeli svoja očekivanja ili iskustva sa pomenutim privatnim prevoznikom.
Nikad 73 i 706 nisu bile potpuno privatne. Do 2016. je radio Zemun plus privatnici, a od 2016. samo Zemun.
 
(za 75 pričam)
Bilo bi to lepo sa te strane gledišta, ali opet ti isti zglobovi bi crkavali po ceo dan kao sad na svim linijama, tako da je diskutabilno koliko bi to bilo bolje, ali svakako bi bile manje gužve u autobusima.
 
Jedini spas za ta vozila je da se Zemun ugasi i da ti zglobovi odu na Novi Beograd da ih vrate u život. Ovako su sva ta vozila neupotrebljiva.
 
Nikad 73 i 706 nisu bile potpuno privatne. Do 2016. je radio Zemun plus privatnici, a od 2016. samo Zemun.

Od 2010 do 2014/15, slagaću tačno za godinu, u 706 i 73 jedan jedini put nisam seo u autobus a da nije bio žuta kobra 706 ili beli liaz 73. Kao na primer i 84 sa Galenike.
 
Ili da se dovede u red i Zemun kao i ostali pogoni.
 
Imaćete bolji prevoz, barem u početku, posle kako bude.
Не би ме чудило да се неколико месеци након преузимања потеза 700 Стреле уведу неке нове линије типа стара 701 или нека нова 710.Занима ме такође да ли ће када Стрела преузме потез 100 109 ићи до Ченте и 110 до Опова?
 
Vrh