Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Изгдрања СМТ-а је једино решење за ту тачку на Смедеревцу.
 
Ostadoh dužan da odgovorim. Računao sam, i sa stajanjem na svim stajalištima bi bio takt 31 - 32 minuta, što i nije neka razlika u odnosu na 28 minuta u ekspres varijanti. Tako da bi s te strane mogla oibična varijanta, uz naravno okretanje u Industrijskoj zoni sistemom ulica kao što to radi linija 303.

Dodatno pitanje. Kakva je situacija sa Ramnicama, odnosno koliko oni gravitiraju ka Voždovcu i da li je potrebno da predložena linija 410 svraća na 1 do 2 stajališta i u tom delu naselja?
Хвала. Слажем се са тим предлогом за 410.
О овоме што сте додатно питали сам хтео и раније да пишем. Што се тиче Равница (неправилно Рамнице, то је била штампарска грешка неког дактилографа у Ласти) је сложена прича. Мислим да потребе ка Вождовачким насељима што се тиче Брђана и Равница нису изражене толико да се то не може решити једним преседањем у центру Врчина. Међутим, потребе грађана источног дела Рипња који гравитирају ка Равницама и Врчину, и који користе линију 461 као везу са Врчином и општином Вождовац за таквом линијом попут 410 су изражене. Њима је 461 практично сада једина веза јавног превоза са светом. Али се бојим да не постоје услови за још једну линију на окретници Равнице, која је под већим нагибом. У Брђанима - стајалиште Брдо, постоје услови за окретање једне линије. Пишем у наставку о проблемима са јавним превозом комшија Рипањаца.
 
Širenje puta je trebalo započeti ka gradu prvenstveno, a ne ka Boleču. Najviše problematičan deo puta u smislu gužvi i opšteg stanja kolovoza je ostavljen za kraj. Pitanje je kada će i da li će se uopšte raditi taj deo.
 
Пишем овде у име комшија из источног дела Рипња, које мало ко хоће да чује што се тиче јавног превоза. Ово су засеоци - улице које гравитирају Врчину: Браће Јеремић, Пут за Кременац, Пут за Пећину, Пут за Скадриће и околне улице. Био сам скоро на збору грађана овог дела Рипња. Они немају ни воду ни јавни превоз. Изгледа да су заборављени од свих. До Равница и линије 461 пешаче и до 4 километара. У свом крају немају ни продавницу ни школу, нити било шта друго од садржаја виталних за живот. До сада нису услишили њихов глас, да се улице прошире тамо где је потребно, да им пусте минибус који ће их повезивати од Равница преко Авалског пута до центра Рипња. Постоји и идеја за коју начелно добили пристанак, продужење линије 461 до краја Загребачке, где би се формирала нова окретница, ушло у рипањски атар и направио спој са минибусом.
Када су ми из СЈП пре више година поносно рекли да су са Руцком завршили покривање ГСП сва "градска подручја", подсетио сам их, кад већ деле тако Београд, да су захваљујући пристанку да Врчин остане под Ластиним монополом, оставили и источни део Рипња са приградским превоз тј. линијом 461. Погледао сам њихове предлоге, али проблем наших комшија тек изискује озбиљно стручан предлог и наравно, вољу за решавањем истог.
 
Da li je to što pišeš ovo što je N1 radio prilog? 👇

 
Da li je to što pišeš ovo što je N1 radio prilog? 👇

Да, тако је.
 
Само да пожелим Јеланчи истрајност у походима у Срем :D

Najlepša linijaa, sa najlepšom putnicom, ali nije to to bez zglobnog Solarisa ili Japanca. 😒
20240601_153416.jpg
 
U Progaru je trenutno peticija za produženje 610E.
A i izglasali su druga Presednika sa preko 70%, trebalo bi nagraditi raju.
Oni sad bar imaju najbolji prevoz u gradu, pa i da razumeš tih 70% donekle. Al šta reći za raspalu Grocku gde imaju 70%, a ne mogu 500 metara Smederevca da urade za 8 meseci, a deo koji je najgori od skretanja za Kaludjericu do Ustaničke nisu ni takli, a Šapić je najavljivao radove i 4 trake od Vinče do Vuka još pre jedno 3-4 meseca.
 
Oni sad bar imaju najbolji prevoz u gradu, pa i da razumeš tih 70% donekle. Al šta reći za raspalu Grocku gde imaju 70%, a ne mogu 500 metara Smederevca da urade za 8 meseci, a deo koji je najgori od skretanja za Kaludjericu do Ustaničke nisu ni takli, a Šapić je najavljivao radove i 4 trake od Vinče do Vuka još pre jedno 3-4 meseca.

