Šta je novo?

Prijave gradskim službama

Danas sam opet zvao Beograd put, jer nisam dobio nikakav odgovor, i nakon razgovora najzad je odgovor dobijen, samo od podnošenja pisanog zahteva i njihovog odgovora na isti je prošlo 15 dana, dok vidim da spominju rok od 15 dana na žalbu na pomenuto rečenje od njegovog izdavanja?

Poštovani,
Želimo da Vam se zahvalimo na iscrpnom mail koji ste nam prosledili i izvestili o obeležavanju horizontalne signalizacije u ulici Starca Vujadina br. 17.
JKP Beograd put je na osnovu naloga gradskog Sekretarijata za saobraćaj br. 344.15-19/14 od 07.03.2014.(u prilogu), kojim se nalaže mašinsko brisanje horizontalnih oznaka kojim je obeleženo opšte parkiralište ispred ulaza u garažu u ulici Starca Vujadina br. 17 i obeležavanje zabrane zaustavljanja i parkiranja vozila na kolovozu, izvodio radove definisane navedenim rešenjem i shodno definisanim standardima za horizontalnu signalizaciju. Takođe, kao što se može videti u rešenju Sekretarijata za saobraćaj nigde nije naloženo JKP Beograd putu da se izvrši obeležavanje zabrane zaustavljanja i parkiranja na trotoaru.
Naime, kao što je naloženo, JKP Beograd put je mašinski uklonio horizontalne oznake opšteg parkirališta ispred zgrade u ulici Starca Vujadina br. 17. Predmet tj. lokacija izvođena radova na mašinskom brisanju oznaka je prikazan na fotografiji br. 1, a tragovi brisanja se mogu videti i na licu mesta kao i na fotografiji br. 2.
Fotografija 1.
hTAb9fR.jpg


Fotografija 2.

0e689t9.jpg


Mašinsko brisanje horizontalnih oznaka opšteg parkirališta izvođeno je do postojeće(ranije) obeležene zabrane zaustavljanja i parkiranja , što je prikazano na fotografiji 3 i 4.
Fotografija 3.
99989ga.jpg


Fotografija 4.

rr9qm1v.jpg


Pretpostavljamo da je vaše pitanje zašto ste ukinuli tj. izbrisali „ovoliku“ dužinu parkirališta kada je u rešenju Sekretarijata za saobraćaj navedeno ispred ulaza u garažu?
Ulica Starca Vujadina je u saobraćajnom smislu regulisana kao jednosmerna ulica od Bulevara kralja Aleksandra ka Kajmakčalanskoj ulici, sa obeleženim opštim parkiralištem sa obe strane ulice pod uglom od 0○ u odnosu na podužnu osu kolovoza. Uzimajući u obzir saobraćajnu karakteristike ulice, potreban prostor za manevrisanje vozilom prilikom ulaza/izlaza iz garaže, kao i propisane standardom dužine parking mesta pod uglom od 0 stepeni (5.5m) u odnosu na podužnu osu kolovoza, lako se može zaključiti da nije bilo dovoljno prostora da se na navedenoj lokaciji obeleži zabrana samo u širini garaže i da ostane prostor za jedno parking mesto do početka ranije obeležene zabrane zaustavljanja i parkiranja.
Takođe, napominjemo da je zabrana zaustavljanja i parkiranja već bila obeležena kada je stručna ekipa JKP Beograd put prvi put izašla na teren kako bi utvrdila o kom obimu radova se radi i kako bi načinili predmer i predračun ka trćem licu, koje je finansiralo navedene radove što je bilo i definisano rešenjem Sekretarijata za saobraćaj.
U vezi sa vašom konstatacijom da se prilikom obeležavanja parkirališta ne poštoju rešenja nadležnih institucija, obaveštavamo Vas da svako rešenje Sekretarijata za saobraćaj prati overeni saobraćajni projekat po kome se vrši obeležavanje. Ne retka situacija je da se saobraćajni projekat opšteg parkirališta i realizacija tog projekta izvode kada unutar ulice postoji parcela gde se izvode građevinski radovi i gde je predviđeno obeležavanje zabrane zaustavljanja i parkiranja na ulazima u parcelu za gradilišna vozila, a da nakon završetka građevinskih radova (pr. izgradnje nove stambene ili poslovne jedinice bez garaže ili kolskog prolaza) ostane zabrana zaustavljanja i parkiranja iako više nema svrhu. Ovo je samo jedan od primera u praksi, a imamo ih još (pr. Građanin ima dva ulaza u dvorište i ispred svakog ima obeleženu zabranu zaustavljanja i parkiranje i zazida/zatvori jedan ulaz ili ga suzi tako da ga koriste samo pešaci…) U takvim situacijama, potrebno je korigovati saobraćajni projekat i na osnovu overenog projekta i rešenja Sekretarijata za saobraćaj, korigovati stanje na terenu. Upravo, u ovakvim sitacijama sami stanari/komšije kontaktiraju Sekretarijat za saobraćaj kako bi se korigovalo novonastala situacija, što verujemo da je bio i Vaš slučaj.
Napomonjemo da svaki dokument tj. rešenje koje nam je izdao Sekretarijat za saobraćaj možete dobiti ukoliko zatražite zvanično pisanim putem.
JKP Beograd put
 
