Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

ĆoRaVa_SoVa":vdhily5p je napisao(la):
Ja i dalje verujem da će zbog te grupice eko ekstremista ispaštati svi građani Petlovog brda. Pogotovo na duže staze jer će sigurno povećati broj vozila koji koriste naselje za izlazak - ulazak na pelju, I više će izgubiti nego što će dobiti.

Saša još jednom bravo za reportažu.
Verovatno si u pravu da će tako da bude ali ono što je sigurno je da već jednim delom ispaštaju stanovnici Belih Voda.
Naime, svakog dana, od kad je zatvoren izlaz sa kružnog puta, se stvaraju gužve u ulici Belo vrelo i Palisadska.
Svi oni koji su koristili kružni put kako bi izašli na Ibarsku sada koriste ovaj put.
Naravno da nije kataklizmično i da će se to smanjiti kada ljudi budu ponovo počeli da koriste izlaz prema Orlovači ali dobar deo vozača će nastaviti da koristi tu trasu iz nemogućnosti da se uključi sa kružnog puta u smeru prema gradu.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
 
Subotnji test nove petlje

Isto kao pre: gužva i kolona, semafor kod metroa...bonus pešački kod omv.

Gore nego pre: kombinacija semafora i kružnog plus pešački na kružnom. Kružni tok je mešavina vozača koji ne znaju kako da se prestroje, buseva i kamiona koji seku obe trake i mase automobila koji su primorani da se obrću da bi stigli gde žele. Na ulasku u Bg sada se šiša 100-120 a ne 80-90 kao ranije. Sakata petlja je uskratila neke mogućnosti i produžila put.

Bolje nego pre: osvetljeno je, nema opasnog krivudanja po mraku pored onih crvenobelih plastikanera (btw nisu svi jos uvek uklonjeni), krivina, koja je napravljena zbog **** širenja Orlovače, je ispravljena.

Suma sumarum: mnogo novca, jako malo poboljšanja, u nekim segmentima gore nego pre, šminka u stilu današnjeg srpskog putarstva.

Ps možda ima još, ovo su utisci iz jednog izlaska/ulaska. Srećno praznovanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846571#p846571:28lm28qn je napisao(la):
Putnik78 » Sub Maj 01, 2021 7:06 pm[/url]":28lm28qn]Subotnji test nove petlje

Isto kao pre: gužva i kolona, semafor kod metroa...bonus pešački kod omv.

Gore nego pre: kombinacija semafora i kružnog plus pešački na kružnom. Kružni tok je mešavina vozača koji ne znaju kako da se prestroje, buseva i kamiona koji seku obe trake i mase automobila koji su primorani da se obrću da bi stigli gde žele. Na ulasku u Bg sada se šiša 100-120 a ne 80-90 kao ranije. Sakata petlja je uskratila neke mogućnosti i produžila put.

Bolje nego pre: osvetljeno je, nema opasnog krivudanja po mraku pored onih crvenobelih plastikanera (btw nisu svi jos uvek uklonjeni), krivina, koja je napravljena zbog **** širenja Orlovače, je ispravljena.

Suma sumarum: mnogo novca, jako malo poboljšanja, u nekim segmentima gore nego pre, šminka u stilu današnjeg srpskog putarstva.

Ps možda ima još, ovo su utisci iz jednog izlaska/ulaska. Srećno praznovanje.


gužva : automobili koji se kreću tim pravcem, broj ne zavisi od saobraćajnog rešenja, gužva je nekad veća nekad manja, broj automobila se drastično povećao u Beogradu, iz dana u dan se povećava.

Saobraćajnica je bezpogovorno unapređena, doduše ukupona dužina je manja od jednog kilometra, umesto po jedna traka za svaki pravac, imamo bulevarsku saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake, bezpogovorno saobraćaj je ubrazan, iako na nekom starom mestu nas čeka zagušenje. Dok se bulevar ne proširi do BB nema ukupnog ubrzanja saobraćaja na Ibarskoj magistrali...

Kružni tok je ubrzanje saobraćaja u odnosu na semafor, po definiciji, to što vozači ne umeju da ga pravilno i efikasno koriste, nije kriv investitor, vozače treba s vremena na vreme edukovati, bilo bi dobro da kad su akcije kod dobrih autoškola, da dokupimo po neki čas kod dobrih instruktora, bez obzira što imamo vozačku dozvolu. Eto, Često vidim vozače koji nisu ovladali parkiranjem, to je početnička vozačka veština, da ne kažem ozbiljnijim vozačkim veštinama, posebno poznavanje zakona, često mi se desi kad počenem nekog vozača da pretičem, da doda gas, ubrza, što je po Zakonu o saobraćaju prekršaj za oduzimanje dozvole, veoma ozbiljan prekršaj...
 
