Sad vidimo ono o čemu se ovde siskutuje godinama.
Stalno se priča da privatnici treba da uzimaju bolja vozila?
Zašto bi? Njima je u obavezi da im vozila budu u zadatoj starosnoj granici i da ispunjavaju ugovornu obavezu - da održavaju prevoz i ispoštuju polaske.
Šta sad doživljavamo? Zato što su isprepletani kao creva gde svako nekom nešto duguje, Grad ne može (neće) da prevoznika koji se u međuvremenu zbog zaklona koji ima, osilio, disciplinuje i da mu vozila poštuju ne samo red vožnje, već i dostojanstvo putnika, a time i Grada. Sve to sad prelazi u područje bezbednosti i uopšte funkcionalnosti. I ne dešava se ništa. Sad bi trebalo da Direkcija, komunalna i saobraćajna policija odrade svoje i svakodnevno prevozniku pišu prijave, kazne i isključuju vozila slanjem na vanredni tehnički, a da se, ako to ne da rezultate, pokrene postupak raskida ugovora.
Čitači smo pre koji dan šta se dešava i koliko je vlasnik zaštićen. Državu nemamo,tj njeni organi spavaju svoj mirni dugogodišnji san, uljuljkani partijskim kišobranom koji im daje nedodirljivost.
Putnicima/ građanima ostaje da protestuju, ali to neće dati nikakav rezultat. Zato to treba da zapamte i kada jednom opet izađu na izbore,kažu šta misle o tome. Nije tu kriv prevoznik toliko, koliko je kriv onaj koji mu je tu bahatost omogućio i koji ga za to pokriva. Sve to je paravan za uspešno ortačko ispumpavanje gradskih budžetslih para kroz redovnu naplatu očito neizvršene ili nekvalitetno izvršene usluge.
Linija 511 je prava za to, jer pravi solidnu kilometražu i dobar deo trase nije u gradskom stani- kreni režimu, pa shodno manje haba vozila.