Šta je novo?

Prijave gradskim službama

Ја сам пре месец и по дана пријавио графите на потпорном зиду у Пожешкој близу Дома здравља и добио сам одговор од ког се добро нисам онесвестио:
20230222_135908.jpg
 
Kao i ako uspemo da obezbedimo vozilo, pojačaćemo liniju. A u pitanju minibus linija na kojoj je ranije radilo celodnevno jedno vozilo više, a sada se traži samo u vreme špica i to radnim danom, između ostalog.​
 
Пала им је и апликација... Е Весићу да си знао да ће Шапић да угаси и једину корисну ствар коју си направио...
Screenshot_20230314_113838_rs.beograd.beokom.jpg
 
"Problem" sa Twitter nalogom Beokoma je što je javan i što svi mogu da vidi koliko ima problema, a naročito kako nadležni ne postupaju, a naročito kako ljudi snimaju Komunalce kako obilaze problem i kako ga ne rešavaju.

Sada nam ostaje da prijavljujemo direktno nadležnim JKP i Opštinama, ali sada će još lakše moći da stavljaju prijave u fioku jer nikakve kontrole neće biti.
 
RIP Beokom. Šapić sahranio još jednu dobru stvar u Beogradu...



Lepo ja rekoh, pravićemo Vesaru od blata.
 
Ај, полако, моћи ћете да се жалите лично "Белима" у њиховим кућицама које ће бити свуд по граду. Куц-куц, чика "Бели", не по ћели... :)
Pravo da ti kazem od sada cu da ih zaustavljam na ulici i da im skrecem paznju na sve probleme u vidokrugu (a uvek ih ima, reklame na banderama, grafiti...)
 
Zvao sam sinoc 11011. Prvo se bira 9 (devet) potencijalnih adresa za prijavu (čistoća, osvetljenje...) i onda kada sam sve odslušao i izabrao neki broj, bio sam šesti u nizu.

ŠUPIČKUMATERINU

Obratite pažnju na cenu poziva!
Poziv ka 11011 ne ulazi u besplatne minute iz paketa MTS mobilne i fiksne telefonije.
Iz mobilne mts mreže: 11,90 sa pdv-om, bez uspostave veze.
Iz mts fiksne mreže 1 dinar bez pdv-a ili 1,20 dinara sa pdv-om. Ne tarifira se uspostava veze.
 
Zvao sam sinoc 11011. Prvo se bira 9 (devet) potencijalnih adresa za prijavu (čistoća, osvetljenje...) i onda kada sam sve odslušao i izabrao neki broj, bio sam šesti u nizu.

ŠUPIČKUMATERINU
To im i jeste jedan od ciljeva, da se čeka 15min operater, pa će masa ljudi odustajati od čekanja, što za posledicu ima zaključak da je sve manje prijava građana, što znači da smo uspeli da uvedeno red u gradu...
 
Uf, koliko sam besan, rešili probleme tako što će procesom maksimalno da otežaju prijavljivanje, a pri tom da smanje vidljivost problema na društvenim mrežama. Ja ću lično da se borim tako što ću da svaku glupost da prijavljujem šapiću i čučkoviču na tviteru, da se vidi što više sranja.

Edit: Možete potpisati peticiju za vraćanje beokom naloga: ovde
 
Najgore od svega što su debili ukinuli sve telefone po komunalnim preduzećima pa sad umesto da zoveš Vodovod na običan broj i javi ti se operater u roku od jednog minuta po ceni običnog poziva iz tarifnog paketa, moraš da zoveš poseban servis koji se tarifira po 12 dinara minut i gde je vreme čekanja po 15 minuta. Napredno nema šta.
 
Da su oni samo unapredili Beokom
Pa da su doveli 100 obučenih ljudi
Tako što bi na postojeće dodali one iz komentara ostalih jp ne oni su sve unistili
 
Vrh