Kružni tok je ubrzanje saobraćaja u odnosu na semafor

Na mestu gde je sada kružni tok nije ni bio semaor. Tamo gde je bio semafor još uvek je semafor, a to je na oko 280 metara od kružnog toka.
 
Samo izgleda lepse, urednije i ne sluzi nicemu, cak je i funkcionalnost manja nego pre zbog ekoterorista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845977#p845977:2plwoxnb je napisao(la):
Саша » 29 Apr 2021 11:59 am[/url]":2plwoxnb]Данас пре подне између 10 и 11 сати; отворена је по једна трака на оба коловоза:









Овај тротоар у Ђује и Драгољуба је недовршен и - бескористан:



Поставља се ограда на унутрашњој страни коловоза према граду:















На десном коловозу од кружног тока до раскрснице код Метроа још нема ни ивичњака, ни ограде с унутрашње стране:








O ne, još jedna tokača (pogrdan naziv za ulicu sa neprikladno postavljenim kružnim tokom, nastalu planiranom degradacijom gradskog magistralnog pravca). :bash:

Predlažem Vesiću da sruši Mostar, Autokomandu, Vladimira Popovića, Omladinskih Brigada, Tošin Bunar, da pokaki kružne tokove bez semafora, uvede road diet pa nek lepo pokuša da se dovuče do posla kolima, odnosno odlično trasiranim metroom! :grand:

Možda ni tada ne ukapira da je topla voda odavno izmišljena. G**na koja je po**ao može počistiti obilaznim autoputem oko Orlovače makar do Jablaničke ako ne skroz do Pupinovog Mosta (što je skuplje od unapređenja Trgovačke i ostalih ulica), pod uslovom da u međuvremenu opet nekim genijalnim rešenjem ne za**re, recimo soliterima između bulevara s tramvajskom bašticom paralelno s tom *ebenom Trgovačkom umesto poprečnog bulevara između 11. Krajiške Divizije i Vodovodske u svrsi fidera gradskog denivelisanog arterijalnog koridora.
 
Prošao sam deonicu. Nema sumnje da ima poboljšanja. Kružni tok za Petlovo brdo je koristan jer je ranije uključenje na Ibarsku znalo da potraje. Postavljeni novi putokazi. Nema više krivina koje su svima smetale. Interesantno rešenje za uključenje na Ibarsku sa autoputa iz pravca Ostružnice, a zbog dve trake je brže i bezbednije. Uključenja i isključenja su u pravcu a ne kao ranije u nekim polu S krivinama. Naravno ima i mana. Sam kružni tok kao da je neka mini varijanta. Mislim da je trebalo više poraditi na funkconalnosti nego na šminci. Semafor kod Metroa neću da komentarišem jer je samo deo od semafora sada i rađen pa je sama ta raskrsnica ostala kakva je i bila. Preglednost isključenja od grada mogla bi da bude bolja.
Za kraj, nema govora o nekom radikalnom ubrzavanju saobraća bez reorganizacije celog poteza jos od Žarkova odakle prestaju dve trake. Ovim delom prođem bar svaki drugi dan, možda treba malo vremena za navikavanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844879#p844879:2qx7r9w8 je napisao(la):
nobutado » 25 Апр 2021 11:30 pm[/url]":2qx7r9w8]Zna li neko kako se uključiti iz pravca Železnika sa Kružnog puta na magistralu ka gradu?
Juče sam prošao peške celom deonicom iz Železnika i ostao zbunjen...
Kako će autobus 521 doći do okretnice na Vidikovcu, krećući se starom trasom?

Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
Ево овако, ово сам постављао већ неколико пута. Мора да се иде на петљу Орловача.

правац железник-град.jpg
 
Ovaj kružni tok je katastrofa, jedna traka se koristi i to je to, tj ide se po sredini jer ne može drugačije. Evo već četvrti dan je gužva od Metroa i tek će biti gužve. Jedino dobro je što ima 4 trake i što je osvetljeno, ovo ostalo velika 0.
 
1. одрадити недовршени крак (ако им толико стало до шуме нек се селе тамо где је има. Шиц)
2. укинути кружни ток и направити укључење у стилу оног за Рушањ
3. проширити до краја са све трамвајем до Лабудовог Брда

решен проблем
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846634#p846634:28lync5o je napisao(la):
milinko » Ned Maj 02, 2021 10:03 am[/url]":28lync5o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846571#p846571:28lync5o je napisao(la):
Putnik78 » Sub Maj 01, 2021 7:06 pm[/url]":28lync5o]


gužva : automobili koji se kreću tim pravcem, broj ne zavisi od saobraćajnog rešenja, gužva je nekad veća nekad manja, broj automobila se drastično povećao u Beogradu, iz dana u dan se povećava.

