I dok je bilo Ikarbusa, eto imali smo čak i naznake pravog midi autobusa, ne nečega na furgon šasijama, nego normalne konstrukcije tipične za autobus, od položaja motora, vrata, konfiguracije enterijera, gabarita karoserije itd. IK107, nažalost, nije baš bio oličenje kvalitetnog, udobnog i uopšte jednog dobrog midibusa, al opet kažem imali smo naznake nečega što je ipak ličilo na autobus. Od kombija mi je više iskreno zlo. Da je zaživeo Bredin M231 gde bi nam kraj bio. Pored boljih klasičnih autobusa, trebaju nama vala i normalni midibusi, pa i minibusi, a da nisu kombi vozila sa bunker konfiguracijom enterijera, gibnjevima pozadi i motorom od 2000cm3. Feniks radi malo bolje i šire karoserije na IVECO šasijama. Mogli bi makar i od njih da krenu za promenu. E linije i ajde za kombi okej, al imamo mi i te kako kandidata među linijama u Beogradu i za normalne midibuse.