Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852653#p852653:2k5gmepg je napisao(la):
Саша » 23 Мај 2021 11:58 pm[/url]":2k5gmepg]Данас поподне око шест сати;

Изгледа да се одустало од постављања букобрана, и то у последњем тренутку - носачи за њих су били донети, па однети:

@Саша, укњижени плусићи за фоторепортаже :kk:

Везано за букобране, изгледа да су ме из "Путеви Србије" послушали да их не постављају.

Раније сам написао да би сад намерно требало да се не постављају букобрани због става појединаца из овог насеља, а везано што нису дозволили да се изгради онај паркић за децу. Еј за своју децу су забранили да се не изгради, да имају дечица где да се играју, и где би била безбедна. То само могу људи без мозга да ураде тј да не дозволе.
 
Мени је страшније ђубре које радници на сваком градилишту остављају и затрпавају земљом. То је постао хроничан проблем.
Што се борића тиче, без обзира на све, огромно поштовање за људе који су се изборили за оно што су желели.
 
Још слика од јуче:



На следећој слици се види, испред ел. стуба у средини, знак за излазак из насељеног места. Претпостављам да је то планирано тако у прошлости, али, то више не одговара стварности и потребама грађана, и вероватно због тога нема тротоара у том делу, нема пешачког, ни бициклистичког прелаза преко надвожњака, и - све што је са спољашње стране Кружног пута остаје ван града.
Од тог знака дозвољена брзина је до 80 км/сат, што је можда утицало и на одлуку о изгледу саме Петље - да ли ће имати везне рампе с Кружним путем од Орловаче. Нису узети у обзир стање на терену и промене од како је план направљен.











Саобраћај кроз кружни ток добро тече, с тим што аутобуси и камиони секу обе траке при проласку и возила поред њих морају због тога да успоре или стану:



С ове стране сви секу траке:















Водоводни шахт изнад магистрале:










Неко је већ ударио у стуб у овом делу где нема ни ограде, а према граду ни ивичњака:











 
Прошао сам пре сат времена, при повратку са Орловаче - кружни ток је изузетно узан и крајње непримерених димензија за тако важан правац - подсећа ме на оне кружне токчиће на путу од Инђије до аутопута. Још један промашај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852805#p852805:1tyvxmk0 je napisao(la):
Пантограф » 24 May 2021 02:03 pm[/url]":1tyvxmk0]Прошао сам пре сат времена, при повратку са Орловаче - кружни ток је изузетно узан и крајње непримерених димензија за тако важан правац - подсећа ме на оне кружне токчиће на путу од Инђије до аутопута. Још један промашај.

Кружни ток је морао бити већих димензија. Уопште није предгледно за правац и за брзину којом се улази у кружни ток.
 
^ Nije samo do velicine. Kruzni tok nije dobro projektovan. Citiracu samog sebe:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844445#p844445:2zk564z0 je napisao(la):
Gazi Bengazi » Sub Apr 24, 2021 1:26 pm[/url]":2zk564z0]^ Slika ce najbolje da objasni sta na sta sam mislio. Primer iz Novog Sada. Trake pocinju da skrecu pre ulaska u kruzni tok i time ublazuju krivinu.
novisad.jpg
Na primeru se vidi da ni duza vozila nemaju problem da ostanu u svojoj traci
 
Znate kako stave krst na kružni tok. Na ovaj treba razapeti projektanta. Tu je bilo mesta možda za raskrsnicu pa je neko nategao na kružni tok. Koja je pojenta 2+2 kad može samo 1+1 da prođe kroz ovaj kružni tok.
 
Е, тако је - такве раскрснице ми правимо одавно: раскрснице типа "сужење на путу".
 
Није пројектант крив, него наручилац посла, тј. "Путеви Србије". За већи кружни ток морала би да се ради експропријација и рушење објеката у зони раскрснице, а предузеће то очито није хтело да плати.
 
Па онда није морао кружни ток. Ионако је овде један правац приоритетан. Него чули, светски стручњаци, после пола века игнорисања, кад нигде нису градили кружне токове - да кружни ток и није тако лош, па ајде, дај вамо још један. Нема везе што је на магистрали као на Икеином паркингу...
 
То свакако. Кружни ток се ради на укрштању два правца исте важности и оптерећења, а не на оваквим раскрсницама.
 
Nije problem kružni tok već bol u k.... , a ima i onih koji prosto ne znaju kako se koristi. Bukvalno svako vozilo može najnormalnije da prođe svojom trakom ukoliko uspori (ne stane, samo uspori) što je i suština kružnog toka. Takođe, da je kružni tok nalik ovom gore iz NS tek onda bi haos bio jer bi mogao bukvalno bez usporavanja sa 80 km/h da prođeš kroz isti. Trake ne treba da tangiraju kružni tok već da gađaju centar. Imamo primer ko opštine NBG gde svaki bogovetni dan ima nekoliko udesa, često ozbiljnih...
 
Морамо имати у виду да је делимично кружни ток условљен решењм саме петље Петлово Брдо, јер ко са магистрале хоће на кружни пут, то мора урадити преко кружног тока. Кружни ток је морао бити већих димензија.
 
