Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Iz kog razloga je sve južno od Kružnog puta Kijevskog ukinuto (nije ponovo izgrađeno)?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=847695#p847695:qu1vzhil je napisao(la):
Soko » Čet Maj 06, 2021 11:11 pm[/url]":qu1vzhil]Voleo bih da cujem "strucno" objasnjenje odluke da autobuska linija (ili vise njih u buducnosti) i veliki broj automobila, dostavnih vozila.... MORA da kruzi 3.5 KM preko petlje na obilaznici dok svega nekoliko desetina vozila dnevno koja idu u/iz Metro-a ne mora da napravi 200ak metara do novog kruzong toka pa su za njih ipak ostavili semafor u funkciji i levo skretanje.

OK, ako nije bilo drugog resenja, neka se kruzi. Ali zasto, pobogu, ne ukinuste taj tupavi semafor!!?

Metro nažalost ima prioritet. :bash: A moguće je da će se na toj lokaciji graditi još neki "mega" objekat.

Vreme je za novi topic. "Inicijativa - zaštitimo vozače - ukinimo semafor kod Metroa"
 
@Putnik78 Ја сам пре за иницијативу "Полупетља није петља".

Спомињали су многи како је небезбедно постављати близу укључења и искључења, па опет укључење са Кружног пута на магистралу је у истој траци где је и искључење са магистрале (правац ка периферији) на обилазницу, дакле баш их брига за безбедност.

Из тог разлога, као што је @edgeman већ постављао, сматрам да би решење са слике било потпуно прихватљиво, а да се као одвајање за Раковицу користи постојеће искључење са магистрале на обилазницу (правац ка граду).
 

Prilozi

  • iskljucenje.jpg
    iskljucenje.jpg
    283,2 KB · Pregleda: 4.594
Чика Раде, добро си то приметио, слажем се и предлажем инцијативу за реализацију горепоменутог решења.
 
Čika Rade dobar ti predlog ali vidiš da su tu "borići", ne sme to da se dira... :laugh: :laugh: :laugh:
 
https://youtu.be/wh2pBAkgHeA
Saobracajna ne kultura, ne znanje, bezobrazluk ili bahatost ili lose projektovana kruzna raskrsnica!
Ne znam sta je u pitanju ali prolazak vozaca kroz ovaj kruzni tok je SKANDALOZAN!!! :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=847799#p847799:2tywkr82 je napisao(la):
KrCan » Pet Maj 07, 2021 2:24 pm[/url]":2tywkr82]https://youtu.be/wh2pBAkgHeA
Saobracajna ne kultura, ne znanje, bezobrazluk ili bahatost ili lose projektovana kruzna raskrsnica!
Ne znam sta je u pitanju ali prolazak vozaca kroz ovaj kruzni tok je SKANDALOZAN!!! :bash:

Uf..snimak koji baš ovi iz JP Puteva Srbije nisu trebali da postave. 12 minuta koji objašnjavaju celokupnu situaciju u našoj zemlji kako o vlasti tako i o ljudima koji ovde žive.

Odakle početi, pa valjda od početka.

0:03 Raskrsnica i semafor koji svakog vikenda pravi gužvu 3 kilometra. Deonica koja se u nomalnim uslovima može preći za minut-dva vikendom se prelazi za 15-20 minuta. Ajde kad već radimo ovo sve da se ukenjamo ljudima u život tako što ćemo ovde da ostavimo semafor, jer zašto bi napravili kružni tok.

0:25 Ajde da uložimo i napravimo nastavak bangavog podzemnog prolaza koji nije služio ničemu i da kad završimo sa uloženim on idalje ne služi ničemu. Bar da su napravili proširenje na trotoaru pre i posle i stepenice pa da bar pešaci mogu da ga koriste za nešto, al nećemo jel koga bole k..

0:58 Trotoar sa leve strane koji nestaje, jer koga bole uvo za majku sa kolicima koja će onda izaći na ovu priključnu ulicu ali se magično pojavljuje 40 metara dalje kod kružnog toka.

1:19 Prvi problem sa kružnim tokom. dve desne trake su na samom kružnom toku 1m uže nego 10ak 15 metara pre toga. Umesto da se ulaz u kružni tok širi on se sužavava. Desni lakat na ulazu koji je bez razloga toliko izbačen umesto da izgleda bar kao ovi sa leve strane. Zbog tog lakta kamion sa prikolicom ne može da zadrži desnu traku jer će mu prikolica preći preko desnog ivičnjaka.

