Bez brige, C&LC će ići na linije poteza 500. Za liniju 50 očekujem sličnu ekipu, potez 300 Saga Trans i Presto uz možda još nekog prevoznika, dok mi je za potez 400 još enigma ko bi to mogao da uzme.Ako CLC preuzme poteze 300 i 400, kao i dvocifreni potez 50 možemo da se roknemo odmah...
Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Objavljen je poziv za JPP i za 300 i 400.
![]()
U Beogradu JPP "težak" skoro 1,5 mlrd EUR - Raspisan poziv za ustupanje autobuskih poteza 300, 400 i 500 privatnicima
U Beogradu JPP "težak" skoro 1,5 mlrd EUR - Raspisan poziv za ustupanje autobuskih poteza 300, 400 i 500 privatnicimawww.ekapija.com
verovatno privatnici sa 78.dok mi je za potez 400 još enigma ko bi to mogao da uzme.
Po toj logici smo trebali prvo JPP za tramvaje i trole ali ne može svako da kupi šupu na Makišu i tamo napravi depo za buseve , nekoliko polovnih buseva sa zapada i krene da vozi neku liniju umesto GSP-a.U našim uslovima eksploatacije u kombinaciji sa "odličnim" održavanjem, plus su i vozila renomiranih i dokazanih proizvođača, starost vozila i do dve/tri godine veliki je bezbednosni rizik. No, to ne menja činjenicu da bez lupatanja ne mogu ništa da odrade, odnosno smute na kraju.
CLC:Pritom, kako vozila stara 8,7 godina (Solo) mogu biti nebezbedna za putnika?