Sto volim kad procitam " misljenja" , te nije trebao, te malih dimenzija, te bolja semaforizovana raskrsnica....
Podseticu na hronologiju: KT je iznudjen kao resenje usled odustajanja od dve rampe koje su trebale biti tamo gde ovi klinci svrljaju grafite: "pobeda" branilaca borica.
Da je trebao veci- trebalo je , važan je pravac, veoma opterecen, da je trebala radikalnija geometrij uliva- trebala je!
Ali mi ne znamo koja su ogranucenja imali projektanti, da li je ovaj precnik i geometrija iznudjen ili ne.Ako su imali slobodu u projektovanju a ovako ga uradili...zabrljali su.
No stanje je bolje nego sto je bilo, a da je moglo bolje moglo je....

Sent from my SM-J530F using Tapatalk
 
Upravo to ulivne desne trake koje koriste autobusi i teretna vozila treba da budu sa daleko blažim ulazom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853006#p853006:6f4ffbl7 je napisao(la):
astrodule » Uto Maj 25, 2021 9:09 am[/url]":6f4ffbl7]Ne nego veći kružni tok.

Koliko je uopšte ova sporedna ulica bitna?

Odgovor

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853029#p853029:6f4ffbl7 je napisao(la):
Galeks » Uto Maj 25, 2021 10:00 am[/url]":6f4ffbl7]Морамо имати у виду да је делимично кружни ток условљен решењм саме петље Петлово Брдо, јер ко са магистрале хоће на кружни пут, то мора урадити преко кружног тока.

Bitna je ta ulica ,jer to je izlaz/ulaz koji koriste vozači okolnih naselja. Solidan je broj vozila i često je bilo sudara / gotovo je nemoguće izvršiti leva skretanja, što iz pravca Metroa što iz naselja kad na magistrali ima puno vozila.
 
Само ми није јасан став једног дела форумаша како је овај правац јелте магистрални и никако не сме да има дивље/накарадне прикључке околних насеља. Петлово Брдо има само још један улаз у насеље и то из правца Лабуђег Брда. Ја не видим која је разлика овог прикључка и оног од Церка Винограда. Тамо кад хоћеш ка Метроу сечеш магистралу, безбедност=0. Даље свуда су ови локалчићи који генеришу паркирање кола тако да је цео урбанизам лош а не тај прикључак насеља.
 
Danas prošao tuda. Izlaz sa kružnog puta na ibarsku jako opasan, nepregledan. Sve u svemu retardirano polu rešenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853072#p853072:z4uvpwzd je napisao(la):
PIGLET » 25 Мај 2021 11:57 am[/url]":z4uvpwzd]Sto volim kad procitam " misljenja" , te nije trebao, te malih dimenzija, te bolja semaforizovana raskrsnica....
Podseticu na hronologiju: KT je iznudjen kao resenje usled odustajanja od dve rampe koje su trebale biti tamo gde ovi klinci svrljaju grafite: "pobeda" branilaca borica.

Значи изнуђено решење за које физички није имало простора да се уради како треба јер у старту није ни било планирано. Каква победа локалаца, за пример.
 
Bilo juče u emisiji SAT kako je ova petlja nebezbedna, nedovršena, nekompletna i nebulozna. Predlažem da se ova petlja, u temi, nazove retard petlja.
 
Са своје стране прихватам са задовољством: РЕТАРДПЕТЉА (РТПЉ).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=860892#p860892:3o9qhgr1 je napisao(la):
svsavic » Pon Jun 28, 2021 12:44 pm[/url]":3o9qhgr1]Bilo juče u emisiji SAT kako je ova petlja nebezbedna, nedovršena, nekompletna i nebulozna. Predlažem da se ova petlja, u temi, nazove retard petlja.
Bolje da je ostalo staro rešenje ?
I ovakva kakva je sad daleko je bezbednija , što će i vreme pokazati nego staro nakaradno rešenje koje je tu bilo godinama.
Novinar SATa i profesor da su se samo malo informisali ili ovde pročitali znali bi šta je bio ili ko glavni problem i zašto je ispalo kako je sad stanje. Čudi me da nisu tražili da asfalt bude u drugoj boji. Rozoj npr, verujem da bi i to dobili.

Uostalom , koliko vozila na dnevnom nivou ide sa kružnog puta ka Beogradu da bi toliko remetilo tokove saobračaja na isključenju sa obilaznice ?
Kad se toliko brinu za bezbednost što se nisu prošetali put Žarkova pa da vide koliko je ta deonica nebezbedna, decenijama.
 
Stari rešenje je mnogo bolje od ovog (retard rešanja), gde postoji samo jedan izlaz na ibarsku i mora da se prelaze kilometri da bi se uključili i isključili. Staro rešenje je moglo da se unapredi povećanjem radijusa ulaznih/izlaznih i proširivanjem saobraćajnica.

 
То треба целокупно назад на таблу па цртај испочетка. Срамота за целокупан народ, не треба бити обрисано из архива искључиво као пример шта не треба радити.
 
Vrh