Saobraćajnica je bezpogovorno unapređena, doduše ukupona dužina je manja od jednog kilometra, umesto po jedna traka za svaki pravac, imamo bulevarsku saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake, bezpogovorno saobraćaj je ubrazan, iako na nekom starom mestu nas čeka zagušenje. Dok se bulevar ne proširi do BB nema ukupnog ubrzanja saobraćaja na Ibarskoj magistrali...

Kružni tok je ubrzanje saobraćaja u odnosu na semafor, po definiciji, to što vozači ne umeju da ga pravilno i efikasno koriste, nije kriv investitor, vozače treba s vremena na vreme edukovati, bilo bi dobro da kad su akcije kod dobrih autoškola, da dokupimo po neki čas kod dobrih instruktora, bez obzira što imamo vozačku dozvolu. Eto, Često vidim vozače koji nisu ovladali parkiranjem, to je početnička vozačka veština, da ne kažem ozbiljnijim vozačkim veštinama, posebno poznavanje zakona, često mi se desi kad počenem nekog vozača da pretičem, da doda gas, ubrza, što je po Zakonu o saobraćaju prekršaj za oduzimanje dozvole, veoma ozbiljan prekršaj...

Ne znam odakle ti navika da koristiš reč "bezpogovorno" ali on se koristi tamo gde se izvrsavaju naredjenja bez pogovora, vojska, policija, stranka... Ovo je forum i njegova svrha je diskusija. Svejedno, pošto , kako kažeš, investitor nije kriv, predlazem ti da odeš tamo i da nekom profi vozaču zglobnog busa ili kamiona objasniš šta greši na savršenom kružnom.
 
Poenta je da se odredi opšti interes i identifikuje problem pa se onda uradi rešenje.

Problemi su bezbednost (to je srećom rešeno) i zastoji na ovom potezu (nije rešeno) a kolateralno je stradala funkcionalnost.

Problem zagušenja nije rešen zato što su se pojedinačni interesi "zaštitnika šumice ispred moje kućice" i vlasnika Metroa isprečili. Čak i na ggl maps se vidi gde se završava crvena linija zagušenja tj gde je problem. To je semafor kod Metroa i levo skretanje par automobila koji dolaze odande. Kao dodatak je i divlja cvetna pijaca sa desne strane gde svako malo neko uspori da bi se parkirao. Kolona koja se protegne do Žarkova je samo prelivanje. Sve i da ima 6 traka opet bi bilo isto.

Ovo je zemlja gde se pomera naplatna zbog Ikea kompleksa, pravi milion prelaza i ležećih kod Lidla na vidikovcu, izvode pasarela vratolomije kod Ada mola itd.

U normalnoj zemlji se ne prave vratolomije da bi se udovoljilo pojedincu već je obrnuto. Ovako imamo vikend kolapse na važnoj i opterećenoj saobraćajnici. I tako će i ostati.
 
У суботу око десет пре подне хтео сам да колима од Видиковачке пијаце изађем на Магистралу у смеру ка Орловачи. На време сам видео да колона возила стоји и протеже се према раскрсници код Белих вода, па сам скренуо десно, према граду, и из Београда глатко изашао аутопутем.

У повратку, увече, вратио сам се Обилазницом преко петље Орловача и приметио да није све завршено на њој (ивичњаци, ограде на спојевима старог и новог), да букобрани према Петловом брду још нису постављени (а требало их је само монтирати, стубови су били донети), и, већ споменуто горе, Кружни ток делује уско за пролазак возила више од једном траком. Ако возило прође унутрашњом траком и њоме настави према семафорској раскрсници, мораће да се престроји у десну јер је лева трака за скретање улево према Метроу, и јер од раскрснице даље има само једна трака. Пошто је била колона возила и ту, ја сам се престројио у десну траку захваљујући томе што је аутобус спорији у кретању од других возила.

