Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Пошто се већ секретаријат вади на мали број путника, морам да кажем следеће а то да је за мали број путника на локалним линијама у Гроцкој крива и сама Ласта са својим честим неодржавањем истих. Који год локал био у питању дал 365, 350, 467 или 313 ти мораш унапред да размишљаш дал ће господа из Ласте послати возило на ту линију. Једноставно и да су добро биле испланиране те линије и остварене везе Ласта их је уканалила и самим тим је и преполовљен број путника на тим линијама. Нпр често се дешава да се не реализује полазак у 05:45 из Дражња на линији 351 и онда кад се појави возило буде полупразно јер ће сви користити полазак у 06:00
Управо о овоме већ дуже причам. На исти начин смо изгубили поласке преко Авале за град и практично остали без директне везе са комшијским авалским насељима и горњим делом Вождовца. Ласта је тим понашањем одбила путника са тог правца. Сећам се кад сам зимус ишао у Б. Поток по документа, возач ми је признао да је полазак у 17.10 на линији 466 сам један дан те седмице био реализован. И онда Ласта кука Секретаријату како нема путника, па им дозволе да укину поласке. Тако смо остали без укупно три поласка на 466 и 468, као и два на линији 467. То је тренутно још мање полазака преко Авале због летњег реда вожње. Тако да нам је ту што пре неопходна редовна интервална линија Авалским путем.
 
Управо о овоме већ дуже причам. На исти начин смо изгубили поласке преко Авале за град и практично остали без директне везе са комшијским авалским насељима и горњим делом Вождовца. Ласта је тим понашањем одбила путника са тог правца. Сећам се кад сам зимус ишао у Б. Поток по документа, возач ми је признао да је полазак у 17.10 на линији 466 сам један дан те седмице био реализован. И онда Ласта кука Секретаријату како нема путника, па им дозволе да укину поласке. Тако смо остали без укупно три поласка на 466 и 468, као и два на линији 467. То је тренутно још мање полазака преко Авале због летњег реда вожње. Тако да нам је ту што пре неопходна редовна интервална линија Авалским путем.
А фора у свему томе је што ти из Ласте никад неће рећи то већ "ми радимо како нам секретаријат каже" унакажен је локални превоз, неозбиљни су као предузеће и треба им одузети те линије.
 
Neozbiljan im je akcionar koji je do skora bio sam Grad Beograd, tako da teoretski gledano to možemo da prepišemo Ganguli.

Ne zaboravite da akcionari nisu želeli da se Lasta zaduži za nova vozila koja bi pokrila linije.
 
Шаљу 7500 јуче и прекјуче на 581,толико о тој старосној граници коју треба да поштују.
 
И онда Ласта кука Секретаријату како нема путника, па им дозволе да укину поласке.
Ово баш и нема логике будући да се и Ласта, као и остали превозници плаћају по километру а не по превезеним путницима. Ласти је можда било битно да има путнике када су имали свој тарифни систем и своје кондуктере и своју наплату. Сад их баш брига.
 
И да,ко ће да замени Секулу сад? Неки поданик и послушник странке вероватно.
 
Ово баш и нема логике будући да се и Ласта, као и остали превозници плаћају по километру а не по превезеним путницима. Ласти је можда било битно да има путнике када су имали свој тарифни систем и своје кондуктере и своју наплату. Сад их баш брига.
Није да нема с обзиром да из месеца у месец улазе са мање возила, шаљу дословно било шта што имају и онда да их не би гањали за неодрађене поласке они их укину. За годину дана само ка Гроцкој су са три возила мање (два Сора запаљена и једном Отокару црко мотор)
 
Па нема шта да их неко "гања" за неодрађене поласке, само им се неостварени поласци не плате. Ниједном превознику нију у циљу да има мање полазака јер то значи и мање пара - то је циљ искључиво Секретаријату за ЈП. Они гледају да уштеде, да поукидају све што могу и да не дају нове линије и поласке јер то значи веће оптерећење буџета.
 
Da gledaju da uštede ne bi produžavali liniju 606, uvodili silne slovne linije 860, uspostavljali linije 102P, 103 i 112, produžavali 105L, uspostavljali linije 600 i 607, pretvarali liniju 56L u celodnevnu, uvodili liniju 610E, stavljali ponovo 2 vozila celodnevno na 57, uspostavljali liniju 581, uvodili 87A, vraćali ukinuta vozila na linije poteza 300, ukidali kraće linije a uspostavljali duže...​
 
Poslednja izmena:
Па нема шта да их неко "гања" за неодрађене поласке, само им се неостварени поласци не плате. Ниједном превознику нију у циљу да има мање полазака јер то значи и мање пара - то је циљ искључиво Секретаријату за ЈП. Они гледају да уштеде, да поукидају све што могу и да не дају нове линије и поласке јер то значи веће оптерећење буџета.
1000094757.jpg
 
Da gledaju da uštede ne bi produžavali liniju 606, uvodili silne slovne linije 860, uspostavljali linije 102P, 103 i 112, produžavali 105L, uspostavljali linije 600 i 607, pretvarali liniju 56L u celodnevnu, uvodili liniju 610E, stavljali ponovo 2 vozila celodnevno na 57, uspostavljali liniju 581, uvodili 87A, vraćali ukinuta vozila na linije poteza 300, ukidali kraće linije a uspostavljali duže...​
Гроцка је талац Ласте, као што је то давно објаснио Карло. Једноставно је "подела колача" таква да потезе 300 и 400 ради "Ласта". Тако је то још од СФРЈ. Годинама смо имали грдне муке да увучемо ГСП у Врчин јер је то "ластин реон" па је то са 303 успело тек када је уведен интегрисани тарифни систем....

Парадокс целе ситуације је што потези 300 и 400 одлазе приватницима, али ГСП-ов део који је коректан, а не ластин који је катастрофалан, уместо да је обрнуто.

Ја сам овима из Секретаријата цећ рекао, људи, ако треба неки конкретан приватник да вози да бисмо добили линију, па нек вози, само нам дајте линију ... небитно ко вози ...
 
Ја сам овима из Секретаријата цећ рекао, људи, ако треба неки конкретан приватник да вози да бисмо добили линију, па нек вози, само нам дајте линију ... небитно ко вози
I onda dobijete Lastu i liniju 313.
 
Гроцка је талац Ласте, као што је то давно објаснио Карло. Једноставно је "подела колача" таква да потезе 300 и 400 ради "Ласта". Тако је то још од СФРЈ. Годинама смо имали грдне муке да увучемо ГСП у Врчин јер је то "ластин реон" па је то са 303 успело тек када је уведен интегрисани тарифни систем....

Парадокс целе ситуације је што потези 300 и 400 одлазе приватницима, али ГСП-ов део који је коректан, а не ластин који је катастрофалан, уместо да је обрнуто.

Ја сам овима из Секретаријата цећ рекао, људи, ако треба неки конкретан приватник да вози да бисмо добили линију, па нек вози, само нам дајте линију ... небитно ко вози ...
Само што је сада ситуација мало другачија јер је Ласта у никад горем стању и ако им Стрела не купи возила ускоро, они неће моћи да одржавају више то што имају, а све иде ка томе јер се нови аутобуси не назиру. А осим Стреле и Ластре не постоји више ниједан превозник поред Ласте који се бави приградским превозом по селима (исправите ме ако грешим)
 
Vrh