Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

И да је тако, то је мање битно. Корисницима је битно да се редови вожње поштују и да се екплоатишу исправна возила. Ко је превозник - није битно. Уосталом, да људима то није битно виђамо свакодневно по интернету - путницима је сваки аутобус - ГСП и не разликују приватнике, а нарочито не од када су колор шеме уједначене.
 
Ко је превозник - није битно.

Jao, nešto mi je ovo poznato..

Screenshot_20240606_000138_Chrome.jpg


ZomboMeme 06062024120400.jpg
 
И да је тако, то је мање битно. Корисницима је битно да се редови вожње поштују и да се екплоатишу исправна возила. Ко је превозник - није битно. Уосталом, да људима то није битно виђамо свакодневно по интернету - путницима је сваки аутобус - ГСП и не разликују приватнике, а нарочито не од када су колор шеме уједначене.​
To što neko ne razlikuje vozilo privatnika od vozila GSP - a ne znači da mu je svejedno šta ga vozi, već da nije informisan.

Hhhahahahahaha al realno je čovek u pravu, svidelo se to nama ili ne. Realno ljude ništa ne zanima i nije im nikakav problem da se trpaju kao sardine u Banbusove raspale Akie.
Sigurno da neće da čeka da prođe 10 godina da bi ušao u vozilo koje nije u fazi raspadanja. ;)
 
Друштво, ви пројектујете лично схватање света на друге притом заборављајући да су залуђеници за јавни превоз попут нас на нивоу статистичке грешке у укупном проценту корисника јавног превоза. Просечан корисник јавног превоза не препознаје који је чији бус, да ли је ГСП или приватник или Ласта, а камоли да да распознаје да ли се вози у Акији, ЛАЗ-у, Мерцедесу или Соларису. А они чине 95 до 98% путника.

Корисник види да ли је бус исправан, да ли је чист, да ли је дошао на време и да ли је возач коректан или није. А што се тиче тога ко га вози - њих 95-98% мисли да их вози ГСП.
 
Друштво, ви пројектујете лично схватање света на друге притом заборављајући да су залуђеници за јавни превоз попут нас на нивоу статистичке грешке у укупном проценту корисника јавног превоза. Просечан корисник јавног превоза не препознаје који је чији бус, да ли је ГСП или приватник или Ласта, а камоли да да распознаје да ли се вози у Акији, ЛАЗ-у, Мерцедесу или Соларису. А они чине 95 до 98% путника.

Корисник види да ли је бус исправан, да ли је чист, да ли је дошао на време и да ли је возач коректан или није. А што се тиче тога ко га вози - њих 95-98% мисли да их вози ГСП
На примеру Гроцке знам да се ГСП и Ласта разликују по комфору возила,интервалу полазака, и брзини на релацији Београд - Гроцка.
 
Evo i mene koji se bavim javnim prevozom i saobraćajem me apsolutno ne zanima da li je autobus privatan ili gsp ov, apsolutno nema nikakve razlike jer očekujem isti standard usluge. Da li na autobusu piše Strela ili GSP je nebitno

Meni je itekako važno da li je Strela ili GSP.
Zahvaljujući tom građanskom neinteresovanju, Batica preko Strele ispumpava novac građana!

Postoje granice, građani svakako ne moraju znati sve, ali za Strelu se mora znati, uostalom građani će to uskoro osetiti na svojoj koži.
 
Realno je da većina ne pravi razlike između prevoznika, a možda malkoc veći procent pravi razliku između buseva. Mislim to je malo očiglednije. E zato nas i vozi sve i svašta u kombinaciji sa nečijim i svačijim. Javne finansije treba da interesuju sve građane ovog grada. Treba neke osnovne stvari ipak bar malo ispratiti. Ovako se kuka u globalu, a ništa se ne zna. Svi aljkavi, muljaju, kvalitet odavno ustupio mesto kvantitetu, a u svemu nije ni GSP realno cvećka. Barem bi nezainteresovan narod morao da pravi razliku između solo i zglobnog autobusa. Ako ne vidi koliko je samo linija zadnjih, pa skoro, deset godina, ostalo bez zglobnih vozila, možda bolje i ne zaslužuje, mislim narod. Jel svejedno šta se radi, šta kupuje, šta nas i kako vozi, e pa onda neka vrhuška nastavi kao i do sad. Ko ima protiv, pa niko, pošto je 98% neupućeno u potpunosti.
 
У мојој околини се жале на то што "немају често бусеве" међутим нико прстом није мрднуо. Било пар петиција по Дражњу и што су људи у Умчарима из музичке школе тражили више полазака, за то знам и то је то
 
Ласту приватизовати и терај то у три лепе,не знају да поштују редове вожње,малтретирају људе којима није до живота након проведених 8-10 сати на послуж
 
Кад у 21.веку у 2024.години стрепиш дал ће ти доћи превоз.Ласта Београд,односно погон Ласта Авала.
 
Ласту приватизовати и терај то у три лепе,не знају да поштују редове вожње,малтретирају људе којима није до живота након проведених 8-10 сати на послуж
Онда ће да дође једна Стрела која је на нивоу Банбуса и Лудог травела која ће да ради исто што и Ласта кроз неколико година а можда и раније што ти онда дође на исто.
 
Онда ће да дође једна Стрела која је на нивоу Банбуса и Лудог травела која ће да ради исто што и Ласта кроз неколико година а можда и раније што ти онда дође на исто.
Ево управо сам на БАС-у и терају људе из Лазаревца да се чваре у смрдљивом отокару зглобу Ластрином сат и 45 минута уместо да је Авала послала нешто на полазак у 17:40,стигли би људи до 18:55.
 
Дошла Стрела у Лазаревац, логично је да ће послати Отокара гасну комору.
Гори су од Ластиних бмц,бмц бар и иде нешто иако је бучан,док ово срање једва 40 на сат иде.Отокаре зглобове забранити дефинитивно,најгора зглобна возила која постоје на планети Земљи.
 
Зглобни Отокар да се одржава био би најбољи турски зглоб поред Конекта. Погони га DAF MX 11 Euro 6 мотор од 370 коња упарен са ZF Ecolife шестостепеним аутоматским мењачем. Аутобус је сасвим ок квалитета баш као и соло, и то бољег него разноразни QRC. Само што Стрела то не одржава.
 
Poslednja izmena:
Neka se spreme pravic 300 i 400.

Гласали смо,тако нам и треба.
Сурчин 75%
Гроцка 70%
Барајево 69%
Обреновац 68%
Младеновац 65%
Лазаревац 60%
Ако ако...
 
Vrh