Verovatno si u pravu da će tako da bude ali ono što je sigurno je da već jednim delom ispaštaju stanovnici Belih Voda.ĆoRaVa_SoVa":vdhily5p je napisao(la):Ja i dalje verujem da će zbog te grupice eko ekstremista ispaštati svi građani Petlovog brda. Pogotovo na duže staze jer će sigurno povećati broj vozila koji koriste naselje za izlazak - ulazak na pelju, I više će izgubiti nego što će dobiti.
Saša još jednom bravo za reportažu.
Oko 13h još uvek se nije moglo...patrick":3cu6o4ct je napisao(la):Da li može da se isključi za Železnik?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846571#p846571:28lm28qn je napisao(la):Putnik78 » Sub Maj 01, 2021 7:06 pm[/url]":28lm28qn]Subotnji test nove petlje
Isto kao pre: gužva i kolona, semafor kod metroa...bonus pešački kod omv.
Gore nego pre: kombinacija semafora i kružnog plus pešački na kružnom. Kružni tok je mešavina vozača koji ne znaju kako da se prestroje, buseva i kamiona koji seku obe trake i mase automobila koji su primorani da se obrću da bi stigli gde žele. Na ulasku u Bg sada se šiša 100-120 a ne 80-90 kao ranije. Sakata petlja je uskratila neke mogućnosti i produžila put.
Bolje nego pre: osvetljeno je, nema opasnog krivudanja po mraku pored onih crvenobelih plastikanera (btw nisu svi jos uvek uklonjeni), krivina, koja je napravljena zbog **** širenja Orlovače, je ispravljena.
Suma sumarum: mnogo novca, jako malo poboljšanja, u nekim segmentima gore nego pre, šminka u stilu današnjeg srpskog putarstva.
Ps možda ima još, ovo su utisci iz jednog izlaska/ulaska. Srećno praznovanje.
Kružni tok je ubrzanje saobraćaja u odnosu na semafor
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845977#p845977:2plwoxnb je napisao(la):Саша » 29 Apr 2021 11:59 am[/url]":2plwoxnb]Данас пре подне између 10 и 11 сати; отворена је по једна трака на оба коловоза:
Ево овако, ово сам постављао већ неколико пута. Мора да се иде на петљу Орловача.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844879#p844879:2qx7r9w8 je napisao(la):nobutado » 25 Апр 2021 11:30 pm[/url]":2qx7r9w8]Zna li neko kako se uključiti iz pravca Železnika sa Kružnog puta na magistralu ka gradu?
Juče sam prošao peške celom deonicom iz Železnika i ostao zbunjen...
Kako će autobus 521 doći do okretnice na Vidikovcu, krećući se starom trasom?
Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846634#p846634:28lync5o je napisao(la):milinko » Ned Maj 02, 2021 10:03 am[/url]":28lync5o][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846571#p846571:28lync5o je napisao(la):Putnik78 » Sub Maj 01, 2021 7:06 pm[/url]":28lync5o]
gužva : automobili koji se kreću tim pravcem, broj ne zavisi od saobraćajnog rešenja, gužva je nekad veća nekad manja, broj automobila se drastično povećao u Beogradu, iz dana u dan se povećava.
Saobraćajnica je bezpogovorno unapređena, doduše ukupona dužina je manja od jednog kilometra, umesto po jedna traka za svaki pravac, imamo bulevarsku saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake, bezpogovorno saobraćaj je ubrazan, iako na nekom starom mestu nas čeka zagušenje. Dok se bulevar ne proširi do BB nema ukupnog ubrzanja saobraćaja na Ibarskoj magistrali...
Kružni tok je ubrzanje saobraćaja u odnosu na semafor, po definiciji, to što vozači ne umeju da ga pravilno i efikasno koriste, nije kriv investitor, vozače treba s vremena na vreme edukovati, bilo bi dobro da kad su akcije kod dobrih autoškola, da dokupimo po neki čas kod dobrih instruktora, bez obzira što imamo vozačku dozvolu. Eto, Često vidim vozače koji nisu ovladali parkiranjem, to je početnička vozačka veština, da ne kažem ozbiljnijim vozačkim veštinama, posebno poznavanje zakona, često mi se desi kad počenem nekog vozača da pretičem, da doda gas, ubrza, što je po Zakonu o saobraćaju prekršaj za oduzimanje dozvole, veoma ozbiljan prekršaj...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846889#p846889:2k1tale0 je napisao(la):Putnik78 » Pon Maj 03, 2021 3:34 pm[/url]":2k1tale0][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846634#p846634:2k1tale0 je napisao(la):milinko » Ned Maj 02, 2021 10:03 am[/url]":2k1tale0][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846571#p846571:2k1tale0 je napisao(la):Putnik78 » Sub Maj 01, 2021 7:06 pm[/url]":2k1tale0]
gužva : automobili koji se kreću tim pravcem, broj ne zavisi od saobraćajnog rešenja, gužva je nekad veća nekad manja, broj automobila se drastično povećao u Beogradu, iz dana u dan se povećava.