Ne znam šta sve da napišem a da ne zaboravim nešto.
1. Odgovor koji sam dobio od Beograd puta nije potpisan imenom odgovornog lica, potpisan je sa Beograd put.
2. Odgovor Beograd puta ne navodi nikakve mere, već odokativnom metodom ceni da li ima ili nema mesta za nešto
3. Crtež (strelica) pod br1 je netačan, u stvranosti obeleženo je žutom i mesto gde je parkiran žuti kombi otrilike još 2 m.
4. Odgovor Skretarijata za saobraćaj, koji su mi dostavili, nije sadržao grafičku skicu, za raliku od nekih prethodnih odgovora. Da li je Beograd put dobio grafičku skicu, kako trotoar treba obeležiti?
5. Odakle sada odobrenje od 5 maja 2013 od strane Sekret. za saobraćaj, kojim se privatnom licu omogućava da ukine 2 javna parking mesta? Ne navodi si zašto se ukidaju postojeća mesta u tom rešenje (to prepričava Beograd put, sa strelicama u paintu), da li da bi se nekom omogućila privatna parking mesta ili ..? Obzirom da su na terenu formirana privatna parking mesta, da li ona ispunjavaju potrebne uslove, odnosno da li je poštovan zakon prilikom njihovog projektovanja?
6. Gde je grafička skica koja predstavlja validan dokument, na kojoj se jasno vidi ko, i kako je odobrio obelezavanje privatnog parkinga ?
7. Da li je sekretarijat za urbanizam projektovao privatna parking mesta ispred pomenutog objekta?

p.s pogledajte boldovan deo, gde neko iz Beograd puta, lako ustanovi da mesto za javni parking u dužini od 5.5 m (sada navodi i zakonski minimum, koji odmah zaborave kada to mesto formiraju na tortoaru) ne postoji, što u ovom slučaju nije tačno, ima mnogo više od 5.5m i potrebnog mesta za izlazak iz podzemne garaže,(pa sve ostale zgrade imaju isto to, i kod njih ima mesta) ali ona to ne obeležava na fotografiji br.1 smanjuje crtu, slika pod uglom, da izgleda kao da mesta nema, ne navodeći dimenzije nigde, nema plana. Vidi se i ulaz u zgradu desno(nema više tu garaže), ali se on ne nalazi pod njenom strelicom, na osnovu koje ona lako utvrđuje da mesta nema.
 
Malopre sam prosledio novo pitanje za Beograd Put,

Poštovani,

zahvaljujem se na odgovoru, imam dodatna pitanja.


