Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Žašto se ne razmišlja o ovakvim rešenjima

Pogledajte prilog 169059


Pogledajte prilog 169060
Odavno se o ovom pisalo moze ovo i da se ukopa da izgleda ko 2 obične garaze
Mislim da se ljudi kod nas boje takvih rešenja zbog problematike održavanja. Pre nego što kažete ''ma nije to ništa posebno'' reći ću samo da znam ljude koji su imali strašnih problema čak i u održavanju običnih klackalica-parkirališta, a tek oni sa garažnim liftovima umeju da se namuče jer je tu još kompleksniji proces održavanja i zamene. Najčešći problemi su što se firme koje to rade zatvore pa moraju da se traže druge, i to što se u Srbistanu sve stihijski uvozi i prodaje preko par istih kartela distributera, tako da ako je tvojoj ABC klackalici iz zemlje XY pukao ili se istrošio deo 3F6G, a firma koja ju je održavala se ugasila, a distributer više ne uvozi taj deo ili bilo šta iz te zemlje... ima da se oteliš dok nabaviš zamenski ili dok serviseri ne smisle alternativno rešenje i popravku.

Znam da je lako pomisliti da sa ovoliko manite fensi gradnje i po Beogradu i po Srbiji, sigurno ima ogroman izbor rešenja i delova za sve te sisteme, ali od čoveka koji je nadzirao nekoliko gradilišta u ime investitora sam čuo da mnogi muke muče čak i sa klackalicama a kamoli sa liftovima kada im dođe vreme za zamenu ili kad prosto crknu.

Što i ne treba da čudi jer ovde u Srbistanu nekada čak i zamena ili popravka običnog usisivača pod garancijom ume da bude Golgota i proces, tako da tek petljancije s ovim su pune iznenađenja i prepreka. Pogotovu kad sve ide preko par istih rođačko-partijskih uvoznika.
Ja sam svojevremeno imao situaciju da preko poznate firme i uvoznika kupim komad bele tehnike a za njega postoji samo uputstvo na italijanskom (što nisam znao u trenutku kupovine i što su gmazovi prećutali). Nije ga bilo ni na netu, prosto ta serija je bila samo za IT tržište. Odakle su oni nabavili tu seriju, kako su uvezli, kako su podmitili tržišnu inspekciju da im to dozvoli... bog sveti zna. U Srbistanu se sređuje sve, pa i to. A zamislite koliko je tek sve zamršenije i teže za kontrolu sa klackalicama ili liftovima koje prave XY firme iz XY zemalja...
 
Poslednja izmena:
Pa narod bira radje zgrade bez autolifta jer je jeftinije održavanje i manja muka
To oko održavanja i djelova sve stoji ja imam lift firme koja je propala i znam kako sam se napatio da uradim Federe sto vraćaju vrata u maloj privredi u lestanim
 
Mislim da se ljudi kod nas boje takvih rešenja zbog problematike održavanja. Pre nego što kažete ''ma nije to ništa posebno'' reći ću samo da znam ljude koji su imali strašnih problema čak i u održavanju običnih klackalica-parkirališta, a tek oni sa garažnim liftovima umeju da se namuče jer je tu još kompleksniji proces održavanja i zamene. Najčešći problemi su što se firme koje to rade zatvore pa moraju da se traže druge, i to što se u Srbistanu sve stihijski uvozi i prodaje preko par istih kartela distributera, tako da ako je tvojoj ABC klackalici iz zemlje XY pukao ili se istrošio deo 3F6G, a firma koja ju je održavala se ugasila, a distributer više ne uvozi taj deo ili bilo šta iz te zemlje... ima da se oteliš dok nabaviš zamenski ili dok serviseri ne smisle alternativno rešenje i popravku.

Znam da je lako pomisliti da sa ovoliko manite fensi gradnje i po Beogradu i po Srbiji, sigurno ima ogroman izbor rešenja i delova za sve te sisteme, ali od čoveka koji je nadzirao nekoliko gradilišta u ime investitora sam čuo da mnogi muke muče čak i sa klackalicama a kamoli sa liftovima kada im dođe vreme za zamenu ili kad prosto crknu.

