Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442995#p442995:18tb6mlm je napisao(la):
astrodule » 28 Mar 2017 06:59 pm[/url]":18tb6mlm]Trenutno turisti dolaze busevima sa parkinga kod Cvijete Zuzorić, a strana gerontologija dolazi kruzerima od Beton hale.

Ogroman parking na Beton hali je takođe tu i sama Beton hala je sjajna početna tačka za turiste i Beograđane i neće škoditi da se tu napravi atraktivan prilaz.

Naravno da treba srediti i to sve što navodiš, ali te stvari se ne isključuju međusobno.
@Zuma je imao par odličnih predloga za prrelaz od reke ka tvrđavi. Od niskobudžetnih i jednostavnih, do vrlo interesantnih i estetski zanimljivih. Zamolio bih ga da ponovi te predloge, jer su daleko daleko inovativniji od ovog rešenja.
 
Tунели кроз оне портале који постоје беше?
 
Opet se pojavljuje problem nelegalnih objekata.

Изградња пасареле која ће спојити Савско пристаниште и Београдску тврђаву неће обрадовати власника објекта тридесетак метара удаљеног од Бетон хале јер је предвиђен за рушење. Разлог је што је та барака од 400 квадратних метара нелегална, налази се на земљишту намењеном за јавну употребу и на њеном месту биће стопа вијугаве рампе којом ће се посетиоци пењати на пешачки мост, кажу за наш лист у Дирекцији за грађевинско земљиште, инвеститору пројекта.

У овом јавном предузећу су додали и то да чекају решење о рушењу, али да оно не би требало да пролонгира почетак градње планиран за следећу недељу. Јер, дозволу за градњу је издало Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, надлежно зато што се пасарела гради на Београдској тврђави – споменику културе од изузетног значаја.

– Чак и да тада не стигне правоснажно решење о рушењу извођач може да започне припремне радове – истичу у Дирекцији за грађевинско земљиште.

Да ли ће Миодраг Поповић, власник бесправног објекта виђеног за одстрел, да га уклони или ће чекати да му багери забрундају под прозором јер на двеста метара од те бараке он има и ресторан „Бела виста”, нисмо сазнали зато што Поповић, како каже, не жели тим поводом да се оглашава у медијима. Незванично смо сазнали да је за ту кућу која зврји празна седам, осам година, поднео захтев за легализацију.

Zar je toliko teško da se napravi zakon da se zahtevi za legalizaciju ekspresno rešavaju (odbijaju) ako je u pitanju zemljište na kome se ne sme graditi.
 
Najzad počinju. Pasarela je svakako kontroverzna tako da ni sam nisam siguran koliko mi se i da li mi se uopšte dopada, ali Savsko šetalište bi, bar prema onome što je stajalo u konkursnoj dokumentaciji, trebalo da bude mnogo lepše od Promenade u "Navodnom Beogradu".
 
Занимљиво да притом неће да дирају оне бараке на самој Бетон хали и уџерицу после бензинске пумпе.
 
Sto rece Homer koji ne zna da li mu se svidja ili ne svidja pasarela, kakvo je osrednje resenje odabrano za pasarelu, mozda i nije lose sto se koci sa realizacijom, u nadi da odustanu od tog projekta i urade neki drugi, estetski mnogo bolji od ovog.
 
Eво најлакшег решења - од пристаништа уредити постојеће тротоаре до Лукојлове пумпе код окретнице 2ке, затим ту исцртати пешачки прелаз на Y раскрсници Карађорђеве, Војводе Бојовића и Париске, и уредити пешачку стазу на месту где се сада паркирају аутомобили преко пута Лукојл пумпе, и проширити даљу постојећу стазу ка спољној Сава капији.
Јефтино и једноставно.

Ту би само из естетских разлога порушио све објекте на Бетонхали и око ње на левој страни Војводе Бојовића, а искрено бих и пумпу иселио.

И искрено ми није јасно што им баш Бела виста смета поред осталих неугледијих објеката.
 
Slazem se Dosljak.
Ali na zalost, izgradnjom pasarele preko tzv bulevara pokazuju da imaju namjeru tu saobracajnicu pretvoriti u magistralu, tako da ne samo sto nece iscrtati pjesacki prelaz koji spominjes, vec postoji realna opasnost da ce ukinuti i postojece pjesacke prelaze. Uostalom sjetimo se vizionarskog rendera...



Zanimljiva stvar je takodje, sto pravljenje pasarele preko asfatne saobracajnice, nije nikakav problem i nimalo sporno, iako je saobracajnica u prostoru stare tvrdjave a istovremeno izgradnja pasarele preko pruge predstavlja problem koji se jedino moze rijesiti uklanjanjem pruge.
 
Место преласка је крајње неприродно. Код старе капетаније постоји нормалан прелаз преко пруге само фале пешачки прелази.
 