1. Da li je Beograd put dobio grafičku skicu, od nadležnog organa, koja predstavlja validan dokument, na kome se jasno vidi ko i kako je odredio obeleževanje trotora ispred Starca Vujadina 17, da li vi posedujete grafičku skicu, da li ste trotoar obeležili prema toj grafičkoj skici?
2. Ukoliko posedujete validnu grafičku skicu nadležnog organa, na kojoj se vidi kako je određeno obeležavanje trotora, molim vada da mi je prosledite.


Očekujem odgovor u zakonom predviđenom roku.



spremam i pitanja za Sekretarijat za sobraćaj da vidim da li oni imaju grafičku skicu kako je određeno obeležavanje trotoara, jer sam iz neformalnih razgovora shvatio da ne moraju da imaju grafičku skicu... Šta to znači, i dalje ne znam.
Primetio sam da je izostao sekretarijat za urbanizam, kada sam se pre žalio na iste probleme, nastupali su sa rešenjima sekretarijata za urbanizam, koja nisu požtovala zakon prilikom projektovanja parking mesta, ali su i odbijale da menjaju ta protivzakonska rešenja, pravdajući se besmislenim argumentima. Nikada te besmislene argumente nisam dobio u pisanoj formi, samo usmeno.
 
I u tom rešenju sekretarijata za sobraćaj, koji su priložili iz Beograd puta se kaže da se ukloni deo horizontalnih oznaka, dok je Begrad put, uklonio sve horizontalne oznake. Pravdao se da je to uradio jer nema 5.5 m za javno parking mesto, pa je čak priložio fotografiju, snimljenu pod uglom, bez dimenzija i onda lako ustanovio da nema mesta i omogučio formiranje privatno parkiranje pod uglom od 90 stepeni, iako tu nema ni 4.5 m. Kako se boriti protiv takvih nadležnih službi? Napominjem da ovo nije usamljen slučaj, već pravilo u ovom kraju. Ne znam da li se u nekim drugim delovima grada ovo isto dešava? Ispred Broja 17 su formirali sada 2 privatna mesta, verujem da se prodaju između 7-10k eura, 2 mesta 15-20k eura, za 6metara trotoara. Kolika je cena beogradskog trotoara?
 
Prijavću vozila, koja se parkiraju ispred te zgrade u Starca Vujadina 17, na tom novom parkingu koji pripada okućnici zgrade, jer ni u jednom dostavljenom dokumentu tamo nije predviđeno parking mesto. Iako oni to jasno žele da prepuste gračevinskom investitoru (zato i ne odgovaraju danima, šalju skandalozne odgovore...), ja to nigde ne vidim zvanićno, naprotiv.
Interesuje me kako će komunalna policija reagovati na prijavu, jer je u slučaju Kajmakčalanske 13 dostavila rešenja urbanizma, koje ne poštuje zakon prilikom projektovanja,(tamo se žalim da to rešenje ne predviđa parkiranje na trotoaru, samo omogućava da se auto parkira na 4m, a nek oni smisle kako) i na taj način je prodat parking, isto kao i trotoar u Starca Vujadina 12.
 
Za bg put trazi da angazuju geometra sa licencom da se ustanovi tacna dimenzija lil da na slici postave metar , a ne da se prave blesavi kao za ogradu u grockoj ispred skole
 
Juče sam zvao Beograd put da prijavim rupu na raskrsnici Narodnih heroja i Omladinskih brigada i danas su već stavili znak ispred rupe. Rupa je baš nezgodna jer se asfalt ulegao oko 30cm kao levak, pa nije baš vidljivo (još nije pukla)

U mobilnom telefonu imam broj za prijavu rupa, što bi trebalo svako da ima - 011 2765382
 
Астродуле, наравно укњижен плусићћћ.
Ако може појашњење, на коју тачно си раскрсницу мислио, пошто су улице Народних хероја и Омладинских бригада паралелне улице и НЕ укрштају се ?!
 
