stf
Professional
- Učlanjen(a)
- 22.01.2010.
- Poruke
- 12.281
- Pohvaljen
- 13.106
Пре ће Ласта да оде у руке приватника него саме линије.Misliš to što će dobiti privatizaciju pravca 300?
Пре ће Ласта да оде у руке приватника него саме линије.Misliš to što će dobiti privatizaciju pravca 300?
Ко је превозник - није битно.
Čekaj da krene dodatno sakaćenje reda vožnje i kad nam budu išle linije na 20 minuta radnim danom. Al da ponovim, bolje nismo zaslužili nakon ovih izbora.Jeza me hvata sad, za 20 dana kreće letnji red vožnje, znači po 3-4 vozila a od njih jedan IK112LE, možda i dva kod mene, grejanje na 40°
Hhhahahahahaha al realno je čovek u pravu, svidelo se to nama ili ne. Realno ljude ništa ne zanima i nije im nikakav problem da se trpaju kao sardine u Banbusove raspale Akie.
To što neko ne razlikuje vozilo privatnika od vozila GSP - a ne znači da mu je svejedno šta ga vozi, već da nije informisan.И да је тако, то је мање битно. Корисницима је битно да се редови вожње поштују и да се екплоатишу исправна возила. Ко је превозник - није битно. Уосталом, да људима то није битно виђамо свакодневно по интернету - путницима је сваки аутобус - ГСП и не разликују приватнике, а нарочито не од када су колор шеме уједначене.
Sigurno da neće da čeka da prođe 10 godina da bi ušao u vozilo koje nije u fazi raspadanja.Hhhahahahahaha al realno je čovek u pravu, svidelo se to nama ili ne. Realno ljude ništa ne zanima i nije im nikakav problem da se trpaju kao sardine u Banbusove raspale Akie.
Evo i mene koji se bavim javnim prevozom i saobraćajem me apsolutno ne zanima da li je autobus privatan ili gsp ov, apsolutno nema nikakve razlike jer očekujem isti standard usluge. Da li na autobusu piše Strela ili GSP je nebitno
На примеру Гроцке знам да се ГСП и Ласта разликују по комфору возила,интервалу полазака, и брзини на релацији Београд - Гроцка.Друштво, ви пројектујете лично схватање света на друге притом заборављајући да су залуђеници за јавни превоз попут нас на нивоу статистичке грешке у укупном проценту корисника јавног превоза. Просечан корисник јавног превоза не препознаје који је чији бус, да ли је ГСП или приватник или Ласта, а камоли да да распознаје да ли се вози у Акији, ЛАЗ-у, Мерцедесу или Соларису. А они чине 95 до 98% путника.
Корисник види да ли је бус исправан, да ли је чист, да ли је дошао на време и да ли је возач коректан или није. А што се тиче тога ко га вози - њих 95-98% мисли да их вози ГСП
Evo i mene koji se bavim javnim prevozom i saobraćajem me apsolutno ne zanima da li je autobus privatan ili gsp ov, apsolutno nema nikakve razlike jer očekujem isti standard usluge. Da li na autobusu piše Strela ili GSP je nebitno
Онда ће да дође једна Стрела која је на нивоу Банбуса и Лудог травела која ће да ради исто што и Ласта кроз неколико година а можда и раније што ти онда дође на исто.Ласту приватизовати и терај то у три лепе,не знају да поштују редове вожње,малтретирају људе којима није до живота након проведених 8-10 сати на послуж
Ево управо сам на БАС-у и терају људе из Лазаревца да се чваре у смрдљивом отокару зглобу Ластрином сат и 45 минута уместо да је Авала послала нешто на полазак у 17:40,стигли би људи до 18:55.Онда ће да дође једна Стрела која је на нивоу Банбуса и Лудог травела која ће да ради исто што и Ласта кроз неколико година а можда и раније што ти онда дође на исто.
Гори су од Ластиних бмц,бмц бар и иде нешто иако је бучан,док ово срање једва 40 на сат иде.Отокаре зглобове забранити дефинитивно,најгора зглобна возила која постоје на планети Земљи.Дошла Стрела у Лазаревац, логично је да ће послати Отокара гасну комору.
Гласали смо,тако нам и треба.Neka se spreme pravic 300 i 400.
Sindikati GSP-a bili u pravu: Na tender za poteze 100 i 700 prijavila se samo Strela - Nova Ekonomija
Jedinu ponudu na tenderu za javno-privatno partnerstvo sa Gradom Beogradom za obavljanje autobuskog prevoza na više od 30 linija na teritoriji Palilule (Potez 100) i Zemuna (Potez 700), podnela je firma Strela Obrenovac zajedno sa Strelom Ub. Ukupna cena ponude koju je Strela dostavila je 54,1...novaekonomija.rs