За популаризацију електричних аутомобила треба да буду задужене привреде које од њих имају интерес. То је као наша глупост да спонзоришемо стране привреде кроз фид ин тарифу ел енергије. У случају масовне употребе ел аутомобила дошло би до удара на електроенергетски систем до те мере да не бисмо имали одговор на то. Наравно Тесли дозволити пуњаче ипак је то занемарљиво за ЕЕС Србије а добро је имати богате путнике у транзиту.
Аутомобили на струју нису еколошки прихватљиви јер се у Србији струја у највећој мери добија из лигнита који је препун сумпора. Еколошки најпригватљивија је вожња на ТНГ и ту је питање за наше паметњаковиће зашто су акцизама и ценама реатеста и атеста дестимилисали коришћење овог горива.
Е сад пошто сам одлутао са теме да се вратим. По новим правилима за ТНГ уведен је нови мултивентл који има двоструку заштиту која омогућава да се сада возила на ТНГ смеју паркирати и у подземним гаражама а раније нису смели.
Аутомобили на струју нису еколошки прихватљиви јер се у Србији струја у највећој мери добија из лигнита који је препун сумпора. Еколошки најпригватљивија је вожња на ТНГ и ту је питање за наше паметњаковиће зашто су акцизама и ценама реатеста и атеста дестимилисали коришћење овог горива.
Е сад пошто сам одлутао са теме да се вратим. По новим правилима за ТНГ уведен је нови мултивентл који има двоструку заштиту која омогућава да се сада возила на ТНГ смеју паркирати и у подземним гаражама а раније нису смели.