Auu, šta napisah. Te dve ulice se seku samo u geometriji Lobačevskog.

Narodnih heroja i Bulevar Z.Đ je u pitanju. Pešački prelaz između Carine i Infostana.

Poslato sa telefona
 
Nisam imao vremena i volje ovih nedelja da ih više "smaram", problemi koje sam prijavljivao pre nekoliko meseci su i dalje prisutni, ali i oni višegodišnji. Ipak ima nekih novosti, nakon dodatnog upita komunalnoj inspekciji, pozivajući se na zakon o slobodi pristupa informacijama od javnog značaja, gde sam im tražio da mi dostave službenu belešku (koju su sačinili i o tome me obavestili pisanim putem, pitao sam ih opet da li su obavestili policiju da NN lica seku šumu? Da li su oni uneli u službenu belešku da je drveće posečeno, ili su napisali da nisu zatekli nikoga u seči(velika je razlika)? Nakon toga su stigla DVA odgovora, u jednom me obaveštavaju su primili moj zahtev za pristup informacijama OJZ, u vezi službene beleške, od 18.6.2014 i obaveštavaju da je sekretarijat pripremio predlog odgovora (šta znači pripremio je predlog odgovora?), i da će mi ga dostaviti preko lica ovlašćenog za postupanje po zahtevu.
Takođe sam istog dana dobio odgovor od komunalne inspekcije (ne znam da li je to njihov predlog odgovora?) da su povodom moje nove prijave od 27.6.2014, podneli prijavu 15.07.2014, Prvom osnovnom javnom tužilaštvu, Savska 17A, protiv NN lica, jer postoji osnovana sumnja da je izvršeno krivično delo, pustošenje šume na Savskom nasipu od poteza okretnice u Bloku 45 do Ostružničkog mosta.
Takođe su me danas zvali telefonom iz Beokoma, da me pitaju da li bi došao na razgovor u Utorak na Trg Nikole Pašića 6, naveli su broj kabineta i ime osobe sa kojom bi trebalo da razgovaram, mada ne znam o čemu, jer su brojni prekršaji koje sam prijavljivao, većina se odnosi na otimanje trotoara i Savski nasip. Potvrdio sam da ću doći, pa ću vam preneti utiske.
 
Ne vidim nikakvu tablu kojom bi se preciznije odredilo zašto su parking mesta obeležena žutom. Ukoliko ih je zakupio, morla bi da stoji tabla sa brojem tablica. Najverovatnije je priča kao kod mene u kraju, neko je to tako obeležio ne poštujući zakon. Moguće da je sam farbao, da je potplatio nekog iy Beograd puta, (evo imaš iznad primer) ili sekretarijat za urbanizam. Da bi to saznao, morao bi da se obatiš sekretarijatu za saobraćaj (možeš i elektronski) i da od njih tražiš da ti dostave kako su organizovali parkiranje ispred pomenutog objekta. Tada ćeš znati da li tu treba da bude žuto. Čak i ako ti dostave da treba da bude žuto, morali bi da ti obrazlože zbpg čega žuto, a ne javni parking.
 
Sam je farbao bojom za beton. Vidi se kako je aljkavo odradjeno.
Pošalji mi na pp mejl na koji mogu da pošaljem prijavu.
 
Nema šta privatno, to su javne službe o toe pišemo u ovoj temi. Možeš na različite načine da pristupiš problemu.

1. Zoves Beokom servis 0800/110-011 (besplatna je linija), i prijaviš komunalnoj inspekciji, da je neko samoinicijativno ofarbao u žuto, a neka on pokaže papir da nije tako, ili neka oni traže od nadležnih taj papir da je legalno. Obavezno na kraju razgovora zatraži da ti naprave upit u predmet, odmah, da bi brže išlo.
2. Sam pišes sekretarijatu za saobraćaj, info.saobracaj@beograd.gov.rs i tražip da ti dostave kako je organiyovano parkiranje na pomenutoj adresi.
 
