stf
Professional
- Učlanjen(a)
- 22.01.2010.
- Poruke
- 12.281
- Pohvaljen
- 13.106
Па сад, ми на потезу 300 годинама уназад не можемо добити појачање полазака зато што Ласта нема час возаче, час возила и тако у круг. А Ласта је на тендеру добила потезе 300 и 400 на сличан начин као Стрела потезе 100 и 700.
Последња уведена линија 313 са својим чувеним интервалом од 40 минута је направљена тако како је направљена јер је Ласта у том моменту имала слободна само два минибуса. И од тада се ситуација није променила. А тада је из Секретаријата речено да ту линију "мора" да добије Ласта.
Са друге стране, најмање примедби имамо на линију 309 која је одавно приватизована. А у оно време комбиноване приватизације, односно заједничког опслуживања линија ГСП-а и пиватника, ондашњи Престо је са услугом шио ГСП за два копља.
Као што написах, за кориснике није толико битно КО их вози, већ КАКО их вози. А на крају крајева, ГСП је такав какав је увек био, барем од кад га ја користим - неозбиљан најблаже речено.
Последња уведена линија 313 са својим чувеним интервалом од 40 минута је направљена тако како је направљена јер је Ласта у том моменту имала слободна само два минибуса. И од тада се ситуација није променила. А тада је из Секретаријата речено да ту линију "мора" да добије Ласта.
Са друге стране, најмање примедби имамо на линију 309 која је одавно приватизована. А у оно време комбиноване приватизације, односно заједничког опслуживања линија ГСП-а и пиватника, ондашњи Престо је са услугом шио ГСП за два копља.
Као што написах, за кориснике није толико битно КО их вози, већ КАКО их вози. А на крају крајева, ГСП је такав какав је увек био, барем од кад га ја користим - неозбиљан најблаже речено.