Ako je tapacirano sedište luksuz onda j****aStokama i ne treba luksuz
Ako je tapacirano sedište luksuz onda j****aStokama i ne treba luksuz
Pokušavam da uporedim (mada je nemoguće jer nemam sa čim da uporedim) zato što, ako to niko nikad nije radio niti trenurno radi, onda za to postoji razlog zašto se tako nešto ne praktikuje.Није да браним идеју, али што мора да се поклапа са другим државама? По мени није лоше само је требало раније кад су још поручивали приватници возила, а не овако... Очигледно се перу паре.
Onda ne treba ni vozačima. Golo plastično sedište i kod njih i mirna Bačka.Stokama i ne treba luksuz
Cujem bas im je frka , crnci im poje*******ali liniju skroz. 65% ostvarenih polazaka. 176.000 daju za 6 dana ko predje iz GspHvala
5 dana se radi u nedelji po 8 sati, 2 dana slobodno. Vise od ovoga da radim ne zelim, pogotovo ne kao pocetnik. Kod svih privatnika je 6 dana, 10+ sati. Robija. Jedino Strela nudi 6 dana po 8 sati, ali garaza je u Obrenovcu. Bitna stavka je sto si prijavljen na ceo iznos u Nis Ekspresu, sto niko ne nudi od privatnika, cak i GSP praktikuje prijavu malo vise od minimalca.
Bio je izbor izmedju GSP-a i Nis Ekspresa, odabrao sam Nis Ekspres. Malo veca plata, nema setanja po linijama, nema sihte, nema krseva buseva i trolejbusa koji bi mi uvalili kao pocetniku i obaveznu sihtu svaki dan prvih nekoliko meseci…
Videcemo, ne tece ovamo sigurno med i mleko, ali odnekud se mora krenuti.
Samo drvena dolaze u obzirAko je tapacirano sedište luksuz onda j****a
Odličan Otokar na 49, samo malo škirpe vrata, ali podnošljivo.
Inače, 49 su kasapili, ko hoće na Banovo borže je sa 50.
Trebali su da je daju kao pojačanje 50ci bolje.
I naravno redovno šalju po par liazeva a isuzui samo na 55 i 46
Pa drvena su bolja od one plastike, postoje drvena sedišta u mnogim tramvajima po Evropi i to novim.Samo drvena dolaze u obzir
Last(r)ine linije će za najviše pet, ukoliko u međuvremenu svi redom (počev od GSP) ne završe u Transdevovom ili Keolisovom gladnom stomaku.Kako je krenulo za 10 godina 56 ce da drzi Barileva Pristina
Биће то Стрела 100% власништа у наредним годинама.Last(r)ine linije će za najviše pet, ukoliko u međuvremenu svi redom (počev od GSP) ne završe u Transdevovom ili Keolisovom gladnom stomaku.
Dok se Niš-Ekspresi ređaju prazni poput trola (u šta sam se kično danas van špica uverio, da se posle 15min pojavi prva 56 da bi je za dve stanice sustigle još tri) 581 antibiotik primetno izostaje (u 11:45 prođe pre 12:00, treći u 12:30 dođe u 12:45), dok 581E ni ne kupi putnike (između ta dva, malo posle izostalog lokala).
Dok se Šapić svađa sam sa sobom oko boja autobhsa i pisma na autobuskoj.
Cvrčkova Rakija na 33 ima ovakav Displej
33 Pancevacki most
Kumodraz selo
Latinica i to ošišana sa pogrešnim terminusom, Ali to je C&LC njih Šapić ne dira.