Čudno je to da stalno se priča o nekom uklanjaju pruge, puta kad kao zasmeta za nešto
a maksimalni domet kvazi Solomonskog resenja je ,,premoštavanje,, saobracajnica :(

jel neko čuo za ukopavanje ..... saobracajnica bilo šinska ili drumska moze ostati gde jeste ako se ukopa :idea:
Primera bezbroj
U Parizu na jedna metar od Sene prolazi plitko ukopan stari metro... ništa ne uklanjaju ... ukopavaju

U odnosu na Pariz ... Beograd je još i bolji----- ima svoja brda .... :gobb:
na zalost koja još nisu prokopana :(
a svako brdo moze u više nivoa u različitim pravcima
sa takvim prirodnim odlikama Bgd ne bi smeo da ima ikakve saobracajne probleme .... a ima ih i to previše..... zašto ?

jbg. kao i na ovoj temi maksimalni domet saob. rešenja je : premoštavanje saobracajnice :lol:

Kompletnu drumsku saobracajnicu ili bar jedan deo treba plitko ukopati i polu ,,kupastu,, zelenu površinu pustiti do keja
za to nam ne treba krtica a rešenje je dugoročno i Kalemegdan ,, oslobodjen,, okova

a kada su poplave i ona bude pod vodom , OK preživecemo 15-20 dana u godinini bez nje- nece se koristiti dok vodostaj ne sidje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467194#p467194:1du6cwq9 je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 24, 2017 12:26 am[/url]":1du6cwq9]Slazem se Dosljak.
Ali na zalost, izgradnjom pasarele preko tzv bulevara pokazuju da imaju namjeru tu saobracajnicu pretvoriti u magistralu, tako da ne samo sto nece iscrtati pjesacki prelaz koji spominjes, vec postoji realna opasnost da ce ukinuti i postojece pjesacke prelaze. Uostalom sjetimo se vizionarskog rendera...



Zanimljiva stvar je takodje, sto pravljenje pasarele preko asfatne saobracajnice, nije nikakav problem i nimalo sporno, iako je saobracajnica u prostoru stare tvrdjave a istovremeno izgradnja pasarele preko pruge predstavlja problem koji se jedino moze rijesiti uklanjanjem pruge.
file.php


Zanimljiva slika, izvor mozda :)
 
Mислим да је из Политике или неких других новина, Вучићева и Кустурицина маштарија о Андрићграду/Станишићима у доњем граду.
 
Скопљишићи 2020.
Доњоградски апартман конаци.
 
Sa ovom pasrelom smo korak blize ovim "skopljisicima". Ucvrscujemo saobracajnicu izgradnjom pasarele preko nje umjesto da je izbacimo iz prostora utvrdjenja. Bar se toliko moze sad kad se najavljuje tunel u Kamenickoj.

Obratite paznju na renderu kako je autor nacrtao nikad postojeci zid duz saobracajnice kao da je tu oduvijek bio i na taj nacin otkinuo dio prostora tvrdjave.

p.s.
slazem se s Bocom da se saobracajnice mogu ukopati ali u ovom slucaju bolje je saobracajnicu izvesti izvan zidina pa je tamo izgraditi u sklopu izgradnje obaloutvrde koja je takodje potrebna prema ovom dijelu tvrdjave.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467404#p467404:24741dws je napisao(la):
Дошљак » Uto Jul 25, 2017 2:59 pm[/url]":24741dws]Mислим да је из Политике или неких других новина, Вучићева и Кустурицина маштарија о Андрићграду/Станишићима у доњем граду.

Dobro lepa mastarija onda :)
 
da, da sve manastire sa kosova premeste na kalemegdan :ironicno:
 
Почињу радови на изградњи пасареле, ограђен је простор.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481232#p481232:2g0vl1bj je napisao(la):
MarcBg » Čet Sep 28, 2017 8:31 pm[/url]":2g0vl1bj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481227#p481227:2g0vl1bj je napisao(la):
Дошљак » Čet Sep 28, 2017 9:14 pm[/url]":2g0vl1bj]Почињу радови на изградњи пасареле, ограђен је простор.

Pri cemi je nastao mali problem za bicikliste.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/nemoj- ... -i/cwpcdg3

Ovo ce prouzrokovati veci problem nego sto su zatvorili slaviju i jos tri ulice u centru za svaki vid drumskog saobracaja. A jasno se vidi da je dovoljno malo odstupanje sa staze da se ponovo vrati na istu. Mozda trenutno lobi broj jedan.
 
Preživećemo tih 45m.

Realno, niko neće da silazi, ali ako nije moglo drugačije, šta da se radi.

Jedino će mi smetati ako ne vidim radnike kada budem prolazio tuda.
 
Slike su od nedelje. Pogledajte mikro lokaciju na kojoj su postavljene ove table. Prava slika i prilika Srbije. I to na odličnoj lokaciji. Kada se stranci iskrcaju sa svojih luksuznih kruzera mogu odmah da vide svu suštinu destinacije u koju su upravo stigli.
A ne mora baš da bude tako...

Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 7

Ova slika pokazuje da u našem gradu ima šta da se vidi. Samo kada bi smo znali to da upakujemo i prezentujemo na pravi način siguran sam da bi naši gosti odlazili sa potpuno drugačijim utiskom.
 
Mene je sramota ove pasarele i još više toga što će pasarelu proglasiti konačnim povezivanjem Kalemegdana i obale, iako ide iz njive u njivu što bi se reklo.

Kao prvo potpuno je suludo graditi pasarelu koja prolazi iznad pruge kojom saobraća par garnitura dnevno i gradske ulice gde je mogao da se postavi semafor i gde par desetina metara iznad postoji semafor. Takođe glupo je graditi pasarelu koja se spušta sa obe strane, a na jednom kraju se nalazi brdo tako da je mogla da se napravi da udara u brdo i barem malo savlada nagib.

Takođe je suludo što ovu pasarelu niko neće da koristi. Neko ko je zamislio je prvo morao da ispita glavnu potencijalnu grupu, tj. turiste i da vidi koliko godina ima prosečan turista koji dođe brodom. To su retko ljudi ispod 50 godina što se može videti prolaskom pored pristaništa, a ne ni detaljnim izučavanjem, i oni se sigurno neće peti do Kalemegdana sa sve koferima.

Ima još mnogo suludih stvari za ovu pasarelu ali evo za početak diskusije ovoliko.
 
Vrh