Ako je tapacirano sedište luksuz onda j****aStokama i ne treba luksuz
Ako je tapacirano sedište luksuz onda j****aStokama i ne treba luksuz
Pokušavam da uporedim (mada je nemoguće jer nemam sa čim da uporedim) zato što, ako to niko nikad nije radio niti trenurno radi, onda za to postoji razlog zašto se tako nešto ne praktikuje.Није да браним идеју, али што мора да се поклапа са другим државама? По мени није лоше само је требало раније кад су још поручивали приватници возила, а не овако... Очигледно се перу паре.
Onda ne treba ni vozačima. Golo plastično sedište i kod njih i mirna Bačka.Stokama i ne treba luksuz
Cujem bas im je frka , crnci im poje*******ali liniju skroz. 65% ostvarenih polazaka. 176.000 daju za 6 dana ko predje iz GspHvala
5 dana se radi u nedelji po 8 sati, 2 dana slobodno. Vise od ovoga da radim ne zelim, pogotovo ne kao pocetnik. Kod svih privatnika je 6 dana, 10+ sati. Robija. Jedino Strela nudi 6 dana po 8 sati, ali garaza je u Obrenovcu. Bitna stavka je sto si prijavljen na ceo iznos u Nis Ekspresu, sto niko ne nudi od privatnika, cak i GSP praktikuje prijavu malo vise od minimalca.
Bio je izbor izmedju GSP-a i Nis Ekspresa, odabrao sam Nis Ekspres. Malo veca plata, nema setanja po linijama, nema sihte, nema krseva buseva i trolejbusa koji bi mi uvalili kao pocetniku i obaveznu sihtu svaki dan prvih nekoliko meseci…
Videcemo, ne tece ovamo sigurno med i mleko, ali odnekud se mora krenuti.
Samo drvena dolaze u obzirAko je tapacirano sedište luksuz onda j****a
Odličan Otokar na 49, samo malo škirpe vrata, ali podnošljivo.
Inače, 49 su kasapili, ko hoće na Banovo borže je sa 50.
Trebali su da je daju kao pojačanje 50ci bolje.
I naravno redovno šalju po par liazeva a isuzui samo na 55 i 46
Pa drvena su bolja od one plastike, postoje drvena sedišta u mnogim tramvajima po Evropi i to novim.Samo drvena dolaze u obzir
Last(r)ine linije će za najviše pet, ukoliko u međuvremenu svi redom (počev od GSP) ne završe u Transdevovom ili Keolisovom gladnom stomaku.Kako je krenulo za 10 godina 56 ce da drzi Barileva Pristina
Биће то Стрела 100% власништа у наредним годинама.Last(r)ine linije će za najviše pet, ukoliko u međuvremenu svi redom (počev od GSP) ne završe u Transdevovom ili Keolisovom gladnom stomaku.
Dok se Niš-Ekspresi ređaju prazni poput trola (u šta sam se kično danas van špica uverio, da se posle 15min pojavi prva 56 da bi je za dve stanice sustigle još tri) 581 antibiotik primetno izostaje (u 11:45 prođe pre 12:00, treći u 12:30 dođe u 12:45), dok 581E ni ne kupi putnike (između ta dva, malo posle izostalog lokala).
Dok se Šapić svađa sam sa sobom oko boja autobhsa i pisma na autobuskoj.
Cvrčkova Rakija na 33 ima ovakav Displej
33 Pancevacki most
Kumodraz selo
Latinica i to ošišana sa pogrešnim terminusom, Ali to je C&LC njih Šapić ne dira.