Зашто проклета Гроцка има паралелна јавна предузећа са градом Београдом? :rant:
Шта год да пријавим неком градском предузећу добијем одговор да нису надлежни за Гроцку и да морам на друго место да пријавим. Као да уопште не припадамо Београду. Ствари се очигледно погоршавају јер оно што је пре могло да се пријави, сад не може. Ево одговора из ЈКП Јавно осветљење:
Poštovani!

Kvarove na teritoriji Opštine Grocka morate prijaviti na telefon 8501-755, Direkciji za izgradnju Opštine Grocka.

JKP „Javno Osvetljenje“ Beograd
Претходна два пута су прихватали пријаве јер и јесу надлежни, али сад неће. Мука ми је овога!
 
Bio sam danas na "sastanku", Stevo Marušić, sa kojim sam trebao da razgovaram o nečemu se nije ni pojavio, neka ženska osoba iz gradske uprave me je pitala koji je moj problem, na šta se žalim. Objasnio sam joj da se žalim na mnoge probleme, godinama, a neke od njih nadležne služne ne rešavaju godinama. Saopštio sam joj da sam upoznat kome treba da se obratim povodom mojih žalbi, i da se nadležnim službama i obraćam, kako preko Beokom servisa, Sekretarijata za saobraćaj, urbanizama..
Rekao sam joj da nisam došao u gradsku upravu jer sam to tražio, nego da su mene zvali 2 puta preko Beokoma, odnosno komunalne inspekcije. Prvi puta da me pitaju da li sam zainteresovan da me stave na neki spisak, jer su primetii da se "interesujem" za probleme u gradu, a drugi put, mesec dana kasnije, odnosno pre par dana i da potvrdim da li bi došao na razgovor sa "gospodinom" Stevom Marušićem, u kabinet 215, tačno u 12:00, još me je zamolila da dođem malo ranije i da ne kasnim. Ženska osoba koja očigledno nije Stevo, nije znala ništa o tome, a Stevo je na sastanku... Mogao je brav da me pozove ili kaže nekoj nesposobnoj a dobro plaćenoj guski da se javi i otkaže sastanak! Sreća da meni šetnja nije teško pala, ali neko je mogao da zapuca sa drugog kraja grada... Uglavnom standardno katastrofalna angažovanost nadležnih na rešavanju aktuealnih gradskih problema, koji bi u nekom uređenom društvu bili rešeni u toku jedne nedelje, jer ne prijavljujem zagađenja od nuklearnih elektrana.
 
Сад му се захвали на позиву за састанак и његовој општој и личној некултури, што ти се није јавио да мора да откаже састанак, због тога и тога, јер те је ОН лично звао. Могао је и тој гуски да пренесе шта би била тема разговора или да ти је заказао састанак за неки други дан.
 
Moravac, mozes preko Beokoma sto rece Bulevarac. A vode se vidi zasto je uzurpirano mesto, dosao neko kupio kucu i reko fali mi mesto, daj da ofarbam. Da ne pricamo sto bih ja zabranio iznajmljivanje parking mesta osim u izuzetnim slucajevima.

Inace kod mene u kraju u Zemunu postoji isto ovako jedan matori koji ispred svog prozora parkira auto i stavlja neke kante kada nije tu. Mrzi me da se svadjam sa covekom na 50m ima parkinga, ali to je taj stepen bahatosti kada stavljas sebe ispred svega.
 
ДушанеБГ, направи неку слику, са и без "паркираног" возила тог твог бахатог комшије, па постави у теми "Бахато паркирање,..."
 
Oko 11h sam prijavio telefonom Vodovodu zapušen šaht i oko 16h je došla ekipa (sa kamionom) i isti otpušila. Šaht je inače zapušen sigurno još od zime. Meni lično nije smetao, pa sam čekao da vidim da li će iko da ga prijavi.
 
Vrh