gile
Beginner
- Učlanjen(a)
- 09.09.2013.
- Poruke
- 82
- Pohvaljen
- 62
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401092#p401092:10c6c5tj je napisao(la):Mair » Mon Aug 15, 2016 7:58 pm[/url]":10c6c5tj]
Jeste, ta taksa postoji i to je opštinska komunalna taksa za držanje vozila. Ako postoji na toj opštini onda se plaća i ne mogu da verujem da takva taksa (porez) uopšte i postoji u državi. Zbog toga što smatram da to nije dobro rešenje.
Link ka sajtu MUP-a:Opštinska komunalna taksa7. o уплати општинске комуналне таксе за држање возила, ако је прописане општинским одлукама
Morate biti realni da ta prikupljena sredstva iz te komunalne opštinske takse (porez) ne mogu da obezbede povećanje broja parking mesta u Beogradu, a da pri tome ta mesta budu besplatna za parkiranje. Samo njeno uvođenje je znak nedovoljno sredstava u budžetu grada tada kada je uvedena. Takođe verujem da se ta prikupljena sredstva iz te takse koriste i za održavanje ulica u celom Beogradu. Valjda je zbog toga i uvedena?
Znam da postoji, plaćam je već n godina gde n teži beskonačnosti, zanima me za šta se mojih 3270 dinara troši, to nigde ne piše. Nagađanja čemu služi me ne interesuje, interesuju me činjenice koje u nekom normalnom vremenu ne mogu da nađem, toliko o transparentnosti.
Takođe plaćam i državi Srbiji porez na upotrebu motornog vozila od 45000 din godišnje, ispade plaćam dve takse za isto vozilo i nemam pojma gde te pare idu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401092#p401092:10c6c5tj je napisao(la):Mair » Mon Aug 15, 2016 7:58 pm[/url]":10c6c5tj]
@gile
To za zonirani parking na kraju ulice Milutina Milankovića, to je već nešto drugo i na ovim prethodnim fotografijam se vidi da ima dosta slobodnih mesta za parkiranje u tom delu. Tako da ne bih mogao to da komentarišem niti sam o tome i pisao. Već pričam za Bulevar Zorana Đinđića kod bloka 21 i bloka 22 gde stanari nemaju gde da se parkiraju usled velike potrebe za parking mestom u poslednjih 8 godina. Jednostavno taj deo grada iz one do skoro pustare postao konačno uređena urbana sredina sa administrativnim objektima i objektima ugostiteljeskih i ostalih delatnosti.
Taj deo grada tj blok 21 ka ZĐ nije postao nikakva urbanizovana uređena sredina već mini Tirana. Zgrada u kojoj je SBB, kao i zgrada u kojoj je Intesa, kao i onaj kvazi mini tržni centar sa lokalima-fast fudadžinicama-dolina gladi II su nikli na poludivlji način uzurpacijom otvorenog blokovskog zemljišta koje nije bilo namenjeno gradnji tog tipa, isto kao što su u M.Milankovića nikle zgrada RF/Uniqe i crvena S zgrada. Parkinga je bilo sasvim dovoljno dok Parking Servis nije oteo parking kod SC, dok nisu podigli onu nakaradu od TC Ušće, i kad su na mestu planirane garaže podigli Societe Generale.
Šta su posledice cele te priče sa aspekta parkiranja? Između ostalog, gomila idiota u stelt modu koje zabole uvo dal ima parkinga ili nema, oni su stali na pet minuta. Bus 65 se iz Narodnih heroja uključuje u M.Milankovića "na sreću" jer je najnoviji hit sva 4 na ostrvcetu. Prođi takođe kroz Malu Tiranu tj Zorana Đinđića iz smera Milentija Popovića, stelt automobila koliko hoćeš, a parkinzi poluprazni.