Ако је унутрашња трака у Кружном току само за полукружно окретање и враћање у супротном смеру, онда преостаје само једна трака за право и скретање десно на Петлово брдо, што је исто као што је било. Опет, ако возило иде левом траком пре Кружног тока, мораће да се престроји у десну, што није лако с обзиром на густину саобраћаја. Углавном, није само петља остала скраћена, већ и цео потез трпи због тога. И због тога што је магистрала даље од семафорске раскрснице према Белим водама обичан коловоз с укупно две траке. Треба пазити на њему јер сада има и по коју ударну рупу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846889#p846889:2k1tale0 je napisao(la):
Putnik78 » Pon Maj 03, 2021 3:34 pm[/url]":2k1tale0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846634#p846634:2k1tale0 je napisao(la):
milinko » Ned Maj 02, 2021 10:03 am[/url]":2k1tale0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846571#p846571:2k1tale0 je napisao(la):
Putnik78 » Sub Maj 01, 2021 7:06 pm[/url]":2k1tale0]


gužva : automobili koji se kreću tim pravcem, broj ne zavisi od saobraćajnog rešenja, gužva je nekad veća nekad manja, broj automobila se drastično povećao u Beogradu, iz dana u dan se povećava.

Saobraćajnica je bezpogovorno unapređena, doduše ukupona dužina je manja od jednog kilometra, umesto po jedna traka za svaki pravac, imamo bulevarsku saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake, bezpogovorno saobraćaj je ubrazan, iako na nekom starom mestu nas čeka zagušenje. Dok se bulevar ne proširi do BB nema ukupnog ubrzanja saobraćaja na Ibarskoj magistrali...

Kružni tok je ubrzanje saobraćaja u odnosu na semafor, po definiciji, to što vozači ne umeju da ga pravilno i efikasno koriste, nije kriv investitor, vozače treba s vremena na vreme edukovati, bilo bi dobro da kad su akcije kod dobrih autoškola, da dokupimo po neki čas kod dobrih instruktora, bez obzira što imamo vozačku dozvolu. Eto, Često vidim vozače koji nisu ovladali parkiranjem, to je početnička vozačka veština, da ne kažem ozbiljnijim vozačkim veštinama, posebno poznavanje zakona, često mi se desi kad počenem nekog vozača da pretičem, da doda gas, ubrza, što je po Zakonu o saobraćaju prekršaj za oduzimanje dozvole, veoma ozbiljan prekršaj...

Ne znam odakle ti navika da koristiš reč "bezpogovorno" ali on se koristi tamo gde se izvrsavaju naredjenja bez pogovora, vojska, policija, stranka... Ovo je forum i njegova svrha je diskusija. Svejedno, pošto , kako kažeš, investitor nije kriv, predlazem ti da odeš tamo i da nekom profi vozaču zglobnog busa ili kamiona objasniš šta greši na savršenom kružnom.

za tvoju informaciju, u podržavajući diskusiju, sinonimi za bezpogovorno su sledeći:

sigurno, nepobitno, tačno, potvrđeno, neupitno, neporecivo, nedvosmislino, istinito, izvesno, pouzdano...

ako ne veruješ meni, proveri kod Vujaklije,
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846891#p846891:1fb1fnyr je napisao(la):
Putnik78 » 03 May 2021 14:50[/url]":1fb1fnyr]Poenta je da se odredi opšti interes i identifikuje problem pa se onda uradi rešenje.

Problemi su bezbednost (to je srećom rešeno) i zastoji na ovom potezu (nije rešeno) a kolateralno je stradala funkcionalnost.

Problem zagušenja nije rešen zato što su se pojedinačni interesi "zaštitnika šumice ispred moje kućice" i vlasnika Metroa isprečili. Čak i na ggl maps se vidi gde se završava crvena linija zagušenja tj gde je problem. To je semafor kod Metroa i levo skretanje par automobila koji dolaze odande. Kao dodatak je i divlja cvetna pijaca sa desne strane gde svako malo neko uspori da bi se parkirao. Kolona koja se protegne do Žarkova je samo prelivanje. Sve i da ima 6 traka opet bi bilo isto.

Ovo je zemlja gde se pomera naplatna zbog Ikea kompleksa, pravi milion prelaza i ležećih kod Lidla na vidikovcu, izvode pasarela vratolomije kod Ada mola itd.

U normalnoj zemlji se ne prave vratolomije da bi se udovoljilo pojedincu već je obrnuto. Ovako imamo vikend kolapse na važnoj i opterećenoj saobraćajnici. I tako će i ostati.

А земље које нису нормалне бивају укинуте, често са све народом.

Битно је утувити ово марви (народу) у главу. Онда ће вала заувек да умукну
 
@saša bolje ići na petlju labudovo brdo. Uštedi se 10-15 min.
@SRBO to ukidanje nam se lagano i dešava.
@milinko rekoh sebi, iskaži respect, drži se teme, ne budi maliciozan, ali kad si već potegao Vujakliju dohvati se i pravopisa. Piše se beSpogovorno.
 