Što i ne treba da čudi jer ovde u Srbistanu nekada čak i zamena ili popravka običnog usisivača pod garancijom ume da bude Golgota i proces, tako da tek petljancije s ovim su pune iznenađenja i prepreka. Pogotovu kad sve ide preko par istih rođačko-partijskih uvoznika.
Ja sam svojevremeno imao situaciju da preko poznate firme i uvoznika kupim komad bele tehnike a za njega postoji samo uputstvo na italijanskom (što nisam znao u trenutku kupovine i što su gmazovi prećutali). Nije ga bilo ni na netu, prosto ta serija je bila samo za IT tržište. Odakle su oni nabavili tu seriju, kako su uvezli, kako su podmitili tržišnu inspekciju da im to dozvoli... bog sveti zna. U Srbistanu se sređuje sve, pa i to. A zamislite koliko je tek sve zamršenije i teže za kontrolu sa klackalicama ili liftovima koje prave XY firme iz XY zemalja...
A sto smo sad "Srbistan" pa nista se nije desilo, pricamo o teoriji. Bas si naporan nekad sa negativom i politikom.
 
Zato što se ovde dozvoljavaju stvari koje su ispod svakog nivoa i mimo svakog zakona, a u skoro svakoj sferi privrede i trgovine postoje neki karteli koji kontrolišu sve (cene i protok). Sve to na kraju rezultuje velikim i hroničnim problemima. Bilo da govorimo o pravima potrošača u kontekstu kupovine i garancije za belu tehniku ili recimo, u ovom slučaju, o nabavkama i ugradnjama sistema za parkiranje.

A evo sad se npr setih i onih stubića koje su kupili i postavili ispred novog Kliničkog centra i njegove garaže. Pola je nakrivljeno ili počupano jer su im postolja smeće, a opet je neko za to dobio pare. Naše, narodne pare. A nisu potrajali ni dve godine.
 
Zato što se ovde dozvoljavaju stvari koje su ispod svakog nivoa i mimo svakog zakona, a u skoro svakoj sferi privrede i trgovine postoje neki karteli koji kontrolišu sve (cene i protok). Sve to na kraju rezultuje velikim i hroničnim problemima. Bilo da govorimo o pravima potrošača u kontekstu kupovine i garancije za belu tehniku ili recimo, u ovom slučaju, o nabavkama i ugradnjama sistema za parkiranje.

A evo sad se npr setih i onih stubića koje su kupili i postavili ispred novog Kliničkog centra i njegove garaže. Pola je nakrivljeno ili počupano jer su im postolja smeće, a opet je neko za to dobio pare. Naše, narodne pare. A nisu potrajali ni dve godine.
Apropo stubića, mislim da sam ovde već pisao da su za nas, u narednih 20ak godina, dok se ne priviknemo na ideju da kolima ne može baš svuda - samo betonski. Što robustniji to bolje. Činjenica je da nisu baš najlepši, ali u našim uslovima najbolje odrađuju poso.
I ne mislim da smo najgori, samo nam treba još vremena da se uvežbamo u čuvanju i održavanju.
 
Коначно нека гаража на Врачару. Штета само што ово неће довести до укидања паркинг места у целој Небојшиној и Ранкеовој.
Опет ми некако остаје жаљење макар за патрљком Светосавског булевара који је могао бити провучен од булевара у оси Скерлићеве, око храма трасом Боре Станковића па да се рачва код суда на Крушедолску и Катнићеву, када је планирани коридор трасом Мачванске узурпиран новоградњом.
 
A šta se dešava sa onim depoom za Narodnu biblioteku, to je tu negde trebalo da se gradi isto?
 
Јавна набавка за ову подземну гаражу у Скерлићевој улици је била још 17.децембра 2019.године.
https://nabavke.beoland.com/96-tenderi/javne-nabavke/3310-141-19-1.html
https://nabavke.beoland.com/images/nabavke/2019/141/02.KD-141-19_.pdf

О томе смо писали и постављали на https://forum.beobuild.rs/threads/parkiranje-zone-garaže.601/page-104#post-693571

Данашње обавештење о поднетом захтеву на утицај на животну средину https://www.beograd.rs/cir/gradski-oglasi-konkursi-i-tenderi/1803202-obavestenje-o-podnetom-zahtevu-za-odlucivanje-o-potrebi-procene-uticaja-na-zivotnu-sredinu-projekta-izgradnje-javne-podzemne-garaze-skerliceva/

Неколико цртежа ове подземне гараже, која ће имати укупно 356 гаражних места, а од тога 18 за особе са инвалидитетом.
изглед платоа изнад гараже.JPG
ситуациони план_кров.JPG
синхрон план.JPG
попречни пресек.JPG
 
Пази да их брига за библиотеку. Направиће им складиште у Кумодражу или Сурчину.
 