1:40 Evo ga..samo sam ga čekao da se pojavi. Autobus, autobusi generalno kamioni i sl. Koje bre dve trake u kružnom toku teraj po sredini ako ima nekog u levoj ko ga j.

1:45 Evo ga i ovaj..trotoar u sredini kružnog toka i njegovi ivičnjaci. Jeste da teram 20 na sat al seci ko će volan da vrti levo desno. Kad njega mrzi da okreće ovo malo čudo kome se volan okreće sa jednim prstom, zamisli koliko će da zabole kamiondžiju. Teraj preko ivičnjaka majstore ionako će sve da se izrovari posle 45 dana.
U isto vreme pogledaj tragove od kamiona u kružnom toku. Ode asfalt do zime, na zimu voda u rupe, na proleće krateri, pred leto Vesićeve zakrpe od bitumena, na leto se tope i prave svašta i eto kružnog toka na ulasku u glavni grad koji ne liči ninašta. A sa desne strane neograničen prostor da ga naprave bar deset metara većeg.

2:30 Vidi ovog mentola iz Đuje i Dragoljuba. Šta je prijatelju nikad nisi video kružni tok.Pa jesi odlučio gde ćemo, motaj to levo da probaš da obićeš sa leve strane..2:53 (23 sekunde kasnije)..a šta kažeš..da probaš da skreneš desno i uključiš se bez čekanja tečno jer ti je slobodna spoljna traka i probaš da ideš u krug kao i svi ostali ..ajde probaj za sve postoji prvi put...možda je prvi put trebalo da bude u autoškoli al ko to treba da uči..3:05 (35 sekundi kasnije) krećemo pa šta bude nek bude..

4:16 Lepa pristupna saobraćajnica sa desne strane..nešto i da pohvalim.. lepo dugačko uključenje na magistralu...ček ček..zaje#% lepu dugačku traku za uključenje u kojoj treba da ubrzam do 80 i tečno pređem u levu traku, seci odma u krajnjnu levu sa 30 kmh pa šta bude nek bude..

5:04 Prelep prostor sa leve strane, u katastru kaže državno..zašto da napravimo sličnu pristupnu saobraćajnicu sa priključenjem/isključenjem u traku koja već postoji za to. Ajde da još malo pr#%mo ljude tako što će da bi se sa kružnog puta uključili ka gradu morati da idu u suprotnom pravcu do sledeće petlje pa nek se tamo okreću, prave gužvu, možda i zalutaju opet u pogrešnom smeru..

5:50 Viđu novog kralja. Šta je prijatelju, setio si se tek sad da treba da skreneš desno. Nije da si prošao pre toga pored tri jasna putokaza

6:53 Ova petlja je sad stvarno jako lepo rešena, malo još da završe ove bankine i putokaze i topić.
I kasnije kad se podigne kamera izgleda lepo, šteta što se tih 6 traka završava kilometar dalje.
Šteta što će trebati da prođe neko vreme da se ove stare šare izbrišu i ponovo iscrtaju nove, a kad smo kod šteta ovo šteta ono 9:46 šteta što su mi keva i ćale tu već neko vreme.

10:26 Kakav pacijent. Ajd nema putokaza, al druže zar nisi mogao o tome da razmisliš kad si se popeo gore na petlju.

11:09 leva traka pristupne ide gde? Ima znak pre toga da se završva al moglo je to i bolje da se uradi

11:18 evo opet ovog lepog zemljišta za desne strane gde je mogao da se napravi drugi deo petlje za kružni put kao što je komša gore nacrtao al koga bole k.

12.48 Realno dole u podvožnjaku sa desne strane ima mesta da se ugura traka do stubova pa da se proširi ovamo ka rakovici zbog petlje koja bi mogla biti tu..ali neće

13:21 lepo izgleda ova raaskrsnica al u pojam ubijaju trotoari koji idu od stanice do stanice. Dobro šta ako izađem i oću negde drugo..ili opet ta majka sa kolicima, de će ona? A da, nema tu majka sa kolicima šta da traži.