Ne znam kako, a i zašto bi ubacili međunarodnog giganta, kada imaju sigunu lovu narednih 10 godina. Plus, da je taj plan aktuelan, svojevremeno je, malo pre korone, navodno, išla delegacija Arrive u Lastu, i jedini problem je bio ogromna administacija tamo. Navodni plan je bio da Lasta to sama reši, to je bio onaj period kada su davali dobre otpremnine za one koji odu, misleći da će tako motivisati kancelarijaše da odu. Bio je to period kada je Arriva zabeležila povećani dolazak vozača iz Laste kancelarijaši su ostali... Elem, navodni plan je bio da Arriva uzme Lastu, i zajedno sa GSP bude jedini prevoznik u BG. Ne zna se gde je krenulo naopako, ali vidimo da Arriva na kraju ispade skroz iz priče...^^^Svakako prečica za međunarodnog giganta budući da Strela već jede tržište pilićara što ubrzava proces.
Kako su se nameračili da otkače sve, Gradu baš odgovara jer zna da su autobusi trole i tramvaji samo vrh ledenog brega, da su neodrživi bez uvođenja kapacitetnih šinskih sistema.
Imajući u vidu da BG voz nikad i nisu vodili (BMV ne može ništa kad zavisi od rada IŽS i SV, što je evidentno u medijima u poslednje vreme), a metro već poveravaju iskusnim Parižanima neće biti važno ko vodi autobuse kad će najveći broj putnika prevoziti neko treći.
Većini je autobus ovakav kakav je preseo. On je odavno nužno zlo. Upozoravano decenijama unazad da će sedenje skrštenih ruku uz minimalne korekcije dovesti do ovoga, ali je bukvalno svaka moguća vlast nizala samo izgovore za odlaganje neminovnog.
Ovo vozilo ne bi trebalo da priđe liniji 601.
Stvarno sramota šta pišete vi veliki građani prvog reda koji verovatno živite na drugim obodima grada.Stokama i ne treba luksuz
Da si nekad probao da uđeš u taj autobus sa dvoje vrata u špicu na 601, kao što ja jesam više puta, složio bi se sa mnom. Za drugi komentar ne bih dodao ništa, jer je jeziv.Stvarno sramota šta pišete vi veliki građani prvog reda koji verovatno živite na drugim obodima grada.
То јесте истина, али аутобуси нису лоши имају доста седећих места. У шпицу има гужве јер се деси да се заглаве на Газели па после буде хаос.Da si nekad probao da uđeš u taj autobus sa dvoje vrata u špicu na 601, kao što ja jesam više puta, složio bi se sa mnom. Za drugi komentar ne bih dodao ništa, jer je jeziv.
Jeste.705 je Strelin minibusNa 705 videh minibus. Jel to po ugovoru tako?
Poput Veolije i Arriva je prerano došla na naše tržište prerano. Nikad nije imala ravnog zapadnog konkurenta što je rezultiralo samo ponovo rebrendiranim Šarcem. Bukvalno je proširila posao na naše tržište bez postaviljanja novih standarda poslovanja.Ne znam kako, a i zašto bi ubacili međunarodnog giganta, kada imaju sigunu lovu narednih 10 godina. Plus, da je taj plan aktuelan, svojevremeno je, malo pre korone, navodno, išla delegacija Arrive u Lastu, i jedini problem je bio ogromna administacija tamo. Navodni plan je bio da Lasta to sama reši, to je bio onaj period kada su davali dobre otpremnine za one koji odu, misleći da će tako motivisati kancelarijaše da odu. Bio je to period kada je Arriva zabeležila povećani dolazak vozača iz Laste kancelarijaši su ostali... Elem, navodni plan je bio da Arriva uzme Lastu, i zajedno sa GSP bude jedini prevoznik u BG. Ne zna se gde je krenulo naopako, ali vidimo da Arriva na kraju ispade skroz iz priče...
(Za one manje upućene LUV Braća Šarac -> Veolia Luv (naknadno Veolia+ Transdev)-> Arriva->MobiLitas)
И даље су Луи, Мобилитас и Беобус, али требало би да је гсп ускоро преузме јер није део оног новог уговора због проласка кроз Шапићеву зону 1Ако неко има инфо ко вози на линији 24 или ко треба да преузме ту линију ако још није?