- Grad Beograd će u okviru Servisnog centra 11-0-11 otvoriti tviter nalog, građani će moći da prijave problem preko društvenih mreža, planirana je i aplikacija, ali će svako ko ukazuje na problem morati da se prethodno i registruje, da ostavi svoje podatke - kaže za "Blic" prvi čovek Beograda.
Kako dalje dodaje, verifikacija je sada neophodna jer, "ukoliko neko pošalje lažno obaveštenje, ugrožava sve, šire se lažne informacije, a onda taj mora i da odgovara".
- Na primer, neko pošalje staru fotografiju nagomilanog smeća od pre četiri godine, ekipa Gradske čistoće izađe na teren, a ispostavi se da je prijava lažna. Neko prijavi da je pukla cev, ekipa Vodovoda i kanalizacije reaguje, izađe na lice mesta, a ispostavi se da se neko „samo šalio“. Svaki izlazak ekipe na teren košta i sredstva ne mogu da se troše zato što se neko „šalio“ - isitče Šapić.