Bez brige, C&LC će ići na linije poteza 500. Za liniju 50 očekujem sličnu ekipu, potez 300 Saga Trans i Presto uz možda još nekog prevoznika, dok mi je za potez 400 još enigma ko bi to mogao da uzme.Ako CLC preuzme poteze 300 i 400, kao i dvocifreni potez 50 možemo da se roknemo odmah...
Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Objavljen je poziv za JPP i za 300 i 400.
U Beogradu JPP "težak" skoro 1,5 mlrd EUR - Raspisan poziv za ustupanje autobuskih poteza 300, 400 i 500 privatnicima
U Beogradu JPP "težak" skoro 1,5 mlrd EUR - Raspisan poziv za ustupanje autobuskih poteza 300, 400 i 500 privatnicimawww.ekapija.com
verovatno privatnici sa 78.dok mi je za potez 400 još enigma ko bi to mogao da uzme.
Po toj logici smo trebali prvo JPP za tramvaje i trole ali ne može svako da kupi šupu na Makišu i tamo napravi depo za buseve , nekoliko polovnih buseva sa zapada i krene da vozi neku liniju umesto GSP-a.U našim uslovima eksploatacije u kombinaciji sa "odličnim" održavanjem, plus su i vozila renomiranih i dokazanih proizvođača, starost vozila i do dve/tri godine veliki je bezbednosni rizik. No, to ne menja činjenicu da bez lupatanja ne mogu ništa da odrade, odnosno smute na kraju.
CLC:Pritom, kako vozila stara 8,7 godina (Solo) mogu biti nebezbedna za putnika?
Такође и у 14:00 из Гроцке на 354БТоком манифестације "Грочанске свечаности" уводе се следећи поласци на Ластиним линијама:
Линија 351 [Шумице - Гроцка - Дражањ]
у 08:00 са Шумица
у 09:30 из Дражња
Линија 354Б [Шумице - Врчин - Заклопача - Гроцка]
у 12:50 17:50 18:50 и 19:50 са Шумица
у 19:00 20:00 21:30 и 23:30 из Гроцке
Линија 361Л [Дражањ - Гроцка]
у 08:00 17:30 и 19:30 из Дражња
у 20:30 и 23:30 из Гроцке
Редови вожње ће важити од 30.07. до 02.08.2024. године.
Дошло је до измене те се уводе следећи поласци:Током манифестације "Грочанске свечаности" уводе се следећи поласци на Ластиним линијама:
Линија 351 [Шумице - Гроцка - Дражањ]
у 08:00 са Шумица
у 09:30 из Дражња
Линија 354Б [Шумице - Врчин - Заклопача - Гроцка]
у 12:50 17:50 18:50 и 19:50 са Шумица
у 19:00 20:00 21:30 и 23:30 из Гроцке
Линија 361Л [Дражањ - Гроцка]
у 08:00 17:30 и 19:30 из Дражња
у 20:30 и 23:30 из Гроцке
Редови вожње ће важити од 30.07. до 02.08.2024. године.
Полазак на 355Л у 20:30 је био непотребан, имао си у 20:00 351 и у 20:15 363 са Шумица. Боље да је тај полазак био у 22:00. Све у свему нереално је да секретаријат нешто одобри везано за Гроцку.Te polaske sam lično tražio za 54. Svečanosti, drago mi je što je postao standard.
Претпостављам да нису имали шта да пошаљу на те поласкеJa sam ove godine hteo da idem do Grocke sa 354B u 18:50, nije se pojavio. Prošle godine sam hteo da se vratim sa polaskom u 23:30 iz Grocke, takođe se nije pojavio...
Као један од ретких који је на овом форуму живим и функционишем на том потезу и јако је незахвално, сад ћу навести пар разлога. Значи већ тамо са 14-15 година мораш да гледаш коју ћеш средњу школу да уписујеш,доста њих избегава Београд, разлог путовање и превоз, многи у мојој околини су из тог разлога бирали средњу школу у Гроцкој. Ја сам с друге стране 4 године робовао у 351 и понекад налазио алтернативу у 493. Два сата од куће до школе, дешавало се да сам принуђен да сат времена чекам полазак јер ми је претходни отишао за минут. Након што се заврши средња школа имаш две опције, да се запослиш или да наставиш школовање (у мом случају оба). За разлику од средњих школа више школе и факултети су у Београду и мораш да се жртвујеш, послови су углавном лоцирани у Београду такође, или се налази нешто по Гроцкој и околини и при налажењу посла ти мораш да пре свега гледаш радно време, зашто? Па због превоза, дајем баналан пример у Бео шопинг центру где је радно време до 22:00 ти си принуђен да се враћаш поласком у 23:00 на линији 355А, где цео потез испашта, првенствено Дражањ јер ти мораш да прођеш кроз Брестовик, Камендол и Живковац и дођеш кући у 20 до 1. Дакле 2 сата и 40 минута од посла до куће. Не желим ни да помињем да је радно место са друге стране Саве и Дунава. И ту су људи принуђени да налазе алтернативу,ко може преседа у Малом Пожаревцу, иде колима до посла уколико му се то исплати. Много нам је компликована ситуација и најгора.Ластин потез 300 је нешто најгоре што постоји у јавном превозу на територији Београда.20 линија са 1-2-3 поласка буквално бесмислено,не знаш са којом линијом да одеш,а са којом да се вратиш.Говорим за нас који не живимо у том делу,али кад би ми нешто за требало тамо,једва бих се снашао.Лакше би ми било да се возам по младеновачким и сопотским селима него на Ластином потезу 300.
Не могу да верујем да се нико свих ових година није досетио идеје да се ту извуче стајалиште и да се направи пешачка стаза до надвожњака у ВМЛ.Drugar koji živi na Klenku u Kaluđerici je često molio vozače 70-ice kad je uvedena da mu stanu gore na auto-putu kad se vraća iz škole, e sad neko je prihvatao, neko ne. Ko nije prihvatao, nema ljutnje, ali trebalo mu je značajno više vremena do kuće.
Наравно, нигде нисам поменуо да је северно од Гроцке савршено, само сам покушао да дочарам како то изгледа на југу и колико смо сви у го*нимаJednom prilikom se desilo da su dva polaska na 17 uzastopno propuštena, pa na kraju nisam uspeo da stignem na poslednju 302. Kad odem do grada, moram do 22:30h najduže da ostanem, inače je vrlo moguće da neću stići na autobus sa Ustaničke.
Zaključak je da bilo da koristiš gradske ili prigradske linije poteza 300, svakako si u nezavidnoj poziciji.
Čuo sam da je Milošev kladenac preuzak da bi se mimoišla dva solo busa, zato i šalju samo jedno vozilo na 38. Mada ne vidim problem pošto i 38L ima samo jedno vozilo pa bi se našle taman negde pre pogona Kosmaj + po meni je ok da postane minibus sa više vozila.Гледам такође колико су празнија возила на 38, зашто не спојити 38 и 38Л ? Ствара се веза између ВМЛ и Прокопа