Дошљак
Professional
- Učlanjen(a)
- 31.10.2014.
- Poruke
- 34.410
- Pohvaljen
- 57.792
Право у срж. На страну то што ће пасарела стилом и обликом одударати и од тврђаве и од Бетон хале, као и што сама има више нелогичности као што су рампа са једне а степениште са друге стране, сама закривљеност рампе попут какве мини голф стазе, затим онај слепи патрљак на "раскрсници" на пасарели, као и решеткаст под који је предвиђен на једном делу.
Најспорнији су сама намена и функционалност саме пасареле. Прави се на месту где има мање пешака него на другом крају Бетон хале, затим на очигледно запуштенијем делу саме Бетон хале - бараке, напуштени и руинирани магацини, зарасла зелене површине, а да не причам о другој страни, тј. о Сава капији и степенишном прилазу које нажалост ретко ко обилази на тврђави било у обичној шетњи, било у туристичком обиласку.
Ако су циљали на туристе са крузера, требали су лепо са ГСПом да договоре туристички трамвај, па једна станица до улаза у Калемегдана, трамај остави туристе, окрене се код Зоо врта и сачека да заврше туру да их врати после на пристаниште, или можда да их одвезе још негде у Граду, нпр. Скадарлију, до Храма и сл.
Најспорнији су сама намена и функционалност саме пасареле. Прави се на месту где има мање пешака него на другом крају Бетон хале, затим на очигледно запуштенијем делу саме Бетон хале - бараке, напуштени и руинирани магацини, зарасла зелене површине, а да не причам о другој страни, тј. о Сава капији и степенишном прилазу које нажалост ретко ко обилази на тврђави било у обичној шетњи, било у туристичком обиласку.
Ако су циљали на туристе са крузера, требали су лепо са ГСПом да договоре туристички трамвај, па једна станица до улаза у Калемегдана, трамај остави туристе, окрене се код Зоо врта и сачека да заврше туру да их врати после на пристаниште, или можда да их одвезе још негде у Граду, нпр. Скадарлију, до Храма и сл.