Saobraćajnica je bezpogovorno unapređena, doduše ukupona dužina je manja od jednog kilometra, umesto po jedna traka za svaki pravac, imamo bulevarsku saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake, bezpogovorno saobraćaj je ubrazan, iako na nekom starom mestu nas čeka zagušenje. Dok se bulevar ne proširi do BB nema ukupnog ubrzanja saobraćaja na Ibarskoj magistrali...
Kružni tok je ubrzanje saobraćaja u odnosu na semafor, po definiciji, to što vozači ne umeju da ga pravilno i efikasno koriste, nije kriv investitor, vozače treba s vremena na vreme edukovati, bilo bi dobro da kad su akcije kod dobrih autoškola, da dokupimo po neki čas kod dobrih instruktora, bez obzira što imamo vozačku dozvolu. Eto, Često vidim vozače koji nisu ovladali parkiranjem, to je početnička vozačka veština, da ne kažem ozbiljnijim vozačkim veštinama, posebno poznavanje zakona, često mi se desi kad počenem nekog vozača da pretičem, da doda gas, ubrza, što je po Zakonu o saobraćaju prekršaj za oduzimanje dozvole, veoma ozbiljan prekršaj...
Ne znam odakle ti navika da koristiš reč "bezpogovorno" ali on se koristi tamo gde se izvrsavaju naredjenja bez pogovora, vojska, policija, stranka... Ovo je forum i njegova svrha je diskusija. Svejedno, pošto , kako kažeš, investitor nije kriv, predlazem ti da odeš tamo i da nekom profi vozaču zglobnog busa ili kamiona objasniš šta greši na savršenom kružnom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846891#p846891:1fb1fnyr je napisao(la):Putnik78 » 03 May 2021 14:50[/url]":1fb1fnyr]Poenta je da se odredi opšti interes i identifikuje problem pa se onda uradi rešenje.
Problemi su bezbednost (to je srećom rešeno) i zastoji na ovom potezu (nije rešeno) a kolateralno je stradala funkcionalnost.
Problem zagušenja nije rešen zato što su se pojedinačni interesi "zaštitnika šumice ispred moje kućice" i vlasnika Metroa isprečili. Čak i na ggl maps se vidi gde se završava crvena linija zagušenja tj gde je problem. To je semafor kod Metroa i levo skretanje par automobila koji dolaze odande. Kao dodatak je i divlja cvetna pijaca sa desne strane gde svako malo neko uspori da bi se parkirao. Kolona koja se protegne do Žarkova je samo prelivanje. Sve i da ima 6 traka opet bi bilo isto.
Ovo je zemlja gde se pomera naplatna zbog Ikea kompleksa, pravi milion prelaza i ležećih kod Lidla na vidikovcu, izvode pasarela vratolomije kod Ada mola itd.
U normalnoj zemlji se ne prave vratolomije da bi se udovoljilo pojedincu već je obrnuto. Ovako imamo vikend kolapse na važnoj i opterećenoj saobraćajnici. I tako će i ostati.
Гаго,[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=847115#p847115:388wtsf5 je napisao(la):Nikola D » 04 Мај 2021 05:35 pm[/url]":388wtsf5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846828#p846828:2ng7e1im je napisao(la):Гага » 03 May 2021 04:30 am[/url]":2ng7e1im]Ево овако, ово сам постављао већ неколико пута. Мора да се иде на петљу Орловача.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844879#p844879:2ng7e1im je napisao(la):nobutado » 25 Апр 2021 11:30 pm[/url]":2ng7e1im]Zna li neko kako se uključiti iz pravca Železnika sa Kružnog puta na magistralu ka gradu?
Juče sam prošao peške celom deonicom iz Železnika i ostao zbunjen...
Kako će autobus 521 doći do okretnice na Vidikovcu, krećući se starom trasom?
Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka