Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400832#p400832:2awm7atd je napisao(la):
dejankr » Sat Aug 13, 2016 9:35 am[/url]":2awm7atd]Ја сам звао и рекли су ми да постоји месечна карта за плаву зону за станаре. Међутим:
- тренутно та опција постоји само за физичка лица
- ауто мора да се води на то физичко лице
- зграда мора да се води на зонирану улицy

U četvrtak (11.08.) nije bilo moguće kupiti mesečnu kartu za plavu zonu. Zvao da pitam, na sajtu im ne piše ništa.
 
Ја сам их звао у среду или четвртак и рекли су ми да може, али са овим условима које сам горе написао. Пошто ја немам услове за месечну претплату нисам исту и купио.

А на сајту стоји пише да је месечна претплата за станаре 457 динара, мислим да су ми тако и рекли преко телефона. Ако добро разумем, та цена је за станаре за све зоне иста. За правна лица не постоји могућност куповине месечне претплате за плаву зону, за разлику од црвене, жуте и зелене зоне за коју на сајту постоји цена.
http://parking-servis.co.rs/lat/zonsko- ... pretplata/

Иначе, имаш овде и мапу подзона.
http://parking-servis.co.rs/lat/zonsko- ... bela-zona/
Као што ми је тета и рекла, ти ако станујеш у Зорана Ђинђића код Тошиног бунара, можеш са месечном картом да паркираш у целој улици и ових пар улица које је секу (зона 4.2).

Novi-Beograd-pp.jpg
 
Znači i novi Merkator, tj. parking ispred Policije će biti zoniran. Ali opet džaba, kada će unutar bloka da parkiraju gde stignu, a Policija koja je tu neće pisati kazne.

Naravno, tu je i "parking" kod perionice u Omladinskih brigada.
 
A gde će da parkiraju jadnici iz Bulevara Arsenija Čarnojevića? Pa pošto ne mogu da kupe mesečnu, i dalje će morati da se muče da nađu mesto unutar bloka. :bash:
 
@Gile

Kao što vidiš uskoro će moći da se kupi mesečna karta, a 457 dinara je veoma povoljno. Garažno mesto u privatnim garažama je od 3000 dinara mesečno pa naviše u tim zoniranim delovima. Neozbiljno bi bilo da se pravi novi parking i da on bude besplatan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400844#p400844:3orp0onv je napisao(la):
Miki BGD » Суб Авг 13, 2016 12:44 pm[/url]":3orp0onv]A gde će da parkiraju jadnici iz Bulevara Arsenija Čarnojevića? Pa pošto ne mogu da kupe mesečnu, i dalje će morati da se muče da nađu mesto unutar bloka. :bash:
О томе и причам. Нпр. у овом делу Шпанских боараца поред Арене, зграда најближа ауто путу се води на Арсенија Чарнојевића, иако излази на Шпанских бораца. И по садашњим правилима, њени станари немају право на месечну претплату иако им плава зона пролази испред улаза.
Mair":3orp0onv je napisao(la):
@Gile

Kao što vidiš uskoro će moći da se kupi mesečna karta, a 457 dinara je veoma povoljno. Garažno mesto u privatnim garažama je od 3000 dinara mesečno pa naviše u tim zoniranim delovima. Neozbiljno bi bilo da se pravi novi parking i da on bude besplatan.

Па да су они успоставили зону само на паркингу који су направили, то бих и могао да разумем. Али они су за зону прогласили и постојеће паркинге које нису правили. А месечну карту по садашњим правилима могу купити само станари који имају ауто на своје име. А где остали да паркирају а да не плаћају 5-6000 дин месечно само за паркинг?
 
@dejankr

Konkretno za vaš novi deo bloka 29, pa koliko znam imate puno poslovnog prostora u prizemlju stambenih objekata, a čak se u nekim stanovima u tim zgradama nalaze kancelarije umesto porodičnog stanovanja. To su zgrade na uglu ulice Španskih boraca i Bulevar Zorana Đinđića. Znam da taj deo kao i novi deo bloka 22 i ceo blok 25 čine centralnu poslovno stambenu zonu Novog Beograda. Takođe nažalost još uvek nije izgrađen blok 26, već je sada pustara sa dve poslovne zgrade. Da je kompletno izgrađen tada bi sigurno shvatili da se nalazite u urbanoj zoni poslovanja prvog prioriteta opterećenja saobraćaja, pa tako i parkinga. S toga da li su i vama morali da počnu sa naplatom? To ne znam, ali moraš priznati da niste ni daleka periferija u koju zalaze samo stanari kada se vrate s posla svojoj kući.


Za one koji su propustili. Ovako je počelo sa izgradnjom parkinga.

“Postojećih 1.077 parking mesta duž Bulevara Zorana Đinđića trenutno ne zadovolјava potrebe korisnika, a veliki broj nepropisno parkiranih vozila ometa normalan tok saobraćaja. Dodatni problem predstavlјa i nedostatak parking prostora za novoizgrađene administrativne, komercijalne, sportsko-rekreativne i poslovne objekte na ovoj lokaciji. Izgradnju velikog broja poslovnih objekata, nisu pratila adekvatna rešenja investitora po pitanju parkiranja, tako da gotovo sva ulična parking mesta, zauzimaju zaposleni i posetioci, koji koriste i parkirališta namenjena stanarima unutar blokova. Maksimalna popunjenost ovih parkirališta radnim danima je u periodu od 08 do 19 časova.

JKP „Parking servis“ je na predlog lokalne samouprave pokrenulo inicijativu za izgradnju dodatnih parking kapaciteta u Bulevaru Zorana Đinđića. Uz određene građevinske radove, moguće je da se napravi još 843 parking mesta na površinama između saobraćajnih smerova, tako da bi korisnicima na raspolaganju bilo ukupno 1.920 mesta.

Predloženo rešenje parkiranja na potezu Bulevara Zorana Đinđića, koje je deo Elaborata uvođenja zonskog sistema parkiranja na Novom Beogradu, „Parking servis“ je prezentovao Sekretarijatu za saobraćaj. Buduće parkiralište predviđeno je na katastarskoj parceli namenjenoj za saobraćajne površine i to tako što bi se na površini, koja se prostire sredinom saobraćajnice u delu Bulevara Zorana Đinđića – od Milentija Popovića do Antifašističke borbe, izgradila nova parking mesta. Kako je površina u tom delu podelјena na tri segmenta „Parking servis“ predlaže:

Izgradnju jednog parkirališta kapaciteta 113 parking mesta – u Bulevaru Zorana Đinđića, u delu od raskrsnice sa Milentija Popovića do prve saobraćajnice koja služi za polukružno okretanje
Izgradnju drugog parkirališta kapaciteta 126 parking mesta – u delu od prve saobraćajnice za polukružno okretanje do druge, naredne saobraćajnice polukružnog okretanja.
Ukupan predloženi kapacitet na ova dva parkirališta je 239 parking mesta.
Realizacija projekta

Kompleksnost ovog problema zahteva definisanje strategije rešavanja problema parkiranja i to prvenstveno kroz delovanje Sekretarijata za saobraćaj i realizaciju pojedinačnih faza (MUP, Komunalna policija, Inspekcije, JKP „Parking servis“, JP „Beograd put“ i dr.).

Strategija rešavanja problema parkiranja u Bulevaru Zorana Đinđića biće realizovana kroz:

Analizu postojećeg stanja,
Predlog povećanja kapaciteta za parkiranje,
Odabir rešenja,
Prostorno uređenje, odnosno tehničko regulisanje ulice,
Izgradnju novih kapaciteta
Puštanje novih kapaciteta u rad.

Ovu vest je preneo član @Trejsi u septembru 2015 godine na strani: http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=16&t=601&start=1025#p348278
 
Ја уопште не спорим да је корисно да постоји плаћени паркинг у овом делу града, али мислим да начин на који је сад то решено није добар, јер неће решити проблеме који постоје већ ће их повећати за добар део грађана. Ово није центар града у који људи долазе на пар сати и где је корисно ограничити време паркирања.
А мислим да би и приход од паркирања био већи ако би се омогућиле месечне претплате људима који раде у фирмама у овој зони, јер ће у супротном зонирана места бити 90% празна, а у блоковима ће бити још већа гужва.
 
dejankr, mislim da samo trebate biti malo uporni sa parking servisom kod ovih situacija gde se ulaz vodi na susednu ulicu, a praktično je na uliic koja je zonirana, valjda imaju malo mozga da to prihvate.

Što se tiče situacije kada se auto ne vodi na stanovnika bloka, to jeste malo zeznuto ako je vozilo službeno, ali ne ako je na lizingu, mislim da lizing kuća može da ti izda neku potvrdu.

Štose mene lično tiče, pošto ću biti "poslovni korisnik" nove plave zone, računam da ću pola pola GSPom i automobilom. Do sada sam samo povremeno na posao išao autobusomi to verovali ne iz ekoloških razloga, kao ajde da ne vozim jedan dan pošto sam sam u kolima, ali moram priznati da nisam bio preterano revnosan, samo proleće/jesen, ostatak godine sam navikao na udobnost automobila. Sada će me primorati ipak češće da idem prevozom.

Mada kada se preračuna 190rsd karta u oba smera, a cena parking karte 280rsd... ako podeliš sa nekim trošak ponovo jeftinije kolima (gorivo ne računam, na taj trošak gledam kao na infostan, uveko ode nekako 10 hiljada).

Najcrnje je što ovi majmuni (da majmuni) iz gradske vlasti nisu uopšte razmotrili ekološki efekat odvraćanja ljudi da sopstvenim automobilom idu na posao (a što će se ovde desiti takoreći usputno) i da su rekli "evo destimulišemo upotrebu spostvnih automobila, grad je zagađen, pojačaćemo u špicevima dodatno linije gradskog saobraćaja, itd" pa da bude da razmišljaju i o tome. ali ne, njima je ekologija 4 nebitna el. autobusa u gradu...

raspisah se, prođoše argentinci i brazilci basket dok ovo otkucah...
 
Мени није проблем паркирање испред зграде, пошто у мом блоку још увек није гужва (срећом, немамо неких фирми у околини). На посао реално могу и пешке, па ме ни зона око радног места не погађа превише. Штавише, ово ће ми добро доћи да ме натера да чешће пешачим. ;)
Више ме нервира чињеница да се код нас ни једноставне ствари не могу одрадити како ваља, на општу добробит. О овоме се размишља бар две године (обратите пажњу на линк слике коју сам окачио - 2014. година). Просто ми је невероватно да се неко тиме бави већ две године, а о неким очигледним стварима није размислио!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400221#p400221:2qp19k8a je napisao(la):
Гага » 08 Авг 2016 01:56 am[/url]":2qp19k8a]

Одмах на почетку паркинга на местима број 8 и 11 већ дуже време стоје паркирана (читај остављена) два аутомобила, Цитроен Ксантија и Мерцедес 190 (стоји ту већ годину ипо дана).
Pogledajte prilog 3

file.php
Јуче из 65-це видех да је Цитроен Ксантија склоњена, а Мерцедес 190 још стоји. Испод брисача је остављено обавештење власнику да уклони возило, вероватно у неком разумном року, а након тога следи одношење пауком + наплата трошкова.
 
Вероватно су му оставили ово обавештење као и мени. Изгледа као дневна карта, али пише црвеним словима да је у питању обавештење и да ниси у обавези да је платиш. Нема разлога да му ауто носи паук.


IMG_1982.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400850#p400850:u6h76sju je napisao(la):
Mair » 13 Aug 2016 01:56 pm[/url]":u6h76sju]
...Neozbiljno bi bilo da se pravi novi parking i da on bude besplatan.

Ne bi bilo neozbiljno, već sasvim prirodno. Mnogo novih parking mesta je napravljeno po Novom Beogradu i na njima se ne naplaćuje parkiranje. Ovo je iživljavanje i svinjarija.

Ne živimo mi u ovom gradu da bi smo plaćali komunalne službe i javna peduzeća (iako neki to tako shvataju).
Komunalne službe i javna preduzeća su osnovana zbog nas i da rade za nas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400850#p400850:38kp7hcw je napisao(la):
Mair » 13 Aug 2016 01:56 pm[/url]":38kp7hcw]@Gile

Kao što vidiš uskoro će moći da se kupi mesečna karta, a 457 dinara je veoma povoljno. Garažno mesto u privatnim garažama je od 3000 dinara mesečno pa naviše u tim zoniranim delovima. Neozbiljno bi bilo da se pravi novi parking i da on bude besplatan.

Razmisljas kao preduzetnik kome je deda ostavio zemljiste pa sad razmislja kako da zavrti lovu, pa sto ne bi investirao u parking ako postoji traznja....
E vidish situacija je " malo" drugacija. U pitanju je javna povrsina tj vlasnustvo gradjana
Beograda a ti isti gradjani koji poseduju cetvorotockash placaju svake godine komunalnu taksu Gradu upravo sa ciljem da im se obezbedi infrastruktura ukljucujuci i parking mesta. To je i jedini razlog sto ce Komunalci da
ti pisu kaznu ako drzish neregistrovano vozilo na javnoj povrsini ;)
Stoga komercijalizacija javne povrsine treba da se radi tamo gde se zeli smanjenje traznje usled objektivnih okolnosti (ulice u starom gradskom jezgru gde nema objektivno dovoljno prostora za sve koji bi zeleli tu da dodju kolima a ne kao u ovom slucaju gde jedini motiv da se uzmu pare.
 
Videćete sada kada se svi vrate sa godišnjih odmora od oktobra meseca kolike su gužve u celom gradu i naravano u ovm delu grada na Novom Beogradu. Bulevar Zorana Đinđića. Gde je sve puno poslovnim sadržajima i poslovnim ljudima kao što je i primereno jednoj centralnoj zoni kakva je ova. Tako da kada bi parkinzi bili besplatni opet ne bi bilo dovoljno mesta za parkiranje. To je jedna stvar, a druga je da od besplatnih sadržaja u društvu jedne države može da bude samo besplatno primarno i srednje obrazovanje za sve građane.

Ne znam o kojoj taksi (porezu) pričaš @Piglet i o kakvoj socijalnoj politici priča @Relja, jer postoji porez na gradsko građevinsko zemljište i na nekretninu koliko znam i to ti je sve što plaćaš direktno kao fizičko ili kao pravno lice. Ono što imaš u uplatnicama Infostana o ekološkim taksama (porez) to su sredstva za suzbijanje štetnih organizama. Tačnije komarca, buva i glodara u podrumima i celom gradu Beogradu. Ostali prihodi koje grad dobija od poreza na svojoj teritoriji su sredstva koja se troše na održavanje postojeće i ulaganje u nove putne i pešačke infrastrukture, kao i u izgradnju kapaciteta javnog prevoza (da li obnavljanje postojećeg ili izgradnja novog sistema svejedno je). Ima tu nešto i za socijalnu politiku, za izgradnju novih škola i predškolskih ustanova, gradskih objekata kulture, zdravstvenih objekata i toplifikacije domaćinstava od individualnih do stambenih jer je to pre svega zdravstveni problem u jednom gradu radi smanjenja zagađenja. Takođe i za izgradnju novih kapaciteta za preradu i distribuciju pijaće vode i kanalizacione mreže. U sve to nikako nespada besplatan parking za automobile u gradu, jer vožnja svojim automobilom i posedovanje istog nije socijalni slučaj.

Već se skoro 15 godina izgradnja parkinga finansira od sopstvenih prihoda JKP "Parking servisa". Koje je prvo preduzće posle 2000 godine koje je postalo profitabilno i investiciono samoodrživo, a do tada si mogao u gradu na nekim mestima da nađeš onaj stari automat za plaćanje parkinga na kovani novac iz 1960 i neke godine. Koji bi bio obavezno neispravan, jer je sve bilo devastirano tim lažnim socijalizmom preko "besplatnog" parkinga. Dok je zbog neodržavanja slobodnog i uređenog mesta za parkiranje bilo sve manje. Tako da je to vreme bilo i neponovilo se nikom da to doživi.
 
Nije tacno da sav parking i sirenje placa parking servis
Jer mnoge ulice su i parkinzi bili prije nego su oni dosli i zonirali
Taksu placas za parking prilikom registracije kola kao i za puteve
Piglet i Relja su potpuno u pravu .
zoniranje nbg i neizgradnja dovoljno parkinga uz nove poslovne zgrade velika greska
Kao i izgradnja zgrade sosjete banke gdje je trebala biti javna garaza itd itd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400984#p400984:1ivjb9sz je napisao(la):
Mair » 14 Aug 2016 08:34 pm[/url]":1ivjb9sz]....
Ne znam ........ o kakvoj socijalnoj politici priča @Relja,....

Jel' ovde?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400957#p400957:1ivjb9sz je napisao(la):
relja » 14 Aug 2016 02:13 pm[/url]":1ivjb9sz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400850#p400850:1ivjb9sz je napisao(la):
Mair » 13 Aug 2016 01:56 pm[/url]":1ivjb9sz]
...Neozbiljno bi bilo da se pravi novi parking i da on bude besplatan.

Ne bi bilo neozbiljno, već sasvim prirodno. Mnogo novih parking mesta je napravljeno po Novom Beogradu i na njima se ne naplaćuje parkiranje. Ovo je iživljavanje i svinjarija.

Ne živimo mi u ovom gradu da bi smo plaćali komunalne službe i javna peduzeća (iako neki to tako shvataju).
Komunalne službe i javna preduzeća su osnovana zbog nas i da rade za nas.

Ti si ovde pročitao "socijala politika"? Zaista? Stvarno? Bez zezanja?
Čoveče, da li ti razumeš koliki problem je ovime stvoren ljudima koji žive u okolini te nove parking zone?

Da li ti shvataš da mi ne živimo da bi smo plaćali račune državi, i da zemlja na kojoj živimo nije tu da bi država na njoj ubirala harač za plate partijskim parazitima, u ovom slučaju parkadžijama?

A što se tiče "profitabilnosti javnih preduzeća": izem ti "javno preduzeće" koje ne proizvodi ništa ili ne priža uslugu ili ne stvara opštu korist, kao EPS, Telekom, Gradska čistoća, Vodovod i kanalizacija, već naplaćuje prostor oivičen linijama na asfaltu.
Lako je tako se kurčiti da si "profitabilan" kada ti je jedina delatnost - naplata fizičkog prostora, a da zapravo nisi napravio ništa.
 
Mair, Relja priča o komunalnoj taksi koju plaćaš kad registruješ auto, ako ga imaš. Za moj auto je komunalna taksa 3270 din npr, to plaćaju svi koji registruju auto, pa i taj narod sa NBG isto. Šta bilo ko ko puni budžet tom komunalnom taksom može da očekuje kao uslugu? Niko nema pojma.
Drugo, ako je neko poslovan čovek, nije bu**** pa da ga klepaju za pare kako se kome digne. Zona u M.Milankovića služi za pljačkanje zaposlenih i to je jasno kao dan. Naplata parkinga u M.Milankovića = komunalni reket zato što neko ima posao i auto i treba da dođe do posla autom da radi, e pa kad ima sve to nek plati i reket parking servisu. Ako je tebi Mair ovo logično da Parking Servis prisvoji i obeleži plavom bojom opštinski parking koji postoji već 10 godina, svaka ti čast. Zanima me dal će ti isti komunalni reketaši da jure egipćane koji noću sa tih obeleženih parkinga skidaju sve što može da se skine sa parkiranih automobila. Takođe me zanima da li će metalne rešetke duž ulaza na parking u M.Milankovića opstati duže od nedelju dana.

Koje je to parkinge pravio Parking Servis, sem možda ovih nesrećnih asfaltnih u Z.Đinđića? Oko SC je na primer pravio SC, pa im je to oteto a SC doveden pred stečaj.
 
Zasto su guzve gradu je dubokoumna tematika a nema mnogo veze sa parkingom u bul.Z.Dj. Sta treba da bude besplatno za gradjane a sta subvencionisano a sta sa punom naplatom je stvar shvatanja kapitalizma i ekononske moci drzave, opet nema bas puno veze sa parkingom u Bul Z, Dj.

Porez na vlasnistvo i taksa za gradsko gradj. Zemljiste opet nemaju veze sa komunalnom taksom koju placas pri registraciji vozila, jednom godisnje.. Od cega se grade nove skole i vrtici necu ni da komentarisem...
Nesporna je potreba za postojanjem komunalnog preduzeca kao sto je Parking servis ali njegova uloga je da upravlja resursima gradjana i u interesu gradjana sa paznjom dobrog domacina jer sva obelezena parking mesta sa kojih ubira prihode nisu njegovo vlasnistvo vec kao javna povrsina vlasnistvo svih nas.Nije cilj njegovog postojanja profit vec upravo menadzment radi opsteg interesa. Kao takav on je monopolista i bilo bi suludo da ne ostvaruje profit.
 
Parking servis je oteo i aerodromu garazu centa im neplaca za zakup niti odrzava objekat neznam samo po kom osnovu im je dao sava centar osim hajducije
Bar da izgrade svake druge godine podzemnu naduemnu garazu ne oni bojaju asvalt za koju godinu eto ih u kaludjerici
 
@relja @piglet @gile

Izvini ako sam bio nejasan ili te nisam razumeo, ali postavio si tako stvar da je obavezno da bude besplatan parking u Beogradu. Tako da to indirektno vuče grad u stagnaciju po pitanju izgradnje novih parking mesta. Zbog toga sam sve ono napisao da bi obrazložio zbog čega smatram da to nije dobro.

Jeste, ta taksa postoji i to je opštinska komunalna taksa za držanje vozila. Ako postoji na toj opštini onda se plaća i ne mogu da verujem da takva taksa (porez) uopšte i postoji u državi. Zbog toga što smatram da to nije dobro rešenje.
7. o уплати општинске комуналне таксе за држање возила, ако је прописане општинским одлукама
Link ka sajtu MUP-a:Opštinska komunalna taksa

Morate biti realni da ta prikupljena sredstva iz te komunalne opštinske takse (porez) ne mogu da obezbede povećanje broja parking mesta u Beogradu, a da pri tome ta mesta budu besplatna za parkiranje. Samo njeno uvođenje je znak nedovoljno sredstava u budžetu grada tada kada je uvedena. Takođe verujem da se ta prikupljena sredstva iz te takse koriste i za održavanje ulica u celom Beogradu. Valjda je zbog toga i uvedena?
Takođe kapaciteti parking mesta uz novi stambeni ili poslovni objekat definisani su GUP-om obaveznim minimalnim brojem parking mesta, gde ja verujem da je u ovim objektima to i ispoštovano.


@gile

To za zonirani parking na kraju ulice Milutina Milankovića, to je već nešto drugo i na ovim prethodnim fotografijam se vidi da ima dosta slobodnih mesta za parkiranje u tom delu. Tako da ne bih mogao to da komentarišem niti sam o tome i pisao. Već pričam za Bulevar Zorana Đinđića kod bloka 21 i bloka 22 gde stanari nemaju gde da se parkiraju usled velike potrebe za parking mestom u poslednjih 8 godina. Jednostavno taj deo grada iz one do skoro pustare postao konačno uređena urbana sredina sa administrativnim objektima i objektima ugostiteljeskih i ostalih delatnosti.



@direktor

Što se tiče parkinga Sava centra.
Sava centar je gradsko javno preduzeže i taj parking nije "otet" već je parkiranje naplaćeno od strane vlasnika Sava centar, a to je u ovom slučaju grad. Zbog nemogućnoati parkiranja usled nedovoljno parking mesta, jer su taj parking počeli da koriste posetioci okolnih poslovnih objekta zbog toga što im je bio najbliži i pri tome slobodan parking. U ovom slučaju bivša Deltina zgrada koja je nastala sa nedovoljno parking mesta svojim projektom iz 90-tih godina. Takođe i plac pored nje još nije završen. Dok je otprilike 2007 izgrađen Neimarov "V" "Savograd" (Savacity) poslovni objekat i jednim delom stambeni koji je isto počeo da generiše povećanje broja automobila i dovelo je do opterećenja parkinga Sava centra. Što je i normalno. Zato je taj parking Sava centra uveden u naplatu od strane vlasnika, a to je grad Beograd. Zbog toga što nisu imali mesta za parkiranje za sopstvene potrebe zbog komšijskog (Delta i Savograd) parkiranja na njihovom parkingu.

Aerodrom "Nikola Tesla". Mogao bi isto i da predstaviš kako je taj parking kod aerodroma izgledao 2002 godine i koliki mu je bio kapacitet pre sređivanja od strane JKP "Parking servisa". Kao i garaža kod aerodroma, na šta je ličila pre nego što tvrdiš da je taj parking i garaža "otet".
 
Za serodrom sa siguran da je parking otet i dat p servisu i da pokusavaju da ga vrate a ovi ni da cuju
A kako je izgledso cjeli aerodrom 2002 sve je bilou haosu .
a za SC i oni sami su mogli da stave dva radnika i kucicu da naplacuju parking nes ti filozofije
Pitam koliko je SC dobar od parkinga
 
Vrh