Šta je novo?

Prijave gradskim službama

- Grad Beograd će u okviru Servisnog centra 11-0-11 otvoriti tviter nalog, građani će moći da prijave problem preko društvenih mreža, planirana je i aplikacija, ali će svako ko ukazuje na problem morati da se prethodno i registruje, da ostavi svoje podatke - kaže za "Blic" prvi čovek Beograda.

Kako dalje dodaje, verifikacija je sada neophodna jer, "ukoliko neko pošalje lažno obaveštenje, ugrožava sve, šire se lažne informacije, a onda taj mora i da odgovara".

- Na primer, neko pošalje staru fotografiju nagomilanog smeća od pre četiri godine, ekipa Gradske čistoće izađe na teren, a ispostavi se da je prijava lažna. Neko prijavi da je pukla cev, ekipa Vodovoda i kanalizacije reaguje, izađe na lice mesta, a ispostavi se da se neko „samo šalio“. Svaki izlazak ekipe na teren košta i sredstva ne mogu da se troše zato što se neko „šalio“ - isitče Šapić.
 
Da su oni samo unapredili Beokom
Pa da su doveli 100 obučenih ljudi
Tako što bi na postojeće dodali one iz komentara ostalih jp ne oni su sve unistili
A odatle ce da cure podatci kao i do sada ....
 
Na sajtu vodovoda sam pronašao ovaj mail:
servisnicentar@beograd.gov.rs

Baš ću im poslati sad jednu prijavu da vidim jel odgovaraju.

Uzgred, Šapić kaže, biće sve i aplikacija i društvene mreže, ali malo kasnije. Pošto jelte kod naše gradske uprave je običaj da se nešto pokrene, svečano otvori, pre nego što je projekat kompletiran, pa je red da se i sa ovim isprati ta tradicija...

 
20230315_194817.jpg
20230315_194812.jpg
 
Ја сам, рецимо, звао телефоном у недељу вече да пријавим графите у подземном пролазу на З. Венцу, и то што су бандере на Тргу републике онако огавно облепљене ђубретом у виду огласа, све океј прошло, примили су пријаву и рекли ми да после 72 сата позовем и да затражим повратне информације о истој. Сутрадан ми стиже мејл, од беокома, да је моје пријава запримљена тог јутра, да ће се по њој поступати и да ћу бити обавештен кад буде одговора. Ја се уопште не сећам кад сам им дао свој мејл, хахах, вероватно га имају одраније кад сам преко њега нешто пријавио. Дакле, не морам их звати телефоном него ће ме мејлом обавестити о одговору. Данас-сутра истиче тих 72 сата, видећемо да ли ће закаснити :)
 
Ја сам, рецимо, звао телефоном у недељу вече да пријавим графите у подземном пролазу на З. Венцу, и то што су бандере на Тргу републике онако огавно облепљене ђубретом у виду огласа, све океј прошло, примили су пријаву и рекли ми да после 72 сата позовем и да затражим повратне информације о истој. Сутрадан ми стиже мејл, од беокома, да је моје пријава запримљена тог јутра, да ће се по њој поступати и да ћу бити обавештен кад буде одговора. Ја се уопште не сећам кад сам им дао свој мејл, хахах, вероватно га имају одраније кад сам преко њега нешто пријавио. Дакле, не морам их звати телефоном него ће ме мејлом обавестити о одговору. Данас-сутра истиче тих 72 сата, видећемо да ли ће закаснити :)
Sa koje mejl adrese su ti poslali odgovor?

Da probamo na tu adresu da šaljemo prijave.
 
Е, заправо не, него са ове адресе: servisnicentar@beograd.gov.rs 😁 Одатле су ми послали следеће:

Поштовани,
Обавештавамо Вас да ће Ваша представка примљена дана 20.03.2023 у 09.20 часова заведена под бројем 101, бити размотрена у складу са надлежностима комуналне инспекције града Београда.О свим предузетим мерама бићете благовремено обавештени.

Напомена: обавезно на поруку одговорите са reply!

--

Срдачно,
Секретаријат за инспекцију, надзор и комуникацију

____________________________________________________________________________________________________
Ја сам им одговорио, питајући да ли је потребно да их зовем телефоном зарад повратне информације или ће ми ту информацију проследити на мејл, одговорили су:

Поштовани,

није неопходно да се јављате, одговор ћете добити путем имејла, чим исти нама буде доступан. Хвала.

Сервисни центар Београда
 
Na mejlove ne odgovaraju, to je postala praksa, odnosno patent novog gradonačelnika. Prosto je neverovatno koliko je patenata uspeo da osmisli za ovo kratko vreme, a da su beskorisniji od onog gospodina što ima svoju televiziju na Dedinju.​
 
gradonacelnik@beograd.gov.rs Na ovu adresu sam prijavio skoro Javno Osvetljenje što preko mesec dana nisu popravili kvar. Odgovor nikad nisam dobio al iz kabineta gradonačelnika je prosleđen dopis Javnom Osvetljenju i oni su mi javili da su popravili kvar na rasveti posle par dana.
 
Много је лакше добити позивни центар 11011 преко ноћи него преко дана, јер су преко дана затрпани пријавама и онда безвезе мораш да чекаш 10-15 минута да их добијеш. Ноћу скоро нико не пријављује ништа, па тада свако може да их добије за мање од минут.
 
Baš bi bila fora kao jedan poziv - jedna prijava, pokušajte ponovo kasnije 😊 laku noć i spuste ti slušalicu... blokitaju ti broj za do ujutru da daje zauzeće...

To bih ja uradio da radim za ovu vlast...

Ili još bolje da su prijave javne kao na studiju B, 5 pitanja 5 odgovora, pa kad slušaš sebe na TVu spuste ti slušalicu zbog mikrofonije i kašnjenja tona... Ni tu jednu ne dovršiš do kraja i još iznerviraš voditelja...

Uvek ima načina da svi predviđeni načini prijava izvrgnu sprdnji i da samo pro forme nešto postoji... 🙂

20% stvari je bitno da radi i tu udariš sa 100% marketinga, a ostalih 80% koje ne rade relativizuješ do beskraja, poigravaš se, prebacujes nadležnost, ljubazno primaš k znanju i odlažeš u arhiv ili ako si dobre volje proslediš nekom drugom na rešavanje...
 
Иначе, за пријављивање напуштених дивљих објеката и возила неопходно је да наведете тачну адресу, јер без ње не могу да проследе надлежнима.
 
Сада и приликом пријављивања проблема сваком градском предузећу посредује комунална милиција и траже тачну адресу. Малопре сам хтео да пријавим рупе на више локација, али кажу да приликом једног позива могу да прихвате само једну пријаву. Видећемо шта ће бити у наредних пар дана.
 
Vrh