Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Kako to nije moglo i ranije, nego maltretiraju meštane tih naselja raspalom Lastom svake prestupne godine i još je pitanje da li će bus uopšte doći. Ti ljudi treba da imaju ovako jednu liniju sa kojom bi mogli da dođu do Grocke bez Laste i da onda po potrebi presedaju na 302.
 
Kako to nije moglo i ranije, nego maltretiraju meštane tih naselja raspalom Lastom svake prestupne godine i još je pitanje da li će bus uopšte doći. Ti ljudi treba da imaju ovako jednu liniju sa kojom bi mogli da dođu do Grocke bez Laste i da onda po potrebi presedaju na 302.
treba tražiti da nakon radova ostane 302L1.
 
treba tražiti da nakon radova ostane 302L1.
Desilo se u Kaludjerici kada su građani tražili da ostane 309L1 koja je tad radila i sada je to linija 309L. Al ono je stvarno sramota da imaju onakav prevoz, a tako su blizu Grocke, ja znam da koristim 356 u 15:45 i svake nedelje bar jednom se uopšte ne pojavi, pa onda svi moraju da se natrpaju u 363 u 16:15 koji bude krcat.
 
Desilo se u Kaludjerici kada su građani tražili da ostane 309L1 koja je tad radila i sada je to linija 309L. Al ono je stvarno sramota da imaju onakav prevoz, a tako su blizu Grocke, ja znam da koristim 356 u 15:45 i svake nedelje bar jednom se uopšte ne pojavi, pa onda svi moraju da se natrpaju u 363 u 16:15 koji bude krcat.
Невероватно је како трпе свакодневно враћање у тим терминима. Мени је срећа што постоји у 16:00 352 па избегавам тај правац начисто, али опет. Мислим да им укину скроз тај у 15:45 да се нико жалио не би
 
320, 301 је за Гроцку када се буде вратила. Мада, много боља опција је линија са контра - потковицом: Пударци /Илинци/ - Бегаљица (Рајиновац) - Гроцка - Брестовик. Она би покривала Илински крај који је слаб, Бегљаицу преко Рајиновца, иточну Гроцку и Брестовик, уз то везује Бегаљицу и Брестовик са Гроцком која је урбани центар за та два села.
 
320, 301 је за Гроцку када се буде вратила. Мада, много боља опција је линија са контра - потковицом: Пударци /Илинци/ - Бегаљица (Рајиновац) - Гроцка - Брестовик. Она би покривала Илински крај који је слаб, Бегљаицу преко Рајиновца, иточну Гроцку и Брестовик, уз то везује Бегаљицу и Брестовик са Гроцком која је урбани центар за та два села.
По свему судећи била би 314. Елем
Подржавам и ову трасу с тим што бих укинуо стајање на сваком стајалишту на делу Бегаљица - Гроцка чиме би се направила ескпрес веза од центра Бегаљице до центра Гроцке
 
Не бих то радио зато што ће, када се врати 301, такт на 302 да се врати на 45 минута, као што је било пре укидања 301.
 
Не бих то радио зато што ће, када се врати 301, такт на 302 да се врати на 45 минута, као што је било пре укидања 301.
А када се очекује враћање 301 и где је предвиђена окретница?
 
Чим се изгради окретница. Коначна одлука Секретаријата је да Гроцка има две окретнице (Босанско насеље и Ловачки рог). За Босанско насеље израђен је ИДР али се даље од тога није ишло јер постоје неки имовински проблеми на локацији, односно парцела је двојно власништво, делом државна, делом приватна, као и непокривеност ПДР-ом док ПГР локацију препознаје као пољопривредно земљиште.
За Ловачки рог завршен је ИДР и тренутно се ради Урбанистички пројекат за грађевинску дозволу.
 
Koja ce trasa biti 301 ako se zna?A sta ce onda biti sa 302 kad se 301 pojavi?
 
Lepo je čuti da se maklo od nule. Recimo da će lovački rog biti prvi pušten u rad, da li će ličiti na šumice sa par lokalnih linija i 301 za bgd? Takodje, postaje zanimljiva funkcija bosanskog naselja. Mnogo je kombinacija, ako se 302 vrati na 45 minuta, onda da se očekuje lokalni 314 koji će sve da doveze do 301. Čak i da se sam prebaci u režim 706, bez skretanja na autoput u leštanima, gubi smisao. Ne verujem da bi dozvolili novi 351. Put preko graba ne računam, jedva minibus prodje kroz uski deo ulaza u grocku.
 
