Neće vozači u GSP-u raditi za 80000 sigurno. Sad imaju skoro 1000 evra u proseku. Kad se saberu radni sati, sve što čini sam radni odnos, plata vozača GSP-a će apsolutno biti veća nego u Streli. Ljudi ne gledaju često i realan rad, broj angažovanih sati prema konačnoj neto zaradi. Čuvene velike plate inženjera raznih struka u odnosu na neke državne i komunalne firme. Primer, plata građevinskog inženjera u kineskoj firmi CCCC oko 1500 evra, dok u Vodovodu, tipa hidraši zarađuju oko 1000 sa ne mnogo staža. Kad se gleda koliko te angažuje jedna, a koliko druga firma, radni sat je najčešće bolje plaćen u državnoj firmi. Ajde sad i ozbiljnije firme stvarno plaćaju doprinose na pun bruto, al privatni prevoznici u Beogradu verovatno i ne, a to spada u tešku krađu i zaposlenih i države. Nije samo tu sad postojanje beneficiranog radnog staža u GSP-u, već i dosta veći godišnji odmor, plaćena odsustva po svim mogućim osnovama koja svi skoro intenzivno koriste, plaćeni su po satnici i za rezervu, i ako ostanu u kvaru, pa i pola sata ako teraju bus na pranje. Što kaže
@Jelancha nije baš sve u parama. A i u GSP-u se plata pomera barem jednom godišnje, obično ne mnogo al pomera se.