Šta je novo?

Privatni prevoznici

Bilo bi važno da BMV postavlja specifikaciju, a RATP umesto SV pruži dostojanstvenu BG-voz uslugu i pre metroa (po cenu devolucije čvora što je trenutno London doveo do Vestminstera), pa što da ne i autobuski fider o istom trošku.

приватни путнички оператери још нису регулисани. иако може по закону
 
Јутрос виђена стрелина Кобра пуна странаца и пише обука возача. (Постоји могућност и даје само превоз возача, али ето можда неко зна боље). Такође данас сам се возио у 711 (Конекто) и 611 (Кобра) у оба аутобуса ради најава стајалишта.
 
@JohnnyLee

Pa RATP i nije privatnik. Razlikuje se po iskusnom, imućnom i domaćinskom vlasniku (Francuskoj Vladi koja ne štedi na razvoju glavnog grada), ne po vlasničkoj strukturi. Zapravo on ima akcije u Transdevu, ne obrnuto. Tako da ovde izgleda osim privatnog nije uopšte regulisano nedržavno (tuđe) vlasništvo.

Pored toga ovde se već decenijama uspešno vrši zaštita interesa drumskih prevoznika i nacionalnih železnica na najgorem mogućem terenu (u Beogradu). Iako je najveći potencijal upravo gradski prevoz najmnogoljudnije oblasti u zemlji ipak se nikad više kao u poslednje vreme sistemski nije činilo sve da autobus ne padne u drugi plan (decenijama planirano masovno ukidanje pruga umesto prenamene, marginalizacija železnice, gubljenje prioriteta, ukidanja/nepostojanost, aerodromski vozići na antibiotiku preko Male Krsne u korist Streli), niti da se naruši dugolinijski karakter čvora (Pančevo predgrađe Vršca, aerodrom/Obrenovac Šapca, ne daj bože da se očuva stari za S-Bahn, da nove slučajno budu građene po zajedničkoj specifikaciji ili paralelno/izdvajanjem).

To se sve radi od najvišeg vrha vlasti koja sve može okrenuti naglavačke preko noći (kao teretni saobraćaj između Inđije i Novog Sada). U celoj priči (počev od razvoja BnV i Ekspo kampusa s nacionalnim stadionom) su najveći dobitnici Strela i Srbijavoz, a najveći gubitnici GSP (s tramvajem i trolama, koji je istorijski upravo bio najviše i štićen na štetu razvoja kapacitetnih šinskih sistema) i BMV (s BG vozom u rukama Srbijavoza, čiji su rezultati saradnje vidljivi u medijima malo koji dan).
 
Pa RATP i nije privatnik. Razlikuje se po iskusnom, imućnom i domaćinskom vlasniku (Francuskoj Vladi koja ne štedi na razvoju glavnog grada), ne po vlasničkoj strukturi. Zapravo on ima akcije u Transdevu, ne obrnuto. Tako da ovde izgleda osim privatnog nije uopšte regulisano nedržavno (tuđe) vlasništvo.

у Србији би био приватник, јер није у власнишву Републике Србије
 
И даље су Луи, Мобилитас и Беобус, али требало би да је гсп ускоро преузме јер није део оног новог уговора због проласка кроз Шапићеву зону 1
Koje linije ce gsp imati po novom ugovoru a da ne prolaze kroz zonu 1 jel samo 17 ili ih ima jos?
 
Врати се неколико страна уназад и све ћеш сазнати, апсолутно нема потребе за толиким сталним запиткивањем.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Nigde nisam nasao to video sam samo da pise da ce gsp voziti samo u sirem centru a koliko znam 17 ne pripada tome
 
у Србији би био приватник, јер није у власнишву Републике Србије
To je posledica toga što naš zakon stavlja sve pod jedan koš - pravno lice (privatna i državna preduzeća), međutim mislio sam da nije regulisano u smislu da ne prepoznaje drugog osnivača na svom legalnom nivou čija fizička lica (vladini sužbenici) osnivaju novi entitet - pravno lice (RATP kao SrbijaVoz) u ime zajednice, odnosno privatnika čiji osnivač kao fizičko lice osniva novi entitet - pravno lice u svoje ime.

Strela ima jednog vlasnika pod imenom i prezimenom (izvesni Miroslav Nikolić) a RATP ceo francuski narod. Htedoh reći da u tom slučaju naš zakon pozivajući se na akt spavanja sa istim mužem švalera smatra ženom, sve u cilju izbegavanja cimanja poslanika još i oko toga.
 
Neverovatno koliko im katastrofalno ide.

Screenshot_20241003_201329_Facebook.jpg

Screenshot_20241003_201353_Facebook.jpg
 
Ја први избегавам Спораћа успешно већ трећи дан јер не могу да се уздам у њега а и знао сам да ће бити весеља. Од сад кад идем до града 581 или 59+23 или Е2. Иначе 4 зглоба је довоњно за блокаду окретнице на Петловом.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
 
Потписао иако нисам у току о чему се ради нисам био активан неко време. Колико видим овај лудак опет хоће да фарба аутобусе сулудо. Не верујем да ће ово имати неког већег ефекта на одлуку ал ај да се надамо🥺
 
Vrh