Šta je novo?

Pešačka pasarela od Kalemegdana do Savskog pristaništa

Мислим да ће почети чим ураде подземне паркинге у Кнеза Милоша.
 
Sto smo nestrpljivi uskoro ce da se radi na zalosti ili na srecu kako se uzme iz kojeg ugla
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441405#p441405:161xmkx8 je napisao(la):
astrodule » Uto Mar 21, 2017 1:48 am[/url]":161xmkx8]http://www.istinomer.rs/ocena/3691/Pesacka-pasarela-na-Kalemegdanu-do-kraja-2016

O tome pricam...briga me mnogo za pasarelu, voleo bih samo da se malo nesto ocisti tamo iza beton hale, a nazalost, to je jedino moguce ako se nesto gradi.

A samo sam pitao kad jer se moze izvuci paralela sa mnogim drugim projektima koji su najavljivani u odredjene marketinske svrhe, a cim je prosla potreba, nikad vise nisu ni pomenuti.
 
Meni je ovo jedan od "omiljenih" projekata, jer SNS vlast u Beogradu realizuje projekat Mrđana Bajića koji je javno podržao Sašu Jankovića (Apel 100) za kojeg ta ista vlast tvrdi da je ubica i državni neprijatelj, a sve to donacijom finansijski pomaže "Delta", na čijem je čelu čovek za kojeg opet ta ista vlast tvrdi da je najveći lopov i državni neprijatelj :D
 
Lepo otkriće Homere. Uz napomenu da "grad" predstavljaju čuvene dosmanlije Mali i Vesić.
 
Почиње градња пасареле која ће повезивати Калемегдан и Савско шеталиште

Фолић је навео да би радови требало да почну у наредних месец дана и да је рок за за њихов завршетак 270 дана.

http://www.politika.rs/scc/clanak/37687 ... -setaliste
 
Prva faza - izgradnja pasarele.

Druga faza - sređivanje prostora oko pasarele - popločavanje, klupice, fontanica i sl.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442260#p442260:2zpzeodf je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Mar 24, 2017 6:24 pm[/url]":2zpzeodf]Почиње градња пасареле која ће повезивати Калемегдан и Савско шеталиште

Фолић је навео да би радови требало да почну у наредних месец дана и да је рок за за њихов завршетак 270 дана.

http://www.politika.rs/scc/clanak/37687 ... -setaliste
I to ce sve trajati 270 DANA ja ne mogu da verujem, a moze da se uradi za mesec dana!! :bash:
 
Pod saobracajem malo teze plus temelje kopas na tvrdjavi koja je pod zastitom itd
Moguce da ce je zavrsiti prije roka
 
Homer Jay":vnymjpsx je napisao(la):
Prva faza - izgradnja pasarele.

Druga faza - sređivanje prostora oko pasarele - popločavanje, klupice, fontanica i sl.
Dobro je. Mada mi nije jasno koja je fora isticanja tih faza.

Mislim da je sve počelo kada je vođa upotrebio tu reč da opravda laž o završetku BnV.

Poslato sa telefona
 
Поновићу по ко зна који пут, беспотребно бацање пара. Спајање тврђаве и пристаништа може да се одради много лакше, јефтиније и естетски прихватљивије, без буџења зидина тврђаве.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=442964#p442964:2e90e4tk je napisao(la):
astrodule » Уто Мар 28, 2017 4:31 pm[/url]":2e90e4tk]Kako?
Pešačkim prelazom?

Poslato sa telefona

Taчно тако, пешачки прелаз паралелно са трамвајском пругом од пристаништа до Калемегдана која пресеца булевар Војводе Бојовића, нешто слично постоји код Топчидера. А до горе само треба направити неке шире степенице да се попне на кров Бетон хале, мада у суштини већ постоје исте код старог крана.
 
Po meni to nije bacanje para. Trebaju nam ovakvi objekti, e sad ne može se svima (estetski) ugoditi.

Budžet ne funkcioniše tako što bi se pare sa ovog projekta iskoristile da se sredi npr. jedan sprat Tiršove.

O

Poslato sa telefona
 
По мени је бацање пара пошто се спајање пристаништа и Доњег града може извести најпростије, пешачким прелазом. Ова пасарела је узана, естетски ружна и нарушава аутентичност ретких делова тврђаве који нису нарушени новотаријама. А мислим и да ће да квари визуру тврђаве са реке, као и из самог булевара током вожње. Онда ту су додати неки беспотребни лифт док са друге стране имамо степенике, скулптура која исто нарушава визуру тврђаве, слепи део укрштања вијугаве рампе, пасареле и путељка до крова Бетон хале.

Све то може много лепше, јефтиније и разумније да се уради.
 
Nekome je sve to i lepo i praktično i lep spoj starog i modernog.

Ovakav projekat mislim da baš deli ljude. Mnogima se sviđa, a mnogima ne.

Poslato sa telefona
 
Мој неки став јесте да тврђаву треба очувати. Боље да паре уложе да се склони она арматура-ограда у Доњем граду, да се склоне све скеле које имамо по тврђави, да се реконструишу капије, куле и зидине. То ће више допринети туристичкој атрактивности тврђаве него ова пасарела.
 
Trenutno turisti dolaze busevima sa parkinga kod Cvijete Zuzorić, a strana gerontologija dolazi kruzerima od Beton hale.

Ogroman parking na Beton hali je takođe tu i sama Beton hala je sjajna početna tačka za turiste i Beograđane i neće škoditi da se tu napravi atraktivan prilaz.

Naravno da treba srediti i to sve što navodiš, ali te stvari se ne isključuju međusobno.
 
Ja мислим да ствари треба да иду неким редом. Прво треба уредити саму тврђаву, па онда прилазе, овако је банално. Улица може да се пређе, само треба направити: степениште до крова Бетон хале ближе самом пристаништу до улаза тунела, затим уредити стазу преко крова и до трамвајске пруге, онда додати на стубове од трамвајског семафор два пешачка семафора и нацртати зебру на коловозу паралелно са пругом. То су сви трошкови. Oдатле постоји стаза све до капије коју желе да премосте пасарелом. Коме представља проблем степениште, боље да на тврђаву крене трамвајем па од Калемегдана. Ко мислим да ће семафор гушити саобраћај, греши, семафор већ постоји за трамваје, а сличан принцип је примењен код Топчидера. А у овом целом пројекту до некле и да разумем пасарелу, али су лифт и скулптура крајње непотребни.
 
Vrh