Zamišljam i galamu iz brestovika, zašto 301 ne ide di njih i onda lovački rog ostaje na čemu? Čak i trenutno stanje sa početnom kod crkve odgovara ljudima, jer su navikli. Čekaju 363L i 467. Baš će neko iz kupovine da se vozi jednu stanicu do roga da čeka bus za dalje. Slažem se, i prema pravilima djp, mora da postoji okretnica, a ono u šumadijskoj je samo polazna stanica nikako okretnica.
 
Ostaje da vidimo, ako se bar jedna okretnica dovede u funkciju, plaši me posredna najava dolaska strele krajem godine. Mogu da puste analizu da je vrlo dobro preuzet potez 600, pa 700 i 100. Nije loša kilometraža na 300.:)
 
Стрела је јако нежан превозник и неће узети потез 300 да не развале њихове бебице Мерцедесе.
 
Ево одговора из секретаријата поводом предложене линије 320:
"Trenutno ne postoje planovi za uspostavljanje predmetne linije, pošto je ista predstavljala privremenu alternativu tokom izvođenja radova u Begaljici. Predloženom trasom u prethodnom periodu je već funkcionisala linija br. 467, ali je zbog nedovoljnog broja putnika taj deo trase ukinut." 🙃
 
Sem u špicevima, 302 je na ostalim polascima nakon Bosanskog naselja pa do Begaljice skoro pa prazan...Begaljičani jednostavno imaju sreće u nesreći Gročana što nemaju okretnicu pa već skoro 30 godina imaju jači prevoz nego što im realno treba.
 
A šta je sa okretnicom stare 301? Nisam u toku.
 
Пошто се већ секретаријат вади на мали број путника, морам да кажем следеће а то да је за мали број путника на локалним линијама у Гроцкој крива и сама Ласта са својим честим неодржавањем истих. Који год локал био у питању дал 365, 350, 467 или 313 ти мораш унапред да размишљаш дал ће господа из Ласте послати возило на ту линију. Једноставно и да су добро биле испланиране те линије и остварене везе Ласта их је уканалила и самим тим је и преполовљен број путника на тим линијама. Нпр често се дешава да се не реализује полазак у 05:45 из Дражња на линији 351 и онда кад се појави возило буде полупразно јер ће сви користити полазак у 06:00
 
Daj podatke o Obrenovcu pa da vidimo sta moze da se uradi.
Na listi su nam Skoplje i Uzice.
Pa Sarajevo.
Prebacujem iz teme o gradskom prevozu u Srbiji u temu o prigradskim linijama, jer se odnosi na prigradsku opštinu. Ako sam nešto propustio ili pogrešio, neka me isprave drugi. Video sam da neke linije imaju različite trase po smerovima, ali se nisam detaljno upuštao u to, pa ko hoće i može da to proveri, bilo bi dobro.

P. S.
Dobar deo azbuke / abecede 860 su linije koje su duplikati nekadašnjih linija koje su imale normalne numeracije iz opsega 580, 590, 860 i 900. Kako bi se izašlo u susret Streli, linije sa normalnim numeracijama su ukinute.


Obrenovac 2024


Gradske linije: 860, 860E, 860A, 860B, 860C, 860I, 860J, 860M, 860S, 860MV, 860VP

Prigradske linije (iz Obrenovca): 860L, 860BL,

Prigradske linije (sa Banovog brda): 592, 860D, 860P, 860V, 860Š (iz Sremčice)

Lokalne linije: 860G, 860R, 860T, 860U, 860U1, 860U2, 860Z, 901, 911, 911A, 912, 912A, 912A1, 912B, 921, 922, 923, 923B, 932, 934, 935, 936, 937, 938, 939, 939A, 940, 946, 951, 951A, 952A, 953, 953A, 954, 954A, 958, 959, 960, 961, 961A, 974A, 975, 975A, 975B, 976, 977, 977A, 978, 983

trase linija: http://www.bgprevoz.rs/linije
 
Poslednja izmena:
Vrh