A vi, kako te? :)
 
Do zime ima kružni tok da bude tužni(tj. ružni) tok. Lepo sam ja nacrtao za ovu zemlju od 11:18 ali malo samo da su preprojektovali taj deo i rešen problem. Rampa tu bila i rampa bi tu ostala. Ako ništa drugo mogla je da se napravi samo ta jedna izlazna rampa ka gradu koja nedostaje čisto da ne bude kolizija da jedni usporavaju a drugi ubrzavaju.
 
Ako im je baš stalo do Metroa nek naprave ovu paralelnu ulicu sa magistralo i nek je spoje sa kružnim putem i dole niže peljom Labudovo brdo a u sredini priključak sa kružnim tokom.

beograd-vinogradi-7a.jpg


ibarska b.png
 
Meni je ipak najupečatljivija ona kolona šlepera koja u daljini mili na "upravo završenoj obilaznici" 8)
 
Nije to ništa, kilometarske gužve bez razloga, ovde kamiona. Par njih uspori i kreće lančana reakcija dok se ne formiraju ogromne kolone a na čelu kolone startuju kao u F1 (leteći start). Nigde sudara, nigde radova .

viber_slika_2021-05-08_12-26-27.jpg
 
A kružni tok?

Da je na ova slika nastala na "Milošu" bila bi na naslovnim stranama svih novina.
 
Људи, нисте ни свесни колико шлепера дневно пролази Ибарском.Очигледно је да избегавају АП а сећам да су још пре 2 године тадашња министарка и Дробњак најављивали решење како би их усмерили тамо.Још увек ништа...Десетине камиона у колонама од раног јутра возе камен ка Бгд,неколико тура дневно па видите само они колика су опасност на путу и колико уништавају пут обзиром да су претоварени много више од дозвољеног.Власник једне од тих фирми (Ива аграр) јавно се хвали да полиција не сме да их зауставља јер вози за Бгх2о...
Малопре сам прошао овом петљом,први пут по мраку и одлично ради расвета,све бљешти...Моје питање гласи ако неко зна,зашто не ради расвета на старим стубовима, буквално од нове петље до оне пумпе Крио гас ниједан не ради,мркли мрак....?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848204#p848204:3ugijkci je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sub Maj 08, 2021 11:03 pm[/url]":3ugijkci]Људи, нисте ни свесни колико шлепера дневно пролази Ибарском.Очигледно је да избегавају АП а сећам да су још пре 2 године тадашња министарка и Дробњак најављивали решење како би их усмерили тамо.Још увек ништа...Десетине камиона у колонама од раног јутра возе камен ка Бгд,неколико тура дневно па видите само они колика су опасност на путу и колико уништавају пут обзиром да су претоварени много више од дозвољеног.Власник једне од тих фирми (Ива аграр) јавно се хвали да полиција не сме да их зауставља јер вози за Бгх2о...
Малопре сам прошао овом петљом,први пут по мраку и одлично ради расвета,све бљешти...Моје питање гласи ако неко зна,зашто не ради расвета на старим стубовима, буквално од нове петље до оне пумпе Крио гас ниједан не ради,мркли мрак....?
Iva Agrar je firma iz Lajkovca (imaju 5-6 kamenoloma u okolini Lajkovca, Uba i ka Valjevu). Najveći deo proizvodnje, koja se meri u stotinama hiljada tona krečnjaka godišnje (možda su već u pitanju i milioni), prodaju državi za izgradnju puteva. Ako oni koriste magistralu za transport do Beograda, a uključenje na autoput Miloš Veliki u Lajkovcu im je udaljeno u proseku 10tak minuta od svih njihovih kamenoloma, onda je to nečuveno. Razumem ja troškove putarine, veliki je to broj kamiona na dnevnom nivou, pa oba smera i tako cele godine... Ali bolje da ih država povlasti malo za tu putarinu (nemam pojma, lupam, popust na količinu :lol: ) , nego da svakodnevnim vršljanjem po Ibarskoj svima nanose višestruku štetu (habanje kolovoza, stvaranje gužvi, uticaj na bezbednost saobraćaja).
 