Ево овако, ово сам постављао већ неколико пута. Мора да се иде на петљу Орловача.


file.php

[/quote]


Гаго,
Хвала ти на овој слици,на основу ње сам синоћ,са Ибарске ка граду,сишао на Кружни пут ка Раковици.
Дошао сам до кружног тока,окренуо се,и након 200 метара,искључио са Ибарске.
Наравно,једноставније би било да није укинуто директно скретање на Кружни пут,али и ово је какво такво решење.
Да нисам видео ову слику,са Ибарске бих се искључио код Лабудовог брда,са већим бројем семафора до Раковице.
Хвала још једном,
Уздравље!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=847115#p847115:388wtsf5 je napisao(la):
Nikola D » 04 Мај 2021 05:35 pm[/url]":388wtsf5]
Гаго,
Хвала ти на овој слици,на основу ње сам синоћ,са Ибарске ка граду,сишао на Кружни пут ка Раковици.
Дошао сам до кружног тока,окренуо се,и након 200 метара,искључио са Ибарске.
Наравно,једноставније би било да није укинуто директно скретање на Кружни пут,али и ово је какво такво решење.
Да нисам видео ову слику,са Ибарске бих се искључио код Лабудовог брда,са већим бројем семафора до Раковице.
Хвала још једном,
Уздравље!
[/quote]
@Никола Д, молим и други пут :sesir:
Шта год треба питај, радо ћу помоћи, ако знам. :wink:
 
Добро ,што је било са том полупетљом било је, али питање свих питања сада је како и када урадити по 2 траке од ње па наредних 3,5 км све до раскрснице са рестораном Пинк наравно уз преправљање семафора у кружни ток код Метроа... Мора се свуда урадити по 2 траке минимум и то што пре !
 
То је требало увелико радити са петљом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846828#p846828:2ng7e1im je napisao(la):
Гага » 03 May 2021 04:30 am[/url]":2ng7e1im]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844879#p844879:2ng7e1im je napisao(la):
nobutado » 25 Апр 2021 11:30 pm[/url]":2ng7e1im]Zna li neko kako se uključiti iz pravca Železnika sa Kružnog puta na magistralu ka gradu?
Juče sam prošao peške celom deonicom iz Železnika i ostao zbunjen...
Kako će autobus 521 doći do okretnice na Vidikovcu, krećući se starom trasom?

Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
Ево овако, ово сам постављао већ неколико пута. Мора да се иде на петљу Орловача.


file.php

Al će 521 da kruži u smeru ka Vidikovcu. Veza sa kružnim putem iz pravca Orlovače je najblaže rečeno komična. Pređeš kružni put da bi se okrenuo na kružnom toku ka Orlovači, pa se vraćao nazad. Genijalno rešenje, nema šta!

https://www.google.com/maps/@47.579494, ... a=!3m1!1e3
https://www.google.com/maps/@47.5792798 ... 384!8i8192

Zar nije moglo obrnuto od te dvosmerne rampe na HOV pristupu u Belvjuu (Sijetl, Vapington)? Umesto da se penje na nadvužnjak spuštalo bi se do kružnog puta. Dore je normalna raskrsnica. Kod nas bi bila dole. Normalan izlaz izgleda ovako: https://www.google.com/maps/@47.5569508 ... a=!3m1!1e3

Razlika je u tome što umesto četiri lateralne jednosmerne rampe imamo dve dvosmerne na medijanu, a umesto dve raskrsnice samo jednu u sredini. Da su odvojili levu kolovoznu traku bliže železniku sve bi stalo i bez pipanja zelenog pojasa desno od puta, odnosno gradnje bezveznog kružnog toka. Umesto toga, dovoljno bi bilo napraviti desni izlaz na mestu kružnog toka (dakle bez levog), a levi preko pristupne saobraćajnice Metrou, ispod podvožnjaka.
 
Voleo bih da cujem "strucno" objasnjenje odluke da autobuska linija (ili vise njih u buducnosti) i veliki broj automobila, dostavnih vozila.... MORA da kruzi 3.5 KM preko petlje na obilaznici dok svega nekoliko desetina vozila dnevno koja idu u/iz Metro-a ne mora da napravi 200ak metara do novog kruzong toka pa su za njih ipak ostavili semafor u funkciji i levo skretanje.

OK, ako nije bilo drugog resenja, neka se kruzi. Ali zasto, pobogu, ne ukinuste taj tupavi semafor!!?
 
Vrh