Прошле недеље сам Беоком сервису телефонским путем, пријавио крађу поклопца шахта од водеомера код моје зграде, а који се налази на зеленој површини. Уредно је инспектор забележио податке где се налази шахт, моје податке и рекао ми је да ће све пренети даље надлежној служби тј. Зеленилу Београд јер су они надлежни и да се постави нови. Шахт смо за сад заштитили-покрили неком дрвеном даском.
После непуних пет минута инспектор из Беокома ме зове и саопшти ми да, на жалост, поклопац шахта морамо ми станари зграде сами да набавимо и поставимо. Прилично сам се изненадио, а по реакцији и сам инспектор, и наравно прво, а и једино што сам питао, а из ког разлога га ми сами станари морамо набавити-купити. Каже, тако су му објаснили из Зеленила, да најближи шахт који је до зграде, припада згради и да све што се деси-квар, краћа или слично, трошкове морају да сносе сами станари, а не надлежна служба. Додатно сам објаснио да шахт није најближи згради и да имамо још три шахта која су малте не уз саму зграду, плус да је на зеленој површини.
По савету инспектора из Бекома, био је стварно веома сусретљив и желео је да помогне, пријављено је ово од стране Бекома по службеној дужности, општинској комуналној инспекцији Нови Београд. И ето данас, током преподнева ме звала на кућни телефон, инспекторка и каже да је 11. марта била да види и сними ситуацију по пријави.
Резултат: нов поклопац шахта ће бити постављен од стране Зеленила у уторак следеће недеље.
Овим сам хтео да вам пренесем, ако се некоме слично деси, једно искуство и шта треба урадити.