Ma bolje da idu magistralom, plasim se koliko je auto put kvalitetno uradjen (narocito glinena deonica) da bi se raspao od toliko kamiona. Lakse nam je da uradimo rekonstrukciju ibarske nego auto puta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848246#p848246:3bd5tiiv je napisao(la):
prostorni planer » Ned Maj 09, 2021 8:46 am[/url]":3bd5tiiv]Ma bolje da idu magistralom, plasim se koliko je auto put kvalitetno uradjen (narocito glinena deonica) da bi se raspao od toliko kamiona. Lakse nam je da uradimo rekonstrukciju ibarske nego auto puta.
Pogodi šta!? Kamen (krečnjak sa udelom gline, odnosno glina obojena krečnjačkim materijalom) upravo za izgradnju tog auto puta, u najvećoj meri dovožen je sa kamenola koji su u vlasništvu Ive Agrar, kao i kamenoloma koji su u vlasništvu izvesnog Zvonka V.
 
Zanimljiv mi je bio podatak od pre par decenija da teretna vozila čak 10 000x više prave ošetećenja na kolovozu u odnosu na putnička (razlika se može najbolje videti i po ulicama gde nesaobraćaju teretna vozila i autobusi).
 
Sunny J - Znam Sani idem stalno ka Valjevu. Ali isto tako taj kamen nije bas najpohodniji za gradnju puteva vec stene od vulkanskog porekla jer se krecnjak vremenom od vode rastvara. Ali ko nas pita, samo da se gradi i da se pajtosima nabaci posao. Zato nam putevi toliko i traju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848725#p848725:1x9ymeqj je napisao(la):
prostorni planer » Uto Maj 11, 2021 10:56 am[/url]":1x9ymeqj]Sunny J - Znam Sani idem stalno ka Valjevu. Ali isto tako taj kamen nije bas najpohodniji za gradnju puteva vec stene od vulkanskog porekla jer se krecnjak vremenom od vode rastvara. Ali ko nas pita, samo da se gradi i da se pajtosima nabaci posao. Zato nam putevi toliko i traju
Naravno, iz te sam branše, pa su mi te muljaže poznate. Nije čak ni toliko problem u krečnjaku, da je to krečnjak koji svojim parametrima zadovoljava potrebne uslove, a ne ova mešavina zemlje, gline i krečnjaka koju podmeću. Bukvalno sve što se iskopa, prodaje se, na tim kamenolomima jalovina ne postoji, nisu im potrebna odlagališta jalovog materijala, malo se ukloni površinski sloj, a sve ostali ide u korisnu sirovinu, za prodaju. Takođe, imalo je i dijabaza (Divčibare), dacita i sl. koji su pogodniji za puteve ali mora ovo da se uvalja.
 
E pa dosta te jalovine su uvaljali i ovde na Pevcu. Ljulja ovaj novi deo puta samo tako. Kako li će tek biti dogodine?
 
Planirana okretnica tramvaja i možda autobusa na mestu sadašnjih servisa , kafana....
dorađeniji izlaz i uključenje s ibarske



i tampon zona borići

 
Obidjoh lokaciju, a i ovaj aero snimak je potrdio: mali radijus KT-a pravi problem, najočiglednije se vidi po "pisanju" točkova teretnih vozila.
Za ovaj rang saobraćajnice i opterećenja trebalo bi veći radijus.

Rešili smo bezbednostni problem ali funkcionalnost nije postigla pun efekat-zasigurno posledica ukidanja onih rampi zbog borića.
No šta je tu je, pustimo da prodje par mseci da se vozači naviknu pa da ponovo damo evalociju....
 
Коначно једно паметно расуђивање о изграђеној петљи "Петлово брдо". Плусићћћ за @Пиглета.
 
Данас поподне око шест сати; тротоари у ул. Ђује и Драгољуба нису довршени:





Овај спој је слабо испланиран:









Изгледа да се одустало од постављања букобрана, и то у последњем тренутку - носачи за њих су били донети, па однети:





овакви елементи се пуне водом или песком










Нема још траве нити било каквог зеленила:















 
Зачуђујуће је колико се материјала немарно остави или уништи током овакве изградње - градилишних ограда, саобр. знакова и путоказа, тешких спојница и шрафова (објављивао сам овде слике током изградње); овај знак ће остати (полу)закопан овде:



Ово ми изгледа недовршено - где ће из вода из каналице отицати, а да не однесе земљу доле на улицу:



По врху потпорног зида су остали су да штрче дугачки шрафови за букобране:





Уклоњен је стари путоказ који је био остао полузакопан (десни део слике):







На потпорном зиду има много жврљотина:







Од започетог дечјег игралишта није остало ништа, сав материјал је однет:










Поред зида се затекла дружина муралиста и њихових пратилаца:













 
Vrh