U bloku 29, ulica do autoputa, iscrtana linija po asfaltu i postavljeno nešto novih znakova. Linija izgleda da govori da više neće smeti koso parkiranje i verovatno uvod u obeležavanje parking mesta
 
u celom bloku su iscrtali linije po putu, dodali znakove za parking i za buduce lezece policajce
 
Da odem do crkve sv. Dimitrija i zapalim sveću za skoro uvođenje zone i njeno buduće zdravlje
 
ne znam samo kada ce da poprave parkinge druge, tamo kod onih zelena zgrada imam osecaj da pola parkinga je neupotrebljivo
Sudeći po vremenu potrebnom za saniranje onog dela tih oštećenih parkinga u zgradi prema Zorana Đinđića, to će ići dosta sporo.
Ne zbog same dužine radova, nego upitnosti volje nekoga da to finansira.
Mada, možda bi radove trebalo da finansira onaj koji je za sadnju odabrao to drveće plitkog korena
 
Radovi idu brzo, kada odluče da ih urade ( uradili su već 2-3 dela kod zgrade na Zorana Đinđića ), ali pošto rade kao i sve ostalo u Beogradu trebaće izgleda godine.
Iscrtaše ceo blok, sa moje strane ( uz autoput ) su nacrtali kao da će biti dve trake, ali to znači da je koso parkiranje koje se praktikuje od nastanka bloka ukinuto, što znači da ima da gubimo bar 3 parking mesta po jednom na već haotičnu situaciju, tako da mi nije jasno kako su oni to izračunali i najavili da će povećati broj parking mesta. Ok zona kao zona će malo da pomogne za haos preko dana, ali i uveče je ovo kapacitet koji je optimalan da ima taman dovoljno mesta. Ako ukinu koso parkiranje izgubićemo minimum 30-40 mesta i ne znam gde misle to da nadoknade. BIo sam srećan što će uvesti zonu, ali ovo je baš majko moja situacija, biće gore nego što je bilo.
 
Radovi idu brzo, kada odluče da ih urade ( uradili su već 2-3 dela kod zgrade na Zorana Đinđića ), ali pošto rade kao i sve ostalo u Beogradu trebaće izgleda godine.
Iscrtaše ceo blok, sa moje strane ( uz autoput ) su nacrtali kao da će biti dve trake, ali to znači da je koso parkiranje koje se praktikuje od nastanka bloka ukinuto, što znači da ima da gubimo bar 3 parking mesta po jednom na već haotičnu situaciju, tako da mi nije jasno kako su oni to izračunali i najavili da će povećati broj parking mesta. Ok zona kao zona će malo da pomogne za haos preko dana, ali i uveče je ovo kapacitet koji je optimalan da ima taman dovoljno mesta. Ako ukinu koso parkiranje izgubićemo minimum 30-40 mesta i ne znam gde misle to da nadoknade. BIo sam srećan što će uvesti zonu, ali ovo je baš majko moja situacija, biće gore nego što je bilo.
Istina, ukidanje kosog parkiranja povećaće protočnost ulice na uštrb broja mesta.
Mada, mislim da protočnost ulice nije bila toliki problem po sebi
 
pitanje je da li ce to neko da postuje. mislim da je slicna situacija u bloku 22 u onom delu do milentija popovica?
 
pitanje je da li ce to neko da postuje. mislim da je slicna situacija u bloku 22 u onom delu do milentija popovica?
Mislim da će se poštovati, kad se jednom uvede.
Sećaš se kako je bilo parkiranje u Zorana Đinđića kod Central Pub, isto koso parkiranje ulica svedena na jednu traku, toliko da je pravilo problem vozilima nakon prolaska raskrsnice sa Omladinskih brigada.
Ako se dobro sećam, za jedan vikend su resetovali stvar i sad svi parkiraju uzdužno.
 
Vrh