Па сад, да ли је најбољи, не знам.
Јесте боље у односу на ГСП, али није баш ни савршено.
Уосталом колико пута се десило да се чека 605 по 40 минута у Блоку, а како нема зглобова баш је сардинисање.

Није Стрела ништа спец на 605/604, осим што нема БМЦ Усисвача, већ возе Конекти и Кобре који се полако разјебавају по Српским путевима, уз то ту су и оне рикше из Шри Ланке.
Гледајући из угла Прогара, ГСП-у су фалила само боља возила, ето Граду се изгледа више исплати да плати Стрелу, а не да намири ГСП како треба возилима.
Једино за шта се слажем око Стреле јесте линија 601, која је стварно сада супер.

Али овако, чак шта више, сматрам да Прогар итекако треба да се жали на превоз, јер ипак је сада и популарна дестинација са различитом врстом понуда, а и расте број становника, атрактивно место за живот, јер је удаљен од града, а добро је повезан након градње Т6 и Милоша Великог.
Не кажем дс је Стрела лоша, али није баш ни Швајцарска.

Пантограф је лепо написао за "Штатбахн", али ето битније су Сурчинске њиве.
 
Biće kako Streli odgovara, a tek će prešišati gsp koji će spasti na par linija do '27. Zanimljivo, nigde duž trase nema oznake 610e. Obično su dan pred početak bar lepili one nalepnice. Sada, da li ih mrzi ili čekaju da se prenumeriše u 608 do progara? Samo da ne čekaju tender za trejdmark table zbog nove linije koja treba da se doda.;)
 
Ima na stanici Vinogradska /Ulaz/ nalepljeno 610E na novoj tabli, a verujem da ima i na ostalim stanicama gde tih tabli ima. Ono što je sigurno jeste da ništa skoro neće produžavati, jer su ostali na svega 1-2 rezerve (cobre 70199 i 70220), ne računajući Solarise koji svaki dan izlaze kao zamene za zglobove, tako da nove linije mogu jedino uvoditi redukcijom postojećih, kao što su sad uradili sa 610. Lično se nadam da će pustiti od septembra neke nove autobuse i na potez 600 od onog silnog mora autobusa koje im stoji u garaži (na desetine conecata i cobri), te da će tada početi da uvode linije bez da redukuju postojeće.
 
Oni sad bar imaju najbolji prevoz u gradu, pa i da razumeš tih 70% donekle. Al šta reći za raspalu Grocku gde imaju 70%, a ne mogu 500 metara Smederevca da urade za 8 meseci, a deo koji je najgori od skretanja za Kaludjericu do Ustaničke nisu ni takli, a Šapić je najavljivao radove i 4 trake od Vinče do Vuka još pre jedno 3-4 meseca.
Нема шта показало се да не морају прстом да мрдну опет ће добро да прођу и то је тако
 
Са једне стране да, са друге, ако нови председник буде мудар, на основу трећег најјачег резултата у БГ, може да тражи од града шта хоће у надерне четири године и да доста траженог и добије.
 
Ma kada je pa nešto korisno došlo od njih... Vidim samo malo malo pa redukciju reda vožnje 😡
 
Очекујем и редукцију на Ластиним поласцима у септембру, јер је ситуација са Ластом таква да немају просто возила и ако не буде набавке нових то ће бити неминовно. Радујем се укидању још неког поласка на потезу 300 и интервалу на 351 од 120 минута, и 493 у шпицу на 30 минута. Живи били па видели 🤐
Јер не треба заборавити да су покушали редукцију прошле године и да су делимично те поласке због избора вратили
 
Очекујем и редукцију на Ластиним поласцима у септембру, јер је ситуација са Ластом таква да немају просто возила и ако не буде набавке нових то ће бити неминовно. Радујем се укидању још неког поласка на потезу 300 и интервалу на 351 од 120 минута, и 493 у шпицу на 30 минута. Живи били па видели 🤐
Јер не треба заборавити да су покушали редукцију прошле године и да су делимично те поласке због избора вратили
Nakon ovih 70% smo zaslužili još redukcija, nemamo pravo da se bunimo uopšte
 
Jeza me hvata sad, za 20 dana kreće letnji red vožnje, znači po 3-4 vozila a od njih jedan IK112LE, možda i dva kod mene, grejanje na 40°🫣☠️😬
 
Vrh