Sve je u redu dok se neko ne parkira tamo gde ne sme, a to se dešava verovatno svaki dan.
Znam Dule ali zar nije retardirano da, povrh naših haotičnih ulica, raskrsnica i saobraćajnih traka koje krivudaju non stop, još u jednoj maloj jednosmernoj ulici automobil krivuda okolo naokolo zato što je Parking servis previše alav pa hoće da utrpa parking mesta svuda, a Sekretarijat za saobraćaj previše retardiran da ih projektuje i uglavi sve na jednoj strani?
Ja iskreno mislim da su Beogradske ulice same po sebi, čak i bez nepropisnih ponašanja, već dovoljno haotične, hazardne i stresne i za vozače i za pešake. Pogledaj kako idu najpre sami kolovozi, zatim trake, prestrojavanja, ostrva, linije vodilje na raskrsnicama, kako su postavljeni znakovi, kako du zbijeni kontejneri, pešački, žardinjere, ivičnjaci, "baaaašte" koje ti dolaze do retrovizora... To je samo što se "propisnih" stvsai tiče. Sa svim nepropisnim stvarima je još gore. A tek sa ovakvim retardiranim rešenjima su katastrofa.
To znači da prosečna vožnja kroz Beogradske ulice izgleda kao neki reli, čak i ako je sve u najboljem redu. A tek sa svim nepropisnim neregularnostima, izgleda i ima osećaj kao da je čovek stalno na obuci u Navaku na nekom kursu izbegavanja prepreka i udesa. Što nije ništa drugo nego znak nestručnosti i rđavog pristupa oni koji se pitaju oko toga. To se ne radi tako.
I lično smatram da nije dovoljno ljudi izgorelo u požarima ovde da bi, i vlastima i samom narodu, doprlo do lobanja da svaka ulica u gradu duža od 100 metara mora da ima fizičku mogućnost i takav raspored da se, po potrebi, rasčisti prolaz za kamion prosečne širine i dužine (vatrogasni) u roku od 5 minuta, odnosno, da takav kamion može svuda neometano da prođe iz prve. Zamisli sve i da tu nema nepropisno parkiranih automobila, zamisli da su svi unutar parking mesta. I pored malih Mercedesa i Zastava, iz nekog razloga, treba da prođe vatrogasni MAZ (baci pogled na Guglu, ne mogu sad da kačim). Ili iz ko zna kog razloga, recimo nekih hitnih radova, treba da prođe auto-dizalica standardnih gabarita 2.5 x 10 m. I ne može. I šta ćemo onda? Nosamo vodu u kofama? Razvlačimo creva po 200 metara i time umanjujemo pritisak vode a istovremeno i brzinu reagovanja? Šaljemo ljude sa lopatama i čekrcima da se provlače između automobila i favela? Pa ne ide tako.
Grad se zarad kupovine socijalnog mira pretvara u favelu i brlog, i svi (skoro svi) se međusobno teše da to može tako da funkcioniše. A kada neko ostane bez života ili imovine usled nesreće, bude čuđenje i neverica. Ali se sutradan opet sve nastavi po starom. E zato kažem, nije dovoljno ljudi nastradalo da bi dovoljnom broju vlasti i dovoljnom broju naroda doprlo u tikvu da to tako ne može i da to tako nije normalno.